Isnin, 31 Oktober 2011

agak kurang ajar...


Pas gerenti diam.. gerenti.. aRhh... DAP abang besar dalam pakatan.... jangan kata nak nak tegor malah biarkan ajer... kena ingat... pas hanya jadi keldai... mereka hanya menyalak bukit sekiranya UMNO ni UMNO tu... bila tuannya DAP terang-terang dok menghina, mengkeji... depa akan kata UMNO diam je bila MCA bla bla bla... nak spin saja... nak putar saja... ni si kapal selam ni suka mak bapak dia je dok kata hukum HUDUD nilah tu lah, macam dia lebih tahu pulak... so kita tengok apa pas nak buat... jilat ke atau bantai si oku tu... erm sah-sah ayat biasa yang tuding jari.. UMNO UMNO... tengoklah... PAS IS DEATH

stament karpal yang kurang ajaq...

GEORGE TOWN, 31 Okt 2011 - Pengerusi DAP, Karpal Singh berkata hukum hudud hanya akan menambah bilangan kes jenayah dan bukan mengurangkannya kerana mustahil bagi pendakwa dapat membuktikan kes pendakwaan yang sewajarnya.

Beliau berkata syarat-syarat yang begitu ketat mahukan empat saksi dibawah perlaksanaan hudud bermakna kes jenayah perlu dibuktikan secukupnya tanpa sebarang kesalahan.

Karpal turut menyentuh perlaksanaan hudud adalah bertentangan dengan norma sistem undang-undang jenayah semasa yang hanya memerlukan pendakwa membuktikan kes melampaui keraguan munasabah.

Beliau menambah dibawah undang-undang perlaksanaan hukum hudud, keempat-empat saksi perlu bersih dari sebarang dosa dan mengamalkan ajaran Islam yang sebenar. Karpal turut berkata pihak pendakwaan cukup sukar dalam menyediakan empat saksi bagi membuktikan berlakunya kes zina, sumbang mahram, rogol dan liwat.

“Penjenayah pasti akan memilih hukum hudud kerana mustahil bagi pihak pendakwa mahu membuktikan kes.

“Hudud akan menyebabkan penjenayah bebas dan kes jenayah pasti meningkat," kata Karpal kepada wartwan semasa membuat lawatan di kawasan parlimennya.

Karpal menolak cadangan bahawa undang-undang hudud ciptaan Tuhan bertujuan untuk mencegah jenayah dan menanamkan rasa takut dalam rakyat, dan menyifatkannya sebagai "kesalahfahaman konsep".

Beliau turut merujuk kepada deklarasi Amnesty International, sebuah pertubuhan hak asasi manusia yang mengatakan hukuman mati adalah kejam dan zalim malah mempersoalkan betapa teruknya memotong kaki dan tangan di bawah undang-undang hudud.(KLPOS)

HAI-0 menjadi IMAM...


pemain-pemain NS solat berjemaah...

ISLAM CARA PAS... hebat tak?


nilaikan jelah malas nak komen.. keldai!!!!

PAS SEMAKIN DICINTAI RAKYAT KEDAH... CHANTEKKK


erk kenapa jadi begini.. adakah pas semakin relevan?.. pas yang cakap guna lutuit mana reti jaga amanah rakyat... ni aper cer ni... dei pas.. pi jilat dap puas-puas no.. rakyat dah tak sabo nak tumbangkan parti angguk saja ni... PAS IS DEATH

semuanya disini...

PIS


biasala parti angkuh nak mampos ni... selalu anggap mereka lagi hebat dari orang lain.. lagi hebat dari jebon... so mai je lah tengok ni... mungkin mereka ingat rakyat semakin suka dengan dia... semakin sayang dengan mereka... adakah dengan menjadi balaci dan penjilat dap akan membawa pas dalam kegemilangan.... adakah dengan main hantam saja walau menjual agama, pas anggap segalanya akan berjaya bagi mereka... ai chait poorah... walau mereka canang mereka ni lebih Islam dari orang lain... percayalah pas sampai bila tak kan jadi dominan... erm nak ganti UMNO... erm.. PAS IS DEATH!!!!!!!!!!!!!!!!

klik sini

Ahad, 30 Oktober 2011

mari mari tengok... serius kantoi..habis UMNO



HAHAHAHAAHHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!

wah dap bagusnya...


dah macam samseng peras duit rakyat terang-terang.. tapi pas ikut saja... cilakahai... dap spisis kiasu yang memang nak menghirup darah segar rakyat-rakyat pulau pinang.... harap rakyat pulau pipang sedarlah.. pas dan pkr nak harap depa ni.. kasi jilat bontot la beb... tuih... dem... ass.. habis melayu kena dajal cukup-cukup... yang ada melayu keldai... jamban... hehe...

PAS YANG HENSEM


bila bercakap dia yang lebih... apabila mengutuk dia yang paling hebat tersemburnya air liur... orang lain tak boleh lebih dari mereka.. kalau tak akan dikatakan hampeh... so bila mereka ingat mereka lagi hebat dari dewataraya... maka mereka mengampu kat semua orang yang pas parti yang paling releven abad ini... petuih... nak tanya... hebatnya pas dekat mana ye... keangkuhan pas teserlah dengan mengatakan Dato Ibrahim Ali akan tewas bila bertanding lagi di pasir pas... ok..ok.. kita tunggu je... PAS IS DEATH....

Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali hari ini mengingatkan pemimpin Pas supaya jangan terlalu angkuh dan bongkak dalam politik.

Menurutnya, keangkuhan pemimpin parti itu semakin terserlah sehingga kononnya mampu meramal siapa calon yang akan menang pada pilihan raya umum (PRU) nanti.

"Pada PRU 2004, Pas kata mereka boleh menang besar tetapi (kemudiannya) hanya (menang) nyawa-nyawa ikan dengan dua kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN).

"Selain itu, pada PRU 2008, Pas tidak tahu akan berlakunya tsunami politik. Kalau Pas tahu, mereka tidak akan beri laluan kepada saya," katanya dalam satu kenyataan di sini, hari ini.

Tambah Ibrahim, beliau ingin menasihatkan pemimpin Pas supaya jangan terlalu bongkak dan takbur kerana akhirnya akan terbujur.

"Sama-sama kita tengok, kalau ada umur yang panjang, siapa yang akan terbujur," ujarnya.

Sabtu, 29 Oktober 2011

kaki spin terpower... dialah MR anu

kemain pucat ye muka dia... ooo macam tu.... yang fanatik dengan dia ghamai... ape nak buat juak-juak dia menjilat apa saja demi... cintakan kehancuran... tuih punya juak kedahak...

Jumaat, 28 Oktober 2011

video keluar.... UMNO... hihihi

saja bagi bako... layan ye lagu ni... best... juak-juak jangan lupa komen... rm2 ringgit ooo... kalau sebulan 1000 komen x rm2 kirala... masyuk... leh kawIn lagi satu haha... dem. PAS IS DEATH...

keh keh keh..

ooo patutla semua senyap keh keh... duduk mengkura je.. hahaha.. terbaek la YB Zul...



diambil dari papagomo...

kata dulu nak bantu


mana rumah kos rendah untuk orang miskin... mana mana... nak jaga orang kaya je ke.. lupa ker yang masa ngundi dulu kemain janji.. dap nak tanya lagi sekali mana mana... rumah kos rendah untuk orang miskin...?????


Kerajaan DAP Pulau Pinang, mana rumah kos rendah untuk rakyat miskin?

Ketiadaan rumah kos rendah dibina kerajaan DAP Pulau Pinang sejak memerintah negeri ini hingga tahun lalu, membuktikan kerajaan negeri tidak prihatin nasib rakyat berpendapatan rendah yang masih ramai belum memiliki rumah.

Kegagalan kerajaan negeri menyediakan rumah kos rendah yang mendapat teguran dalam Laporan Ketua Audit Negara 2010, menunjukkan dasar kerajaan negeri yang tidak menggalakkan pembinaan rumah jenis itu.
Pengerusi UMNO Pulau Pinang, Datuk Zainal Abidin Osman, berkata perkara itu yang dimasukkan dalam Laporan Ketua Audit Negara 2010, membuktikan kebenaran kenyataan pemimpin Barisan Nasional (BN) negeri sebelum ini.
Sebelum ini, BN negeri mendedahkan kerajaan negeri gagal membina walaupun seunit rumah kos rendah tetapi kenyataan itu dinafikan kerajaan negeri.

“Apa yang kita perkatakan selama ini terbukti benar. BN bercakap berdasarkan fakta untuk kepentingan rakyat berpendapatan rendah, bukannya membuat tuduhan melulu,” katanya ketika dihubungi, semalam.

