Jumaat, 9 September 2011

dah untung nak untung lagi... jangan bagi rakyat marah...


aku pelik betul dengan syarikat TELCO kat malaysia ni.. dah le untung nak untung lagi.. tekan lagi pengguna... beb... aku seru kepada kerajaan tarik balik cukai 6% tu... bukan apa... dah tengah syok-syok kita membalun juak-juak pr... dan mungkin dari mereka ingin kembali ke BN... dah pusing balik ke pangkuan PR laknatullah... berkenaan isu remeh ni... yela... kalau ikutkan kaki bangkang siapa... kaki spin siapa... tak ke ini modal yang akan digunakan untuk jahanamkan misi kita semua untuk runtuhkan kuasa PR..... untuk kerajaan tolonglah fikirkan... jangan di ulang silap zaman Pak Lah dulu... hancur beb.. hancur....

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...