Selasa, 4 Oktober 2011

ini maciam parah... dikatakan 90,000 datang ceramah hadi awang... aduh..


masak, masak.. camne ni.. ramai giler orang datang sampai tak cukup tempat duduk.. dan sampai berebut-rebut orang mendengar ceramah hadi di serdang... alamakaih masak masak... habislah,, kecuit perutlah bn macam ni wei... harap juak-juak pas melompat riang dengan kabar gumbira dari serdang... adu adu... herghkznc..... sempuit...

aku tak mampu nak berkata apa... erk.. erm.. huh.. harap korang boleh tengok ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Siapa sebarkan video sulit Aziz Bari yang terang-terang anti MB Perak ni..

Heboh pada hari ini tular video berdurasi lima minit memaparkan Aziz Bari mengkritik keras MB Perak, Ahmad Faizal Uzumu. Siapa yang ...