Laporan Ketua Audit Negara 2010 menyebut bagi tempoh 2008 hingga 2010, kerajaan negeri tidak melaksanakan projek perumahan kos rendah baru. Pada masa sama, bilangan pendaftaran untuk mendapatkan rumah kos rendah dan projek perumahan rakyat berjumlah 152,702.

Zainal berkata, dengan Laporan Ketua Audit Negara itu, kerajaan negeri tidak boleh lagi menyembunyikan fakta sebenar mengenai kegagalan membina rumah kos rendah.
Sebelum ini, katanya, kerajaan negeri mendakwa membina sejumlah rumah dalam tempoh berkenaan, tetapi terbukti sebaliknya.

“Mungkin baru diluluskan...belum bina lagi. Di sini kita boleh menilai, siapa yang kerajaan negeri utamakan...rakyat berpendapatan rendah ataupun golongan tertentu saja,” katanya.

dari blog
http://suara1umno.blogspot.com/2011/10/kerajaan-dap-pulau-pinang-mana-rumah.html

cun ma...


siapa gerangan amoi ni... wah putihnyer... wah cun lak tu... dengar kata dia ni akan membuka segala cerita apa yang terjadi kepadanya... jadi apa... kenapa moi... siapa yang tut tut u... kita tunggu jelah penjelasan dia ek..

HB-cun ma... huh...dem...

manyiak halal oo dan mulah... theww


keh keh agak-agak.. si ahso ni dia jeles tahap cipan terhadap restoran 1Malaysia la kot.. sampai dengan muka tak bersalah mengatakan "malilah memakannya pun di lestolan ini, haliganya manyiak mulahnya dali restolan 1Malaysia ma"... cilakahai... siap tokey restoran tu ngaku yang kedainya halal dan sesiapa boleh makan dikedainya keh keh.. bebal tahap papan la lu tokey... dan jakim mana ada bagi sijil halal kat restoran tu... cis... halal dari kepala hotak dap biasalah arak pun halal... babi sambal masak belacan pun halal... tu yang pas sayang tu keh keh...

puak-puak bebal pembangkang ni sebenarnya jeles... jeles yang berdenyut-denyut dengan popularnya kedai dan restoran 1Malaysia... tu yang sampai pergi test lauk.. makan kenyang dekat restoran 1Malaysia tu... lepas tu kutuk pulak kata harga tak samalah inilah tu lah.. tapi melantak habis juga kan... bayar juga kan... kira PM ada juga idea yang berkesan dalam membantu rakyat berjimat... pembangkang kejenya 24 jam asik mengampu, bangkang, kutuk, keji, hina, carut, ludah, jerit, demo, tipu dan banyak la lagi perangai jahanam mereka tu.. low iq...

Khamis, 27 Oktober 2011

ada goyang ka



punyalah si anugerah Tuhan ni pang pung tersembur ayor lior dia kata khak tuih sama blogger pro BN... kui kui... baru tau... baru rasa aaa... penangan halilintar dari blogger kami yang rasanya mana ada gaji ma... nak dibandingkan dengan pas siap bagi dana baik punya dekat cybertrooper mereka yang cepat klimaks tu haha... punya banyak mereka dapat untuk komentar dalam facebuk dan tweeter... huiiyo dengar kata harga rm2.00 untuk komen dalam blog dan rm1.50 untuk dalam facebuk... perghh makin kenyangla juak-juak...

cuba dengar apa mr anu ni meroyan.. hehe.. dia naik hantu ke hantu naik dia.. haha.. dem.. walau 500 tentera upahan mereka membuat fitnah... dan penangan halilintar cybertrooper pro BN.. membuatkan mereka gigil lutuit... keh keh... tengok mr anu ni cukup lah.. baru tau rasa tumbukan padu menusuk jiwa... huh... lawan tetap lawan demi tanah air tercinta... lawan tetap lawan kasi lunyai cukup-cukup sampai mereka sempuit... heh... this WAR WAR...



jom tengok power tak power AK47

bapak segala bapak punya bapak


siapa nak tau bapak segala bapak punya bapak munafiq... sebab mereka-mereka ni hanya bertopengkan pakaian yang kononnya mereka lebih Islam dari orang lain... sedangkan mereka ni... hanya Allah sahaja tau... kerana sekelumit kuasa yang akan diberi oleh kafirun... dan dendamnya terhadap UMNO... sampai masuk kubur pun dendam kesumat tu memang akan tetap membara... terang-terang di keldaikan oleh kafir tapi si pak-pak jangoat ni pedulik apa.. janji... segala perancangan selesai... kalau diikutkan mereka ni lagi haram segala haram dan bapak segala haram jadah.. huh//

jom kesini

3 ekor kongkang

3 ekor kongkang ni memang di latih sebegitu, dilatih supaya sentiasa menjilat teloq tuannya... kongkang upahan nuaq

jom kesini

Rabu, 26 Oktober 2011

ni betul-betul kemaluan.... haiya...


kenapa boleh jadi macam ni... apakah kemaluan yang telah di lakukan oleh mahasiswa uia... kenapa boleh jadi begini.. siapa yang menjadi dalang dalam kemaluan yang terkemaluan itu... tuih.. apa mereka tak leh pikior ke mereka di kuda-kuda kan demi susuap undi dari malaun pakatan... apa nak jadi.. kalau lah mahasiswa ini dari kampung gua tempeleng berganti-ganti kot.. huh... dem

jom kesini

baik punya...


erm baguihla.. gambar lain bakal menyusul... ai wayang wayang... dem... maka juak-juak kedahak akan kata... inilah pemimpin berjiwa rakyat.. erk.. macam-macam style mau tarik undi aaaa..

PATUT KE SOKONG PAS...


AKU TAK MAU NAK CAKAP LEBIH-LEBIH... NYATANYA ADAKAH RELEVAN PAS NI KITA SOKONG... ADAKAH BETUL PAS NI DAPAT MEMBANTU DALAM PEMBANGUNAN ISLAM DI BUMI BERTUAH INI... ADAKAH BENAR PAS CAKAP SEMUANYA BETUL... APAKAH BENAR JUGA PAS NI BOLEH MENJAGA MELAYU....

SATU JE SOALAN "APAKAH SUMBANGAN PAS KE ATAS UMAT ISLAM DI BUMI BERTUAH INI" BERIKAN LEBIH DARI 10 KALAU BOLEH... KALAU BOLEH HEHE....

BERIKUT KENAPA WAJIB TOLAK PAS... PAS DONGKOI... PAK KETEMPOI.. HEHE..

1. Bagaimana Pas nak memerintah jika hanya bertanding 67 dari 222 kerusi Parlimen sedangkan UMNO bertanding di 117 kawasan Parlimen (separuh daripada jumlah keseluruhan kerusi Parlimen)

2. Prinsip dan konsep perjuangan pakatan pembangkang yang didokong oleh Pas adalah sama rata dan menafikan hak keistimewaan orang Melayu. Prinsip Pas ini bertentangan dengan Perlembagaan Negara dan merugikan orang melayu dan Islam.

3. Pas juga bersekongkol dengan Fahaman Pluralisme iaiitu seolah-olah semua agam adalah setaraf di Malaysia sedangkan Agama Islam adalah agama Rasmi

4. Pas turut bersekongkol dengan DAP yang ingin menghapuskan Bahasa Malaysia sebagai Bahasa Rasmi sedangkan Bahasa Melayu adalah Bahasa Kebangsaan.

5. Pas menyokong kuap DAP yang sebenarnya serpihan dari parti PAP (people’s action party) yang lantang memperjuangkan konsep Malaysian Malaysia yang mengancam kedudukan Kau Melayu.

6. DAP di Pulau Pinang dan Selangor yang disokong oleh Pas menindas orang melayu dengan dasar2 berat sebelah seperti merobohkan rumah dan kedai2 milik Bumiputera.

