Khamis, 6 Oktober 2011

TAHNIAH PAS DAN PKR KERANA MENJAGA MELAYU P PINANG...


tahniah di ucapkan kepada pas dan pkr kerana telah menjaga melayu di pulau pinang dengan penuh didikasi... bagusla dapat parti macam tu... kalau dikutkan kepada orang melayu, pilihla lagi pkr dan pas ye.. mereka ni power.. power dari power rangers... kalau ikutkan amalkan cara mereka... terer ooo.... terer mengelentong melayu... cuba korang tengok.. apa jadi melayu kat sana nak cari makan pun di kacaunya si lahanat dap.. apa kesedaran kau wahai pak pak jangoat... apa korang ni memang spisis b**i yang sembang berapi dok kat parti korang memang boleh menjaga melayu dan Islam... dei aku cakap senang je.. kalau boleh rakyat penang baling kasut kat pemimpin mereka yang munafiq tu... dem ass you pas dan pkr... "PENANG MALAY PEOPLE FIGHT FOR YOUR RIGHT" FIGHT FIGHT"

PULAU PINANG 5 Okt. - Usaha para peniaga di Kompleks Selera Sri Pantai membina sebuah pentas bagi membolehkan pengunjung berhibur ternyata berjaya menghidupkan kawasan 'mati' itu.

Kehadiran ramai pengunjung sekali gus membawa rezeki buat kira-kira 15 peniaga Melayu di kompleks yang terletak di tepi pantai itu.

Namun, semua itu tidak lagi dapat dinikmati apabila Kerajaan DAP Pulau Pinang memberi arahan supaya kegiatan berbentuk hiburan itu dihentikan.

Wakil penjaja Kompleks Sri Pantai, Md. Salin Puteh, 55, berkata, pihaknya menerima notis daripada Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) bertarikh 29 September lalu supaya menghentikan kegiatan hiburan dan merobohkan pentas itu dalam tempoh tujuh hari.

Menurutnya, pentas untuk karaoke itu dibina pada 1997 dengan kos kira-kira RM50,000 menerusi kutipan di kalangan para peniaga sendiri.

"Jika dirobohkan, sudah tentu pendapatan kami akan terjejas. Inilah satu-satunya cara untuk kami merancakkan perniagaan di sini. Ini semua adalah hasil inisiatif dan penat-lelah kami.

"Tapi, Kerajaan DAP Pulau Pinang sewenang-wenangnya mahu mengganggu periuk nasi kami," katanya di sini hari ini. Hadir sama kira-kira 20 peniaga kompleks berkenaan.

Mereka turut membawa sepanduk yang antaranya tertulis 'DAP zalimi peniaga-peniaga Melayu', 'DAP janji kosong' serta 'DAP roboh dan rampas gerai kami'.

Md. Salin memberitahu, meskipun akur bahawa struktur yang dibina itu tidak mendapat kelulusan MPPP, namun mereka tetap berusaha untuk mendapatkan permit hiburan.

Jelasnya, mereka pernah memohon permit hiburan daripada MPPP tapi sehingga kini masih tiada sebarang maklum balas, sebaliknya pihak berkuasa tempatan itu merobohkan sebahagian pentas berkenaan tahun lalu.

Sementara itu, Presiden Pertubuhan Ikatan Usahawan Kecil dan Sederhana Malaysia (Ikhlas), Mohd. Ridzuan Abdullah berkata, pihaknya sedang mengedarkan borang kaji selidik kepada para peniaga Melayu di negeri ini.

Katanya, hasil maklum balas kaji selidik itu akan diserahkan kepada Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak.

2 ulasan:

  1. DEEAAYPIG SAH PARTI B*B*!!!..NI YG AKU NAK NEK HANGIN NIHH...HARKKKKKK PTUIHHHH!!! >:[

    BalasPadam
  2. lahanat pas dan pkr hanya berdiam diri... poodah bacul...

    BalasPadam

KERJA JAHAT UNTUK JATUHKAN AZMIN, SAYA TIDAK SANGGUP DIPERALATKAN GOLONGAN INI KATA TUN M #viralhancing

KUALA LUMPUR 23 Julai - Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata, beliau tidak sanggup diperalatkan untuk menyingkirkan Datuk Seri ...