Khamis, 6 Oktober 2011

lagi berita tergempar.. yang nak popular sila lihat

erm.. kalau nak populer dan di puja-puja oleh pengikut, harap lakukan apa yang hamba Allah ini buat.. baguslah macam tu.. tapi for what mau menunjuk-nunjuk... adakah ini strategi memukau minda pengundi... ahaks... setelah beberapa keping gambar tuan guru yang konon terhebat di abad ini di sebarkan oleh juak-juak kedahak klopiaq... maka ia menjadi satu fenomena... kat tempat aku ada seorang hamba Allah dah la baik tak pernah dok keluar fatwa-fatwa sendiri sedangkan dia warak... ceciter... senang je ceritanya... kalau dah ulama politik... memang sampai bila macam tu... nak popular jer... itulah ularmak pas... tepuk dada tanpa iman.....

mai kita tengok insan popular tu beb

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KERJA JAHAT UNTUK JATUHKAN AZMIN, SAYA TIDAK SANGGUP DIPERALATKAN GOLONGAN INI KATA TUN M #viralhancing

KUALA LUMPUR 23 Julai - Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata, beliau tidak sanggup diperalatkan untuk menyingkirkan Datuk Seri ...