7. Ahli dan penyokong-penyokong DAP (bukan melayu)menyokong Pas hanyalah untuk menghapuskan UMNO dan bukannya kerana dakwah dan bukan juga bersetuju dengan prinsip perjuangan Pas.-sungairapatonline-

Selasa, 25 Oktober 2011

cyber komando... vs cyber terompah


realitinya 500 tu banyak... tapi yang berkualiti tu tak pasti... so pas mengrekrut lebih 500 cybertrooper.. untuk berlawan dengan hanya puluhan blogger pro-kerajaan.. hehe.. wah ramai tentera fitnah nampak pas ternak... kenapa yang ada sekarang asik kantoi berbohong ke.. haha..cuma 1 je mereka ni cerdik buat cerita tik tok yang propa walau takda kebenaran dan menarik ramai pembaca... walau dalam blog-blog mereka tu cerita fitnah dan mencerca... tapi realitinya blogger pro-kerajaan dapat membantai tulang rusuk mereka sampai mengigil mereka menaip.. haha... dem.. fight fire with fire... fight for your right...

ada video terbaru jom kesini

GEMPAR..!! KELUAR LAGI.. aduh.. UMNO.... erk..


dengar kabarnya keluar lagi.. asik-asik keluar.. keluar.. hehe.. baguslah keluar.. dari ikut parti angguk saja tu.. ape pun tak boleh... dari minggu ke minggu hari ke hari... keluar dari pakatan tu wajib bagi yang dah insaf... sampai bila nak kena kincing dengan puak-puak anwarisme dan kafir dap... ayat biasa dari juak-juak... biasalah mereka memang keluar parti tapi tetap sokong pas... ulang balik.. hahaha... cakap memang power.. tapi hancoq kebaboom seko-seko... pas is death

Seramai 20 penyokong PAS dari Cawangan Kampung Padang Limau di Kota Kuala Muda dekat sini keluar parti itu dan menyertai UMNO hari ini.

Mereka menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Setiausaha Perhubungan UMNO Negeri Kedah Datuk Othman Aziz dan turut disaksikan Naib Ketua UMNO Bahagian Sungai Petani Datuk Mohammad Firdaus Zakaria.

Pada majlis itu di sini, 50 lagi anggota baru dari kampung itu dan Kampung Bukit Lalang menyerahkan borang keahlian UMNO.

Bekas Pengerusi Tetap PAS Cawangan Kampung Padang Limau, Mohd Akhir Hassan, 48, berkata dia yang menyertai PAS sejak 10 tahun lalu berasa tidak puas hati dengan kepimpinan PAS sekarang yang banyak menabur janji kosong tanpa menjalankan kerja dengan sempurna untuk masyarakat setempat.


“Yang saya paling geram apabila pada satu ketika ada individu dalam PAS ini kata kepada saya kalau hendak senang pergi masuk UMNO.

“Situasi ini menjadikan saya betul-betul kecewa dan mengambil keputusan untuk berhijrah ke dalam UMNO,” katanya kepada pemberita selepas menyerahkan borang keahlian.

Bekas Ketua Pemuda PAS Cawangan Kampung Padang Limau Mohamad Rizal Ramli, 33, berkata sistem pentadbiran PAS tidak sistematik dan gagal merealisasikan keperluan golongan muda pada masa ini. - Utusan

bergabung di atas pentas...


dengar khabarnya hassan ali akan bersama-sama di atas pentas DEBAT RAKYAT di batu 8 gombak.. wah tempat azmin tu.. bantai yb.. depa nak kata katak ke... ape ke.. biar dilunyaikan juak-juak kedahak ni cukup-cukup, gilakan kuasa, gila carut, gila maki.. agama dahlah depa main torbu... apatah lagi nak jaga bangsa melayu.. jahanem... punoh... seteruh-teruk UMNO takde de nak gadaikan maruah agama Islam demi secalit undi... yang selalu buat perkara ini pas la... cakap berdentam dentum... tapi dap berdehem... teresak-esak menangis... apa kata kita sepak ramai-ramai juak-juak penjilat tegar dap dan anwarisme...

KITA DATANG BERAMAI-RAMAI MALAM NI.....

sekali kena rantai da..


bila mereka rasa jalan mak bapak dia yang punya, dan menunjukkan kiasu haram dekat rakyat-rakyat pulau pinang... tindakan berani ketua pemuda parti cinta malaysia liew yeow hooi.. merantai tayar kereta milik si anjing belaan guan eng, eng wek aik.. menyalak tahap cipan si anjing belaan ini dengan mengatakan tindakan ini sungguh biadap... ek eleh.. lu sudah lupa lu buat onar sama restoran alia nasi kandar?.. siap merampas barang-barang milik restoran tu.. apa sudah lupa... siap main halau-halau suruh balik india lagi... guan eng, sekarang rakyat pulau pinang rasa menyampah tahap baboon dekat lu.. kuang ajaq sangat... kiasu sangat... cakap berbelit-belit...

Kereta kerajaan DAP Pulau Pinang dirantai

GEORGETOWN 24 Okt. - Sebuah kenderaan rasmi milik kerajaan DAP Pulau Pinang yang diletakkan sesuka hati di tepi jalan berhadapan Dewan Undangan Negeri (DUN), Lebuh Light di sini dirantai oleh orang ramai yang berang kerana menyebabkan kesesakan lalu-lintas.

Kejadian berlaku kira-kira pukul 10 pagi apabila Ketua Pemuda Parti Cinta Malaysia (PCM), Liew Yeow Hooi bertindak sedemikian selepas mendapat aduan daripada orang ramai.

Menurut Yeow Hooi, tindakan tersebut adalah sebagai pengajaran kepada pegawai dan kakitangan kerajaan negeri supaya tidak sewenang-wenangnya melakukan perkara yang menyalahi undang-undang.

"Saya telah menerima banyak aduan daripada orang ramai mengenai isu ini. Jika orang awam yang melakukan kesalahan serupa, sudah pasti kenderaan mereka disita dan dikompaun.

"Ini tidak adil kepada rakyat. Maka saya hari ini mewakili penduduk negeri ini mengunci kereta kerajaan negeri demi menuntut keadilan sewajarnya," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Tinjauan Utusan Malaysia mendapati kereta terbabit bernombor plat PKC 3244 tertulis perkataan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Pulau Pinang.

Dalam pada itu, Yeow Hooi mendakwa, tindakannya berniat baik iaitu mahu 'mendidik' pegawai dan kakitangan kerajaan DAP Pulau Pinang supaya mematuhi undang-undang.

"Saya akan terus mengambil tindakan untuk mengunci kereta milik kerajaan negeri sekiranya mereka berdegil dan masih meletakkan kenderaan sesuka hati," ujarnya.

Sementara itu, Setiausaha Politik Ketua Menteri, Ng Wei Aik membuat laporan polis berhubung perkara tersebut.

Pada masa sama, Wei Aik menyifatkan tindakan Yeow Hooi sebagai biadab.

"Ini kerana hanya pihak berkuasa seperti polis dan Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) mempunyai hak berbuat demikian," jelasnya.

Isnin, 24 Oktober 2011

wah nak tunjuk langsi...


woi budak-budak student tak sedo diri.. berapa riban lu orang dapat kat setan-setan pembangkang.. dem.. demo-demo itu je keje kamu.. ape lu ingat ni mesir.. ni libya... lu bersyukurla dapat belajar dengan aman dekat UIA tu.. kalau ini cara lu nak menghasut... cilakahai punya malaun... apa lu dapat.. lu dapat seronok ke apa.. lu ingat lu nak masuk politik kotor macam pakatan haramjadah.. mak bapak suruh belajar.. bukan buat demo.. bangsat.. otak taruk kat lutut.. maka bapak tau agak-agak dia bangga ke dengan cara lu nak berdemo depan PM... kenapa... tak puas hati guna saluran betul... bingai... tuih...

so kepada pihak-pihak berkenaan harap dapat memantau dan takkan nak diam je mangkuk ni menghasut... jangan dok bagi amaran je.. lagi la si hamlau-hamlau ni naik minyak... kalau kongkang boleh berbicara.. bodohnya sokong pakatan haram...

tu dia.. masyukkkkkk!!!!! BN camne ni..


wah lau wea... ni ketua menteli sudahnyer pun membelanja sebanyak rm1.2 juta untuk melancong makan angin... huiyoooo manyak syiok ooo luit ala keluar tara hai punya... kalau makan angin kasi masuk pelabulan takpa juga ma... tapi aaa.. haiyaa.. thewww..... ini dap aa banyak celedik kasi pijak sama pas dan pkr di penang ma... ini kiasu aa.. manyak chirakak punya perangai ooo... bila meleka punya hait khantoi aaa meleka akan salahkan UMNO.... sikit aa UMNO.. sana sini UMNO.. punya fobiaa meleka aa lengan UMNO... haha... apa punya turr da... - pakcik cina berbicara mengutuk dap... hehe

selanjutnya...

huiyooo dia bagi lagi janji la...


agak-agak la.. kita patut ke percaya kata dia.. patut ke kita angguk je apa yang dia janjikan... apa betul dia ni hanya pandai cakap je.. dia kena ingat parti dia pun tinggal tiang je... orang dalam parti dia sendiri kata dia parti kincin rakyat... apa kata kita semua percaya jom apa dia kata. hahaha.. kalau bercakap dan bercakap.. hari ini lain esok lain.. lusa lai... agak-agak ada tak yang nak percaya kata dia... haha... uit ada beb.. yang tegar-tegar yang memang die hard fan dia... walau dia kincing tetap percaya.. sebab mereka kata dia lah yang paling power.. erk.. haha.. dem... kalau kejenya dok mengomplen apa kerajaan buat... dan fitnah sana sini.. dan pusing-puisng kena balik kat diri.. siapa susah... siapa malu.. mereka dan keluarga mereka la..

isu moral pun tak selesai-selesai... asik tuduh orang lain teruk.. ayat biasa... ini UMNO.. itu UMNO.. nampak sangat fobianya dengan UMNO... lagi sekali tanya percaya ke apa kata dia ni weiii!! hehe....

