Jumaat, 12 Ogos 2011

apa guna kita ramai kalau kita takut....


Apa guna kalau kita di Malaysia ni majoriti.. tapi kita nak takut dengan suara minoriti... apa hilang akal kita pulak nak kena ikut dengar kata mereka.. walau akidah... maruah... serta tanah tumpah darah kita ni di seluk habis-habisan oleh mereka yang tak hormatkan kita lagi... apakah kita nak suatu hari nanti... anak-anak kita bila capai je umur 18 tahun ke atas... " oh papa saya nak pilih agama lain lah.... kan Malaysia memang bebas kepercayaan..." apa nak anak-anak kita sok cakap macam tu....

kepada yang ada otak...elok-elok pikir lah... si minoriti tu pandai.... tergadai sok... memang mampus... memang jahanam.... silap haribulan... azan hanya dibenarkan dalam masjid sahaja... tidak dibenarkan sama sekali di laungkan kuat.... dahla tulisan jawi mereka-mereka ini tolak... Islam apatah lagi.... melayu-melayu beragama Islam... yang berjangoat tu.... kononnya memperjuangkan Islam... sampai terbelahak air liur korang kata nak perjuangkan Islam.... sekarang dengan kafir korang sujud kaw-kaw... demi sekelumit kuasa yang korang impikan... bagus...

bersatulah wahai umat Islam.... bangkit melawan kejahatan mereka yang niatnya satu menghancurkan kuasa Islam di nusantara.... BANGKIT...!!!! LAWAN...!!!!

1 ulasan:

  1. JANGAN JADI SEPERTI DI PALESTIN DIMANA KAUM MINORITI YG BERSEKUTU DENGAN NEGARA LUAR UNTUK MENAWAN PALESTIN.

    ALLAH SELAMATKAN PALESTIN...

    PEJUANG HAMAS MALAYSIA

    BalasPadam

Saya tidak perlu minta maaf kepada D4P kata MB Perak

Lagi berbulu D4P bila MB Perak dengan selamba kata tiada keperluan nak minta maaf kepada parti itu sebab video tular baru-baru ini. Nampak...