Selasa, 26 Julai 2011

KEDAHAK LU LAH MLM PEOPLE

salam 1 Malaysia... Assalamualaikum... kali ini saja mau storykan kisah manusia....

1. manusia tak reti apa itu malu.... hehe... manusia yang hanya berkepentingan... untuk perut sendiri.. keselesaan diri sendiri.. menilai hanya diri dan tepuk perut gelak kerana dah berjaya mencapai sesuatu.... aku sekurang-kurangnya tahu spisis macam ni cerdik memberi ayat sedih dan indah bila susah datang.... bila senang kekeke... jangan kata semut... ba** sebelah pun dia buat donno jer... haram perangai... udah-udah le tu nak tunjukkan kat semua orang yang anda tu high ego... piiirah... jangan hipokrit... jangan nak tunjuk sangat belagak tu bila dah dapat apa yang dihajat yang aku percaya sekejap je tu.... aku akan tunggu bila anda dibibit zaman sukar... bukan doa... tapi ini satu pengajaran dekat orang macam aku.... mudah kasihan bila manusia ceritakan sukarnya padaku... sedangkan aku tau dia ni memang power... piirah... tembelang anda ada dalam poket la beb... aku sabar je... tak per... aku biarkan drama-drama anda buat beb... networking ye... ok... kita tunggu perjalanan itu.... tungguuuuu.....********

2. lagi mengherankan sikap sebegini yang memenangkan kaum yahudi... erm betul apa aku cakap... sebab... dulu merana bagi chan bentuk negara haram lepas tu belagak, semua dia langgar... konon dia kaum terhebat... yang lain sampah... ok ok... nohalla kalau sikap si mungkaq seko-seko ni dok sembang kata dapat duit banyak, dapat beli macam-macam... tapi kalau anda ditakdirkan kaya pun.... anda meminta-minta dekat orang beb... aku dah sedar dah dulu aku memang kemain bersungguh berjuang dengan biz begini... tetapi biz begini melahirkan manusia hipokrit... diorang nampak insan senang... gelak la... bila susah... carilah macai-macai yang ko dok kata keje makan gaji tu tak kemana... piiirah mabuk lahanat.... aku nak tegok kalau betul anda kaya raya, adakah anda digolong orang kaya di puja atau dihina.... mana nak....

3. aku nak buktikan bisnes apa pun kalau ada keikhlasan akan pergi jauh... kaya belakang cerita... senang boleh dakap... kebahagiaan itu yang penting... aku tungu aku tunggu beb.... TUNGGUUUUUUUUUUU!!!


WE FIGHT FOR RIGHT

p/s-inilah perangai geng-geng MLM.... tuih

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...