KD] PULAU PINANG: Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berjanji sekiranya Pakatan Rakyat mengambil alih tampuk pentadbiran negara, Cukai Barangan dan Perkhidmatan
(GST) akan dihapuskan.


Beliau berkata demikian ketika berucap dalam majlis ramah mesra ‘Sepetang Bersama Masyarakat’ di Dewan Orang Ramai Batu 5, Permatang Janggus, Permatang Pauh.


“Pakatan Rakyat berjanji, Insya Allah kalau kita memerintah negara, cadangan cukai GST ini akan kita tolak sama sekali,” tegas Anwar.


Anwar dalam ucapannya berkata, jika GST dilaksanakan, rakyat akan lebih terbeban dengan kenaikan kos sara hidup ekoran harga barang yang melambung tinggi.


“Sekiranya cukai ini dikenakan kepada rakyat, ia bukan saja membebankan mereka, tetapi menjadikan rakyat terpaksa tunduk kepada hasrat kerajaan untuk menekan dan menzalimi secara hormat.


“Oleh itu, seandainya PR berjaya memenangi kerusi pilihan raya umum yang akan datang, kita berjanji akan membatalkan GST yang tidak memberi manfaat kepada rakyat, khususnya golongan yang berpendapatan rendah,” ujarnya yang juga ahli Parlimen Permatang Pauh.


Beliau juga menyentuh Belanjawan 2012 yang dibentangkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak dengan pemberian sagu hati bersifat ‘One Off’ yang tidak meringankan beban rakyat secara keseluruhan.


Dalam pada itu, Anwar turut membidas Umno kerana melemparkan tuduhan bahawa beliau pengkhianat Melayu dengan merujuk pembelian kilang arak San Miguel oleh anak bekas Perdana Menteri, Tun Mahathir di Filipina.


Begitu juga dengan pendedahan di Parlimen berhubung pemberian Tabung Pertanian untuk nelayan, penternak dan petani berjumlah RM 250 juta kepada anak seorang Menteri Kabinet.

“Apa petani dapat? Apa pasal tak tolong orang kampung. Inikah maruah pemimpin Melayu Islam?, soal Anwar.

“Sebab itu kita kena ada pendedahan. Baca Suara Keadilan, Harakah untuk tahu apa yang berlaku dan tak mudah ditipu,” kata Anwar sambil mengingatkan jentera KEADILAN perlu bersiap sedia kerana pilihan raya umum boleh diadakan pada bila-bila masa.


Ketua Umum KEADILAN itu kini dalam rangka lawatan kerjanya selama sehari ke Pulau Pinang dan akan menyampaikan ceramah Perdana Demi Rakyat bersama-sama Ketua Menteri Lim Guan Eng dan Timbalan Ketua Menteri 1, Datuk Dr Mansor Othman di Dataran PASTI Sg Acheh, malam ini.

mengeluarkan diri lagi.. ades.. camne ni BN


diakatakan seramai 300 ahli PKR telah keluar parti.. keluar keluar lagi.. lagi dan lagi.. hehe..

Seramai 300 ahli Parti Keadilan Rakyat (PKR) ranting Ampang Campuran bertindak keluar daripada parti itu hari ini, selepas kecewa dengan kepimpinan parti yang didakwa tidak jujur dan gagal menunaikan janji.

Ketua kumpulan berkenaan, K. Vengdesgiri berkata, dengan tindakan itu bermakna ranting PKR Ampang Campuran dibubarkan. Mereka berasa kecewa dan tertipu kerana janji-janji yang diberikan juga tidak dikotakan malah ranting PKR Ampang Campuran sehingga kini yang dijanjikan untuk disahkan tidak juga berlaku.

Beliau yang juga Pengerusi Persatuan Kebajikan, Rekreasi dan Sosial Masyarakat India Ampang (PKRSMIA) berkata demikian selepas menghadiri Majlis Setulus Kasih Selembar Budi sempena sambutan Deepavali di sini.

Majlis tersebut dirasmikan oleh Setiausaha Politik Menteri Kewangan, Datuk Dr. Mohd. Shafie Abdullah. Turut hadir, Penyelaras BN Parlimen Ampang, Datuk Ismail Kijo dan Ketua Wanita UMNO Bahagian Ampang, Prof. Madya Dr. Rozaidah Talib.

Vengdesgiri berkata, selepas ini mereka akan bergerak menggunakan platform PKRSMIA dan menyokong BN di bawah kepimpinan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Mohd. Shafie berkata, tindakan 300 ahli PKR itu menunjukkan parti pembangkang semakin dijauhi rakyat. Janji-janji yang diberikan kepada rakyat tidak dikotakan menyebabkan mereka berasa kecewa dengan pembangkang. Tidak seperti BN akan sedaya upaya menunaikan janji dan turun ke bawah untuk mendengar denyut nadi rakyat katanya.

diambil di bloq

JOM SERBU....

masa pru12 dulu janji bulan dan bintang.. sekarang rakyat selangor sila buat sesuatu.. sebabnya kerajaan pakatan shitty yang memerintah selangor belum tunaikan janjinya... serbu..... jangan tak serbu....

ke sini

wah ramainya.. dem


RAMAINYA HANTU... hehe.. ini yang dikatakan tentera halimunan... apa laie nak dikatakan TOLAK PAKATAN KINCING RAKYAT.... KINCING MENARI-NARI...

Ahad, 23 Oktober 2011

alahai keluar lagi.. ape ni UMNO..


tahniah lagi sekali kepada kejuakan keldai dap.. kerana dah ramai keluar parti dan menyertai UMNO.. dan alasan sama tegar-tegar pas yang memang patut ditempeleng berganti-ganti.. eleh.. mereka memang keluar dan join UMNO tetapi akan menyokong pas bila mengundi.. ye ke lagi sekali ye ke... haha... dan ayat-yat biasa... bila dah panas dok bantai mereka menjadi keldai dap.. ayat biasa UMNO jadi keldai MCA.. haha.. tak berkesan langsung tuk memalit bengkek dihati gua haha.. sebab pas sekarang dah menjadi pengikut anwarisme.. yang berkiblatkan hantam apa saja.. demi cita-cita ke putrajaya... dan menjadi keldai setia yang membasuh berak tuannya dap laknatullah tu.. tuih.. yang tegar-tegar, kalau tak insaf-insaf lagi... bawalah berubat.. sebab pemikiran anda tu dah di mandrem.. haha.. juak-juak tegar... kalau kutuk lebih-lebih kang makan hati... tak leh terima kenyataan... kata itu fitnah ini fitnah... tu lah.. lainkali cermin dulu sikap diri sendiri dulu... kalau betul kita ini lagi Islam dari orang lain... bawa banyak bersabar.. bukan mencaci.. hehe.. ok.. juak-juak...


