Jumaat, 7 Oktober 2011

dah dikate tiru pulak keh keh keh..


wah punya berdentum juak-juak mempertikaikan bajet 2012 dari kerajaan.. hehe.. apa lagi ayat biasa ini terang-terang meniru ataupun ciplak bajet dari pakatan rakyat... ceh.. bajet pekatan? ada ke hehehe... kan dah kata mana lah nak puaskan hati mereka tu... apa buat mereka je betulnya.. mereka buat semua power... kalau orang lain lebih sikit dari dia... meracaulah.. jeles tak bertempat... kepala bana punya otak pakatan ni... kalau dekat selangor ni setakat air free baik tak payah... sewa ppr pun naik sewanya kat selangor ni... deii poodah... cakap pakatan ni memang terer bercakap je... modal... biasa... tapi perlaksanaan huh... sampai la ni pun belum semua di laksanakan oleh pakatan.... pak-pak jangoat, uncle-uncle dap... kedahak-kedahak pkr... mencari detail tuk membantai secukup-cukupnya bajet 2012 ni... tak pe... biarkan... sebab rakyat dah memang menyampah beb dengan pakatan ni.... merosakkan... cakap ikut lutuit.. kejenya 24 jam berpolitik... kuasa nak... tuih

KUALA LUMPUR, 7 Okt: Secara keseluruhan, Bajet 2012 yang diumum Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hanya bajet pancing undi bagi memastikan BN terus kekal memerintah," kata Siti Zailah Mohd Yusoff. Menurut Ahli Parlimen Rantau Panjang itu, apa yang jelas dalam bajet itu hampir semua ransangan yang dibuat hanya dalam bentuk pembangunan fizikal, tidak ada penekanan dalam bentuk pembangunan rohani dan pemulihan akhlak masyarakat. "Banyak perkara juga yang diciplak dari bajet Pakatan Rakyat.Tiada insentif yang banyak pada sektor swasta," katanya sebagai respon awal kepada Harakahdaily.


1 ulasan:

  1. MP Rantau Panjang yang majoriti pengundi dia tu adalah golongan penyeludup minyak , penyeludup beras , minyak sawit , gula dan lain-lain nak bercakap pasal pembangunan rohani dan pemulihan akhlak??

    Patut dia nasihatkan orang kawasan dia tu hentikanlah kerja-kerja haram tu . Berkopiah ker berserban ker bila kerja seludup ni makan duit haram jugak .

    Apa kata Murshidur Am PAS

    BalasPadam

KERJA JAHAT UNTUK JATUHKAN AZMIN, SAYA TIDAK SANGGUP DIPERALATKAN GOLONGAN INI KATA TUN M #viralhancing

KUALA LUMPUR 23 Julai - Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata, beliau tidak sanggup diperalatkan untuk menyingkirkan Datuk Seri ...