Ahad, 2 Oktober 2011

ait.. kata kelate negeri power...


memang nyata kelate jauh ketinggalan dari serba serbi.. tahniahla ye tok guru nik aziz.. caramu membangunkan kelate dengan hebat sekali.. kalau boleh kita kena bangun dan tepuk tangan sambil berkata waaaaaaaaaaaaaaaaa.... hebatnya... clap clap x 20ribu... tapi tulah.. kalau dok ceramah dan memaki hamun kerajaan memang terer benor.. kalu start je makian dan cacian tu memang aku rasa kalau kumpul air liur tu... penuh sebesen... petuih... itulah perangai spisis yang bernama pas...

ni ape cerita ni.. sampai tak dok air ni... skrip popler... ini umnolah ni umnolah.. begitu begini.. pikirlah beb... kalau rakyat kelate tak sedor-sedo.. tak tahulah gue nak kobarkan macamana... berserah jelah... yang nyata pas dah tak releven dah abad ni... dekad ni... mereka dah rosak.. rosak otak.. amanah... jujur... tak pasti ada dalam kamus mereka... yang ada cuma kuasa, mercedes, bini 4, terer ceramah, terer kutuk.. senang digelar ustaz tak bertauliah... aahhh itu lah pas...

mai baca ni.. aduhai...

2 ulasan:

  1. WA INGAT KAN BRO..AIR LIOR YG DIORANG KUMPUL TU DIORANG BUAT AIR MANDI JUNUB SKALI KOT KEHKEHKEH ADOIYAIIII

    BalasPadam
  2. tu la pasal... memg benggong juak pas ni tuih

    BalasPadam

KERJA JAHAT UNTUK JATUHKAN AZMIN, SAYA TIDAK SANGGUP DIPERALATKAN GOLONGAN INI KATA TUN M #viralhancing

KUALA LUMPUR 23 Julai - Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata, beliau tidak sanggup diperalatkan untuk menyingkirkan Datuk Seri ...