20 ahli PAS cawangan Padang Limau sertai Umno

Seramai 20 penyokong PAS dari Cawangan Kampung Padang Limau di Kota Kuala Muda dekat Sungai Petani didakwa keluar parti itu dan menyertai Umno hari ini. Mereka menyerahkan borang keahlian Umno kepada Setiausaha Perhubungan Umno Negeri Kedah Datuk Othman Aziz dan turut disaksikan Naib Ketua Umno Bahagian Sungai Petani Datuk Mohammad Firdaus Zakaria. Pada majlis itu di sini, 50 lagi anggota baru dari kampung itu dan Kampung Bukit Lalang menyerahkan borang keahlian Umno. Bekas Pengerusi Tetap PAS Cawangan Kampung Padang Limau, Mohd Akhir Hassan, 48, menjdakwa dia yang menyertai PAS sejak 10 tahun lalu berasa tidak puas hati dengan kepimpinan PAS sekarang yang banyak menabur janji kosong tanpa menjalankan kerja dengan sempurna untuk masyarakat setempat. "Yang saya paling geram apabila pada satu ketika ada individu dalam PAS ini kata kepada saya kalau hendak senang pergi masuk Umno. "Situasi ini menjadikan saya betul-betul kecewa dan mengambil keputusan untuk berhijrah ke dalam Umno," katanya kepada pemberita selepas menyerahkan borang keahlian. Bekas Ketua Pemuda PAS Cawangan Kampung Padang Limau Mohamad Rizal Ramli, 33, berkata sistem pentadbiran PAS tidak sistematik dan gagal merealisasikan keperluan golongan muda pada masa ini. - Bernama

LAGU UNTUK BN.. hehe...

khas fan terbaik pr.. ikutkan kita yang waras boleh fikirkan secara rasionalnya... siapa dia sebenarnya.. apa betul dia ni boleh membawa makmur kepada Malaysia.. agama Islam.. dan melayu itu sendiri.. kerana kuasa.. kerana cita-cita menjadi PM.. dok pulun apa saja... taler apa saja.. sebabnya tentera dia ni ramai...dem..

lagu khas untukmu..


Sabtu, 22 Oktober 2011

memang sah UMNO tak leh nak buat apa... ades

juak-juak aku tepuk tangan kepada korang hehe.. clap clap...

erm.. di permatang pauh.. dikatakan hampir 60,000 orang juak-juak berkumpul untuk anuar si anuagerah Tuhan tu.. ades.. aku hanya mampu diam.. dan menarik nafas sedalam-dalamnya.. juak-juak tahniah dan kredit untuk anda beb.. yang selalu kena bantaian pedas tu.. terimalah kenyataan yang korang ni power.. hehe... juak-juak.. keldai-keldai dap semua.. bersuka rialah anda.. ye.. aku memang tabik kat kamu.. hehe... sebelum kata fitnah apa kata korang

klik sini.. ades.. juak-juak sila tonggeng....

Jumaat, 21 Oktober 2011

kerana DAP ku sayang...


itu betina buat hal lagi.. dia dah kasi mandrem kepada khalid gagap supaya mengagalkan perhimpunana umat Islam esok... cilakahai punya ah so.. tapi aku percaya keldai pas yang suruh ni.. sebab kalau perhimpunan itu berjaya akan memalit taik yang paling busuk moron punya dekat juak-juak.. hehe... kalau berani kasi pagar berduri tengok dekat stadium.. tak pun telan kuci stadium.. dengki tak ingat si malaun kafir dan keldai-keldai tunggangannya.. ek.. dem.. murtad sokong.. memang terbaiklah keldai pas.. tuih...

MSG BERAHI... habislah UMNO...


ni betina, banyak langsi... dia banyak banyak lemak ooo... tapi kedahak-kedahak pas cintakan dia.. tak berani sound dia sebab dia cun macam ah so... tetapi.. kita yang berfikiran waras sebagai orang Islam.. takkan tak sedar betina ni memang anti Islam.. pelik dan hairan kan pak-pak jangoat tak lihat ini ancaman.. tetapi melihat ini kebanggaan... dem man... tetapi aku senang je nak cakap.. pas apa boleh buat beb dengan dap.. menyalak bukit hal UMNO terer.. tetapi musuh dalam selimut ni dia tak pandang langsung... apa punya lanthoi punya spisis manusia...

baca seterusnya kelangsian betina ini.. tuih

semakin ramai meninggalkan UMNO.. abis abis..

semuanya kerana pas.. kerana mereka menyokong kafir harbi... kerana mereka menyokong kalimah Allah digunakan oleh ore bukan Islam.. kerana pas mereka menjadi keldai tunggangan paling konsisten kepada dap.. hehe asik pas je kena.. hahahaha...

lagi keluar...


pas harus ditempeleng seko seko..


hehe.. bila mengata orang dia yang lebih.. bila terkena dia pulak terkecil hati.. tak leh terima.. apa punya pak jangoat tah.. huh... asal dia buat boleh orang lain tak boleh.. apa punya bhagal thah.. asal menjilat segalanya demi dap tak pa.. bila kena bantai sikit kata jadi keldai.. merajuk kikiki.. pas is death...!!! pas is death.. death...

kesini...

Khamis, 20 Oktober 2011

UMNO tido je kejanya...


erm nilaikan... selalu mai maki hamun orang pasal UMNO kaki tido lah ni lah sekarang siapa yang paling kuat tido.. hahaha... pas is death...

bantai je juak-juak ni YB...

lawan tetap lawan..!!!

Teringat teman peristiwa dimana pimpinan kafir Quraisy mengarahkan anak buah masing-masing supaya membuat bising ketika Rasulullah saw membaca Al Quran! Teringat teman kisah Nabi saw dibaling batu oleh kafir Taif sehingga cedera berdarah hanya kerana membawa risalah kebenaran! Kebenaran itu memang pahit untuk ditelan, terutama oleh kaum kafir, musyrik dan munafik. Berdoalah supaya kita semua tidak termasuk golongan menentang kebenaran ini!

lawan tetap lawan.. lunyaikan malaun-malaun ni..
ke sini baca

kalau dah nama spisis kiasu..


ape kehalnya dengki benar dengan kedai 1Malaysia ni... kenapa langsi sangat kalau kedai 1Malaysia ni memberi manfaat dekat rakyat yang nak berjimat.. asal dok meroyan kalau kuasa beli rakyat tak memihak kat peniaga lintah darat macam kau wahai cilakahai dap.. apa la dengki sangat.. dem.. katanya mereka ni nak berdemo dekat pantai dalam untuk memberi imej buruk kepada kedai 1Malaysia.. ni orang kata asal buat perkara baik akan ada tentangan dari setan-setan gondol yang gila iseng... tuih... gila babi.. babi pun akan carutkan kau wahai dap...


jom kesini

ps: pas suka latu.. hal-hal demo ni hehe...

Rabu, 19 Oktober 2011

wah kerajaan pas membawa untun la..

perangai juak-juak... kita pas akan membawo kemakmuran dengan cara kita... erk.. cakap je.. pas kata.. kita ni lagi hebak dari UMNO... erk.. ye ke... kita ni lagi isle dari UMNO... erm itu kata dia.. pas kata... dap memahami Isle dari UMNO... erk itu kata orang akal sempit... pas kata... kita menjaga Islam dan Melayu lebih dari UMNO.. hehehe itu kata orang high... banyaklah kalau pas dok sembang kasi bimbang... tapi yang nyata mereka ni... hanya cakap-cakap.. jilat-jilat.. angguk angguk... hehe.. itu je... sebab tuannya dap memerhati.. haha

kawan-kawan pas macam bawah ni hehehe...




sebab nya... moh baca sini...

kacak tak terkata... hehe

DULU MASA DEMO BERSIH KEMAIN PAK-PAK JANGOAT MELALAK... EK..TAK KAN TAK SEDAR YANG KEPALA BERSIH TU KAFIR HARBI... SABTU INI, HIMPUNAN SEJUTA UMAT.. RILEK AJE PAS PUSAT KATA TAKKAN SERTAI... OK OK.. KERANA ABANG BESAR DAP KATA TAK BOLEH.. IKUT SAJA YE.. PARTI ISLAM YANG NAMANYA SAHAJA PERJUANGKAN ISLAM TETAPI BACUL... MENJADI HANYIR... HUH

KALAU KORANG NAK TAU PAS JADI KELDAI YANG MACAM NI...



SIAP ADA MUZIK METAL LAGI.. HAHAHA... KELDAI PAS OH KELDAI PAS.. SENANG BETUL DITUNGGANG OLEH KAFIR DEMI CITA-CITA PUTRAJAYA... MIMPI BASAH JE LAH PAS OI... TUIH...

ps: jangan maraa aa nanti kena jual hahaha...

terang lagi bersuluh beb..!! inilah perangai pak jangoat..


demi tuannya dap.. pas yang kononnya memperjuangkan Islam tewas dengan berdehemnya tuannya dap tu... tewas dengan jelingan dap.. kafir harbi yang mereka kata yang memahami Islam dari UMNO.. agaknya pas punya otak.. murtad ok, guna kalimah Allah untuk kristian ok, ikut telunjuk kafir masa bersih ok.. nohal.. tapi untuk umat Islam mempertahankan akidah.. ermm oh no no no... tak ok... sebab ana pakai kopiah ini demi dap bukan Allah... orang bersangka baik demi akidah umat Islam.. kerana hati mereka was-was.. aku fikir.. pas korang buang je nama perjuangan Islam dalam parti korang tu...

dah rasa macam maruah umat Islam tercalar dengan sikap ego tak bertempat pemimpin mereka tu... huh.. buduh punya parti... agaknya golongan munafiq ni kalau betul-betul dalam perang menentang orang kafir... mereka cabut lari dulu rasanya... cakap aje berdentam dentum... laknat kamu wahai pengikut pas.. dem... nak tanya bersih 2.0 tu dulu siapa kepala dia.. kafir kan kenapa senang benar main ikut.. demi politik sempit bukan... bacul tak bertempat.. hanyir yang memang hanyir... ingat bacul ingat pas.. ingat perosak umat ingatlah pas.. kerana sekelumit kuasa diberi dap.. dilacurnya agama... bangsat punya manusia.. tuih...


