Isnin, 3 Oktober 2011

tahniah nikky ajiz


erm baru makan dekat gerai semua malaun malaun pasngok dah meroyan macam hantu raya yang ketagih darah hehe... aku pelik... memang betul keserdahanaan tok guru memang ada... tapi apa sumbangan dia dekat umat Islam dekat Malaysia ni... tapi dalam dok kutuk PM naik bas, mereka bezakan dengan nik ajiz makan di gerai... amek gambar share di facebook, dan meroyanlah mereka-mereka mengatakan nik ajiz relekje.. power je dia... tapi bila ditanya apa sumbangan dia dekat kelate... maka mereka maki-maki hamun... dan waicehnya... mereka membandingkan kehebatan nikky ajiz tu dengan rendahnya dirinya sanggup makan di gerai... ok ok.. hebat ye.. baguih... baguih... dan mereka belakon memang pandai... tapi bab amanah.. huh... nak tanya isu air kat kelate tu dah selesai ker...hehe...

mereka kata lagi... banyak sangat baca utusan katanya.. dan aku tanya balik.. erm kerana orang-orang pas banyak baca harukaka, otak memang tak berkembang.. hehe... marah.. boleh pulak dia kata tambahkan ilmu ye.. hehehe... kelakolah... depa cakap macam depa hebat dari semua serbi.. aku tanya 1 ayat je dah meroyan tahap gaban... soalan apa sumbangan pas dekat umat Islam dekat malaysia ni... itu pun tak boleh nak jawab... konar baring jer banyak... sengal tahap ungka punya pakatan meroyan kuasa... tuih...

4 ulasan:

  1. Kalo aku Menteri pun aku makan kat gerai,aku lawat semua tempat,aku merendah diri dgn org ramai....sbb aku nak org hormat aku..!tapi yg hakikatnya diorg x tau....yg menjahanamkan PKBM tu sper??..yg melantik menantu jadi CEO tanpa melalui prosedur yg sah sper??..yg makan duit ladang rakyat sper??..yg buat fatwa songsang sper??..yg bagi rasuah masa PRK galas tu sper??..yg kata Allah pun mencarut tu sper??..yg kata Nabi Muhammad tu mcm budak2 laki lain tu sper??...inilah org nya la bodoh....

    Tuan Blog...mmg dah dasar berok2 PAsial x nmpk ni semua...smpaikan ada yg nak selipar dia ni nak buat azimat.....betol2 biol berok2 PASial..

    BalasPadam
  2. ..dah 21 tahun perintah..baru bab makan di ajar..baca doa..makan guna tangan kanan..tu jer

    BalasPadam
  3. ALAA MKN KEK HARGE RIBU RIBAN WALLY SLIPAU PUN TAK KESAH. JANJI PROT KENYANG. APE TAH LG MKN BENDA HARAM..DIA MANE KESAHH. PALING TIDAK PUN MASUK SYURGA DIA PUNYE KEHKEHKEH

    BalasPadam
  4. tanya apa sumbangan pas pun depa dah anik angin.. kalau tanya hal komunis depa cool sikit keh keh

    BalasPadam

KERJA JAHAT UNTUK JATUHKAN AZMIN, SAYA TIDAK SANGGUP DIPERALATKAN GOLONGAN INI KATA TUN M #viralhancing

KUALA LUMPUR 23 Julai - Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata, beliau tidak sanggup diperalatkan untuk menyingkirkan Datuk Seri ...