Ahad, 2 Oktober 2011

saya amatnya sedih tau... huk huk...


adakanya patut merekanya sanggup ingin merasuahnya saya yang suci ini... apakah ini sendiwara yang mereka inginkan saya meninggalkan parti saya yang saya cintainyapun... hehe... eleh drama.. pandai ko yer... bukan hensem pun nak beli ko... banyak rugi la nak kasi ko lompat parti.... kekadang bila nak cover isu.. nak bagi cerita pusing... apa lagi skrip-skrip biasa dari malaun pakatan bermacam-macam cara... aku la kalau betul ko nak kene beli.. apasal tak lapor je dekat sprm... hehe.. kata jujur.. hehe..

"kesidihannya saya ini bukan bermaksud untuk menudingin jarinya kepada semua olang... tapi aaa ini barisan aa jahatnya... aduyai.. saya tak sanggup melihat parti saya menerima hancurnya itu"
... hehe.. skrip saja je aku buat... hehehe

pelawok pelawok... lantak korangla wahai dajal-dajal pakatan... buatlah apa korang rasa baguih... tapi banyak korang buat drama... rakyat jelek beb... tuih...

baca sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KERJA JAHAT UNTUK JATUHKAN AZMIN, SAYA TIDAK SANGGUP DIPERALATKAN GOLONGAN INI KATA TUN M #viralhancing

KUALA LUMPUR 23 Julai - Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata, beliau tidak sanggup diperalatkan untuk menyingkirkan Datuk Seri ...