Pemuda PAS perlu mematuhi keputusan diambil kepimpinan parti berhubung Himpunan Sejuta Umat (Himpun) yang akan diadakan di Shah Alam Sabtu ini, kata Setiausaha Agungnya Datuk Mustafa Ali.

Majlis Kepimpinan Pakatan Rakyat hari ini memutuskan bahawa biro politik PAS, yang akan bertemu malam ini, akan mengambil pendirian sama ada Himpun merupakan strategi Umno untuk menggunakan isu etnik menjelang pilihan raya umum ke-13.

“Mereka berada di bawah kami. Apa sahaja kami putuskan, mereka mesti patuh,” kata Mustafa selepas sidang media Pakatan Rakyat.

PAS pusat akan membuat pendirian sama ada akan menyertai kempen Himpun ataupun sebaliknya malam ini.

Dalam satu kenyataan awal pagi tadi, Pemuda PAS berkata pihaknya menyokong perhimpunan tersebut yang bermatlamat mahu menegaskan pendirian mempertahankan akidah Islam dengan memfokus isu murtad.

Ketuanya Nasrudin Hassan berkata, pihaknya akan memberi sokongan sebagaimana diperlihatkan ketika perhimpunan Bersih 2.0 pada 9 Julai lalu.

Semalam, Pesuruhjaya PAS Selangor Dr Abdul Rani Osman berkata, kepimpinan pusat akan mengadakan mesyuarat khas malam ini dan keputusan itu akan menentukan sama ada mereka akan menyertai Himpunan yang akan diadakan di Stadium Shah Alam, Selangor Sabtu ini.

“Dewan Pemuda PAS Malaysia mengambil pendekatan serupa sewaktu menyokong gabungan lebih 60 buah NGO Bersih 2.0 yang berjuang menuntut pemulihan sistem demokrasi dan pengurusan pilihan raya negara kita. Pemuda PAS bersama dengan himpunan dan denyut nadi puluhan ribu rakyat pada 9 Julai yang lalu.

“Insya-Allah, saya dan rakan-rakan Dewan Pemuda PAS mengambil sikap yang sama terhadap Himpunan Sejuta Umat pada 22 Oktober kelak,” kata Nasrudin.

Dr Rani yang juga Adun Meru berkata, PAS berharap penganjuran himpunan itu tidak dijadikan agenda politik yang bertujuan menyerang kerajaan Pakatan Rakyat.

Dalam pada itu, Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang memberitahu sidang media bahawa biro politik akan melihat sama ada terdapat agenda politik di sebalik penganjuran Himpun.

“Ya, anda mesti mempertahankan akidah anda tetapi tidak harus bertindak tidak adil ke atas kepercayaan-kepercayaan lain. Ketegangan kaum tidak harus dicetuskan,” kata beliau.

Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim memberitahu, PAS akan mengetuai isu itu dan perikatan akan membuat keputusan akhir selepas pertemuan biro politik komponen tersebut malam ini.

“Kami sedang mengumpulkan maklumat sama ada terdapat pembabitan Umno. Adakah mereka benar-benar mempertahankan akidah? kata Ketua pembohong PR ini.

Beberapa jam sebelum sidang media itu, penganjur Himpun menegaskan, gerakan itu tiada kaitan dengan elemen politik ataupun akan digunakan bagi menyerang mana-mana kumpulan termasuk kaum lain.

Pengerusi Bersama Himpun Mohd Azmi Abdul Hamid berkata perhimpunan itu juga tiada kaitan dengan beberapa ahli politik yang kontroversial termasuk Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baru Datuk Zulkifli Noordin yang dilaporkan akan berucap pada majlis tersebut.

“Zulkifli Nordin, Senator Ezam Mohd Noor dan (Ahli Parlimen Pasir Mas) Datuk Ibrahim Ali tidak terlibat dalam kepimpinan Himpun. Mereka juga tidak terlibat dengan ucapan tokoh pada hari perhimpunan.

“Jika mereka mengeluar sebarang kenyataan berkait dengan perhimpunan, itu tidak mewakili Himpun,” kata beliau dalam satu kenyataan.

Selasa, 18 Oktober 2011

ok juak-juak pi jual tanah gadai apa patut


wah pas dah mula nak mengutip dana untuk pilihanraya akan datang ni.. katanya untuk pelengkap mereka menawan putrajaya.. buat le ceramah fitnah tiap-tiap hari lepas tu kan buat kutip derma rumah ke rumah... almaklumlah rm banyak nak pakai... nanti jangan lupa ya sebarkan cerita fitnah.. mana tau makin ramai boleh bagi talian hayat dekat pas.. juak-juak otak mereka memang dah di mandrem.. kata juak-juak, kalau tak menyokong mereka akan di laknat oleh tuan guru.. haha... mereka kan lebih Islam dari orang lain..

mereka dah anggap mereka tu sah masuk syurga... dem.. apa kata yang tegar-tegar ni pegi jual tanah atau gadai emas untuk menambah dana pilihanraya untuk pas nanti.. kalau juak-juak dapat membuktikan sanggup mengadaikan semua untuk perjuangan pas.. gua salutelah.. dan dap pun tepuk perut.. hehe.. ramai juak-juak mana nak sedar.. dok sembang orang lain tak betul.. tapi dengan dap pun takut.. piirahh hahaha... mai tonggeng pungkoq tenggok.. haha... pas.. alway loser al the time bebeh...

erk anu ala ani ala erm ala..


erm.. dia kata dia sakit belakang... anda percaya? dia kata dia tak boleh membongkok.. anda percaya?.. penjilat dia kata mana boleh liwat sebab dia tak bley bongkok... hilang akal ke.. dan pelbagai kajian sains yang dibuat oleh penjilat hensemnya... hehe.. tetapi.. apa yang anda lihat ini.. di harap jangan tercampak laptop, ipad malah galaxy tab... atau pc terbongkang dengan bukti baru ini... atau juak-juak akan kata ini adalah video edit yang saja-saja dibuat.. hehehe... dan harap juak-juak menjaga tatasusila bila melihat bukti ini ye.. dan jangan carut banyak sangat nanti kena bisul kat mulut hehe..

jom kesini

cilakahai mereka nak runtuhkan ekonomi orang melayu je..

dei khalid gagap lu bikin apa ni... dei dr halimah ali... takkan lu orang diam je kot.. ai takkan keluar mulut korang ini UMNO punya kerja... dei.. agak-agak la... asal melayu berniaga je.. kacau.. alasan tak da lesen.. alasan mengganggu... tu rumah urut tu... spa-spa haram tu apasal lu tak bikin apa-apa.. dem man perangai juak-juak pakatan... tak membantu langsung orang melayu.. ei juak-juak.. makin hari makin meyampah dah rakyat dekat korang.. demm as...

sakit otak kot...


wah wah khalid gereja ni.. kemain dia ni.. dia sound tu macam sultan tu kawan-kawan dia je ye.. tu la perangai pembangkang ni mengajar rakyat jadi kurang hajaq kat sultan, raja-raja melayu... sebab apa beb.. ala mereka ni mengidamkan negara rupublik... menghapuskan sistem beraja.. dan bila hapusnya sistem beraja maka terhapuslah kuasa Islam di nusantara ini... pas apa semua boleh taruh.. depan belakang, tepi atas.. demi undi je... asal nak tarik pengundi bukan Islam dia bantai lain, bila nak tarik pengundi melayu dia bantai lain... agak-agak siapa ajar, otak-otak pemimpin pas ibarat low ter low class... kalau mat shabu pulak bila dia buka mulut dah ibarat jebon menyalak kampung rasanya.. haha.. ni pulak khalid... alahai... oi khalid apasal sokong bebenor ko kat gereja ek.. ko ni Islam apekebende sebenarnya... dem...


