Selasa, 4 Oktober 2011

habislah belanjawan depa bagi minyak petrol free

erk dia pun nak buat juga keh keh keh... tak boleh tengok orang lain lebih.. dia pun buat juga.. makin tersenyum lebar juak-juak kedahak, mereka akan kata tengok pakatan semua boleh bagi harap bn.. ape pun takda... penjilat tegar memang macam tu rakan-rakan.. selagi ketua mereka ni merapu macamana pun mereka angguk pukul keliling je... ai chet poorah... apa ketua belum habis cakap je hait bos... bagus boss.. betul tu betul tu.. sedangkan kena tipu jer... apa nak buat.. spisis longkang yang matanya hanya nampak kejahilan...

juak-juak kedahak... setakat menyokong membabi buta, membuta tuli... beruk pun pening... keh keh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KERJA JAHAT UNTUK JATUHKAN AZMIN, SAYA TIDAK SANGGUP DIPERALATKAN GOLONGAN INI KATA TUN M #viralhancing

KUALA LUMPUR 23 Julai - Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata, beliau tidak sanggup diperalatkan untuk menyingkirkan Datuk Seri ...