Isnin, 17 Oktober 2011

wah bagusnya taktik... agak-agak berkesan ke..


hari ke hari mereka menjaja fitnah yang rasanya memberi keuntungan kepada mereka... dah sekarang guna taktik propaganda yang memang dalam perang apa pun risalah propaganda memungkinkan kemenangan perang itu.. tetapi adakalanya memakan diri sendiri pun... dan sekarang PKR menggunakan cara ini untuk memesongkan minda rakyat demi undi dan memaintainkan kuasa mereka... tapi tak mengapa... walau apa mereka buat memfitnah dan menjaja cerita kotor... bagi gua.. ini menunjukkan mereka ketandusan idea.. idea mereka dah weng disebabkan kebodohan diri sendiri... dan kekantoian ketua mereka menjalankan aktiviti tak sihat... so nak kover balik, menjadi mangsa isteri PM kita la... mereka seronok sebab dengan taktik ini memang sah mereka boleh tarik undi orang melayu kat kampung-kampung katanya...

sampai 25000 risalah tu mereka print.. perghh.. hehehe... adakah kita geng pro kerajaan nak berdiam diri... erm.. aku cadangkan apabila gendang perang kotor dipalu... kita jangan amalkan tunggu dan lihat... adakah cara "fight fire with fire" itu patut kita buat.. hehe... sebab dalam mana perang pun kalau kita kena bom dan kita pulak ok ok kita tunggu.. sebab nak tahu siapa bom.. dan si pengebom dah war-war warkan dalam internet yang dia nak bom pangkalan kita... so pikirkan... apa kata kita cetak pulak risalah anuar... dan segala mungkarnya dan edarkan dimana mereka edarkan risalah propaganda mereka tu... huh... amacam... baru fight fire with fire ma.. jangan bagi muka kepada pakatan ni... selagi kita lunyaikan mereka cukup-cukup sampai mereka terlangkup mereng... dem... huh

mari kita tengok apa khalid gagap lakukan...


huk huk wah dia punya pengkhabaran macam kerajaan pakatan hebat mengalahkan jebon.. hehe.. konon mereka lagi baik dari kerajaan dulu.. ohh macam tu... bila mereka kata mereka merakyatkan ekonomi negeri selangor... ramai melompat riang... terutama juak-juak la... ha tengok.. kata depa.. lagi bagus dari bn asik barang naik katanya... hehehe... asik-asik ayat sama je juak-juak ketepek modalkan.. haha.. barang naiklah.. kronilah... inilah.. dei podahh.... apa jadi yayasan selangor..? apa cerita rumah urut berlambak... biasalah nak bagi duit berlambak buat kerja yang senang masyuk.. pelacuran... gro asing... buat macam style hong kong ek.. hehe... ooh macam tu selangor berjaya menambah simpanan tunai sebanyak 200 juta... ohh banyak ye.. hehe... mana datang duit tu.... dashyat... dong...

jom kita baca

dah kat semenanjung kena ludah pi sana pulak


hehe.. ai jauh pegi nampak kukeh ku keh... hehehe.. ke sabah peginya ye.. asal nak memandrem orang sabah pulak ker... haram tui juak-juak ni ek.. apa yang hebat kat diorang pun aku tak tau.. hebat menjadi keldai!! pas ni macam parasit je.. duk satu tempat buat rosak je... cakap memang berdentam dentum.. sampai weng otak bila dengar ceramah depa beb.. dem... rakyat sabah jangan terpedaya dengan janji mr bean depa ek...

sini

kehebatan pas.. jom semua kita tepuk kaki... hehe


dalam dok mengata orang lain tak bagus.. mengata depa je yang terhebat.. terpower lebih power dari power rangers.. tak sedar pulak negeri sendiri.. ekonominya lagi hebat dari negeri-negeri yang ada dalam Malaysia ini... pemimpin-peminpin mereka cakap cukup terer beb.. tapi tulah kambing lagi rajin dari depa.. thewww... pas pas.. menjadi penjilat kaki dap memang dialah yang no.1... bercakap berkenaan Islam dia lah no.1 tapi dalam memakmurkan rakyat sendiri.. dialah no.50.. hehe.. kang cakap lebih-lebih kang kecik ati.. kutuk sana sini.. caci sana sini... bersepah air liur buat ceramah fitnah... ei.. ai.. bila la nak insaf wahai pak jangoat.. kata pas nak ganti UMNO... hehe.. ulang balik pas nak ganti UMNO... hek hek hek.. mimpi basah la pas oi.. hehe...

jom sergah sini

Ahad, 16 Oktober 2011

makin ramai pulak yang nak.. adeh.. susah nak cakap...


erm.. aku.. aku.. memang tak mampu nak berkata lagi.. sambil menaip.. sambil... erk.. serius mengalami renjatan yang boleh membuatkan ramai terkejut.... tetapi memang nak ucapkan tahniah berlipat kali ganda kepada juak-juak.. kerana cara menjadi keldai tunggangan tu memang menjadi strategi terbaik.. untuk semua memikirkan keluar dari UMNO.. abis beb abis... alahai... juak-juak.. harap korang gembira tau... malam ni pergi buat ceramah tergempar... harap sangat-sangat... erk adess.. pening... pening... juak juak... kali ni jangan kecik hati lagi ye.. sebab memang beruntung korang dapat pemimpin dalam parti korang yang komunis... fake ulama... dan lain-lain.. adess.. k korang baca je la... memang alahai... erm

jom kesini///

hehehe.. berdarah hidung?

memang ketara kehensemannya... kredit untuk juak-juak..


gua tertanya-tanya adakah memang kesungguhan pas bermati-matian untuk dap tersayang... adakah untuk undi.. untuk menjadi hensem.. atau untuk menjadi bebal seumur hidup.. hehe.. sanggup melutut dan sanggup menjilat apa yang patut di jilat demi dap tersayang.. maruah Islam tergadai dengan juak-juak yang longlai dengan pelukkan kapiaq... dem... cuba lihat gambar di atas... adakah ini cara pas menghirup udara kentut tuannya... demi apa sebenarnya... perjuangan..? perjuangan apa? pikirkan secara logik perangai pas... yang memang nyata parti angguk saja...TAHNIAH TAHNIAH..!! kita patut bangun dan tepuk... katakan waaaa hau leng gaaa x 5.... theww ya ma.... hehehe...

keluar lagi... aduhai habis UMNO ini macam..

kredit kepada juak-juak... harap boleh lompat katak berganti-ganti.. dan menjerit bak histeria kerana penghabaran ini.. makin hari makin ramai pulak yang dah nak blah.. aduh.. aku tak tau nak kata apa.. juak-juak kredit untuk anda kerana cara menjadi keldai dan rosakkan melayu itu menjadi tarikan... tahniah lagi sekali... harap semua bangun dan tepuk tangan kepada mereka.. hehehe

jom kesini

harap juak-juak jadilah keldai dap yang seadanya... hahaha...

Sabtu, 15 Oktober 2011

ramai lagi keluar UMNO.. juak-juak sila lompat katak... hehe

apalah gua nak kata lagi.. kang kutuk lebih-lebih juak-juak keldai, kecik ati.. cepat melatah... hehe.. lepastu carut-carut.. hehe.. tahniahlah.. sebab ramai dah nak keluar UMNO.. hehe.. tak caya, sila lompat katak dulu ye.. tak caya lagi... ok ok..

jom kesini

hehehe... berdarah hempedu juak-juak nampaknya keh keh

konon mereka lebih Islam dari orang lain.. tuih


dei poyo pas.. juak-juak pak lebai pas yang konon lebih Islam dari umat seluruh dunia ni... isu hudud merekalah hero nak tunjukkan depalah paling power dari power rangers.. demm.. bila memfitnah mereka je boleh.. sebab mereka tu di takdirkan hensem sehensemnya... hensem macam ungka je.... isu murtad diam.. cilakatoi punya pak lebai pas... gua terus terang... selagi pas wujud... selagi tu Islam terancam... ini bukan kata kosong... senang cerita.. cakap berdemtam dentum perjuangkan Islam... dengan kapiaq senyap seribu bahasa... menjadi pak angguk saja dengan dap... menjadi keldai tungganggan yang tak reti malu selamanya.... menuduh orang lain kafir... mencaci.. mengherdik orang lain boleh... tapi bila kena batang hidung sendiri.. terasa hati pulak.. hahaha... demm u pas...

jom kesini

Jumaat, 14 Oktober 2011

malaysia kini milik umno... huiiyoooo


dengar kata 2 portal pembangkang yang huduh tu berperang semalam kekeke... ceh ceh.. ini skrip siapa buat... tak semena-mena nama UMNO juga naik... dei.. apa drama ni.. hehe.. ni mesti mastermind nak kasi gegar minda geng-geng pro-kerajaan aaa.. erm tapi cara macam ni nampak macam cepat khantoi la fukatan oi.. kekeke

+ portal malaysia insider menuduh malaysiakini menjual sahamnya kepada UMNO... menuduh juga malaysia kini bekerja sama dan bertukar berita dengan akhbar pro-kerajaan malay mail..

cecaye, cecaye... cecaye... ek... ni drama-drama memang di olah skripnya supaya kita khayal... hehe.. kalau malaysiakini dan malaysia insider tu memang bergaduh betul... bagusla.. lagi pening kepala hotak nuaq.. tapi kalau betul ini drama... lagi pening la nuaq sebab cepat tul kantoi.. hehe..

bagus buka mulut lagi.. yihaaa....


bila lupa makan ubat, bila lupa hantukkan kepala di dinding... ini lah akibatnya... untuk idolanya.. dia sanggup membuat filem untuk membuktikan bahawa mat indera adalah pahlawan... nak kata buduh.. buduh la kot.. haha.. ai mat shabun... ape kene dengan ko ni... ni punca bau **** melekat kat hidung la ni... tak basuh-basuh... keh keh.. nilaikan la sendiri... apa nak jadi dengan mat shabun ni... lol

kehebatan air setan.. kat selangor mandi pun boleh... demm

dulu masa UMNO memerintah, kemain kedahak pas yang puaka mulut busuk.. kata, UMNO jahil.. UMNO tak betul semualah... tapi bila dah dapat kuasa... baru 3 tahun lebih... erm, rumah urut, arak menjadi perkara biasa bagi sesiapa yang kemaruk maksiat... aku pelik dan hairan... mana pergi cinabeng pas... kenapa tak buat demo... mana cakap berdegar-degar bila dalam ceramah tentang Islam... dem ass punya pak jangoat... eii rasa aku nak sepak je seko-seko... asal dibiarkan perkara ini berlaku... ruamah urut, spa-spa maksiat punya berlambak bak cendawan... siap ada pesta arak ma... no hal dap taiko... pas apa boleh buat menyalak atas bukit je... selagi boleh menjilat teloq dap... selagi tu pas akan kemaruk menjilat lagi... dan ayat biasa.... UMNO lah penyebabnya... semua segala serbi UMNO salah.. aku nak bagitau... suck banana la pak lebai pas.. berlagak je lebih.. keje tak buat... bangsat... ceramah pandai... hal mungkar kasi diam... lepas tu salahkan orang lain... tuih...

jom ke sini

masyaAllah nikky ajiz perlu jawab ini semua.. heheh//


kredit to blog dimensi... hehehe terbaek bro... so kepada pencacai... korang kena jawab kenapa nikky ajiz leh jadi macam ni hehehe... y y y jawab jawab... kalau juak-juak tak leh nak jawab maknanya mereka memang tai ko cheng hahahahaha... dem fukatan...fitnah orang pandai... dibayar juta-juta tapi kantoi ajer memanjang... kami ni kais pagi makan petang je... lek je.. bantai lu orang kekeke.. jangan mara aaa..

jom

Khamis, 13 Oktober 2011

pas adalah terhebat di seantero dunia.. ades...


kepada penjilat tegar, penjilat taik.. anda memang dilahirkan cerdik dan terhormat... terhormat maksudnya kebodohan maksimum yang menunjukkan orang pas memang buta.. buta yang sungguh tuli... tuli pun tak setuli itu... kepada yang belum insaf... nak menginsafkan diri dari pukauan pas dan masih hanyut... amalkan sepak muka anda kiri dan kanan... dan kalau boleh suruh rakan anda sepak muka anda dari bawah... InsyaAllah anda akan pulih dari menjadi bodoh... ikur je pas... dah tahu kena jadi kuda... kuda tunggangan... masih banyak bunyi pulak... tuih... kaki jilat teloq dap je.. dem dem... rosak punya melayu Islam dalam pas...

JOM BACA KENAPA PAS BEGITU CERDIK...

himpunan sejuta UMAT ISLAM... sebarkan..

kalau boleh sebar2kan...

walau beratus-ratus turun gegar dia.. tapi ratus-ratusan...


apa nak dikato laie... ini mulut haram jadah.. dia apa nak kisah... ei.. dia apa nak heran.. sebab dia boleh pijak melayu kat penang... apatah lagi melayu dekat johor.. orang-orang melayu senang benar di pijak dengan dap ek.. dem.. sebab keldai pas dan pkr sanggup mati syahid demi dap.. demm man.. tapi lge mungkin rasa dia hebat.. tapi hebat dia kita tangok aje.. biar dia langgar semua... no hal...

ps-melayu johor bagi chan je tu...

Rabu, 12 Oktober 2011

ini paling tergempar, pas suka ni... huh


hehehe.... pas memang suka tau.. sebab makin ramai menyokongnya kerana kekomunisannya.. kerana kesokongan murtadnya... malah mereka hanya terer membuat ceramah politik walau kerja memang pemalas... huh... mai baca ni...

Rakyat Kelantan khususnya pengikut Pas yang dahulunya menolak UMNO kini secara terus terang menzahirkan sokongan kepada UMNO, kata Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed.Beliau berkata, selain menghadiri program anjuran UMNO, ramai penyokong Pas pada masa yang sama telah menyertai UMNO."Saya sangat gembira dengan keadaan ini...jika dahulu mereka menjauhi UMNO tetapi sekarang tidak lagi, mereka begitu berminat menyertai program yang kita anjurkan."Ribuan penyokong Pas pula telah menyertai UMNO yang membuktikan sokongan kepada UMNO semakin pulih,” katanya pada program Selamat Tinggal Pas di Kampung Kusial Baharu di sini malam tadi.Pada majlis itu, 300 penyokong tegar Pas menyerahkan borang keahlian menyertai UMNO kepada Mustapa yang turut dihadiri Ketua UMNO Bahagian Tanah Merah, Datuk Ikmal Hisham Abdul Aziz.Mustapa, yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri berkata, penyokong Pas bertindak menyertai UMNO kerana kecewa dengan konflik yang berlaku dalam Pas terutama isu hudud ketika ini."Rakyat Kelantan sudah tahu Pas itu siapa dan telah gagal membawa Kelantan dan rakyatnya ke satu kedudukan yang lebih baik,” katanya.Bekas setiausaha Pas Kampung Kusial Baharu, Zahari Hamat, 46, berkata, tindakan beliau dan yang lain meninggalkan Pas ialah kerana mereka kecewa dengan segala penipuan licik parti itu yang sebenarnya tidak lagi boleh dianggap pembela rakyat."Saya sudah lama dalam Pas, apa yang kami dapat ialah pembohongan demi pembohongan dan sebab itu kami semua berpendapat UMNO-lah tempat sewajarnya kami berada,” katanya.Rakannya, Kamaruddin Abdul Halim, 48, meminta penyokong Pas yang lain agar menyertai UMNO yang jelas mempunyai arah tuju perjuangan.Katanya niat ikhlas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak membantu rakyat jelas dilihat dalam Belanjawan 2012 yang diumumkannya baru-baru ini."Banyak bantuan yang kami dapat dan sebab itu kami berfikir Pas tidak akan mampu berbuat seperti ini. Pas tidak ada kerja lain hanya berpolitik 24 jam,” katanya.

apa kata kita percaya kata dia... jom!!!!!

wah wah... dia main janjilah... jom percaya jom... kalau boleh tahap kepercayaan kita tu dalam tahap yang paling ekstrime... macam juak-juak... mereka musti percaya cakap mr balun ni... sebab mr balun dia selalu tunaikan janji... ulang balik tunai janji... keh keh keh... juak-juak punya kepala, apa yang ketua-ketua mereka buat percaya aja... walau kena kenciang berganti-ganti... apa nak kisah... janji percaya... lol.... erm.. 16 september 2008, ingat lagi. semua kena tipu!!! terbaru... agak-agakla... siapa percaya sila tonggeng k... keh keh... demm man ini ketua penipu... so siapa yang percaya sila tonggeng pungkoq k... hehe..

jom kita baca kisah seram itu...

dia aa manyiak hensem... tuih


hehehe sinis sungguh kartun ini memerli lge... hehe.. mulut tala jaga, sama itu mat shabu.. bila kantoi... lia minta maaf cara budak sikolah juga... cit.. tak gentle la lu... memang dasar pemikiran kiasu... huh.... demm... lge sila minta maaf secara berhemah ye... sila ke Istana... barula anaknya lks... jangan kuang ajaq selalu... ok...hehehe

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...