Sabtu, 10 September 2011

ni dikatakan strategi buntut keldai


ape korang tak ke heran.. dulu sebelum keluarkan stament mulut puaka dia... thah dia pernah ke idak pergi ke kubur mat indera tu...thah tak tau kot mana kubur mat indera tu, sekarang politik punya pasal... buat muka sedih tahap hisdustan untuk tunjukkan kepada badut-badut penyokong tegar mereka yang dia ni bersungguh-sungguh memperjuangkan komunis... ai chait pigidah beb... anak harun... tul perangai... aku kekadang rasa mat sabu ni memang cerdik atau terlebih hensem kot.... seboleh-boleh nak menangkan apa dia kata tu... sanggup nak ubah segala sejarah tanah melayu ini demi komunis....

erm bagusla... aku rasa... kalau rasa diri tu hebat... power buatlah... mungkin dia anggap penyokong berani mati dia akan sanggup buat apa saja demi stament dia... kita tengok... kita tengok, rakyat power atau dia power.... selalunya orang angkuh... akan buat onar dulu... last-last baru... alamak... mati aku.... masa tu lu pikirlah sendiri.... masa tu.. malu tahap cipan daging yang dia akan ingat sampai bila-bila... sehingga ke anak cucu dia akan meludah bila sebut nama mat sabun... aku percaya dengan kehendak Illahi... dia nak uji jer si mat sabun tu.. tengok dia macamana... kalau tahap iq dia memang semua orang tau... memang akan jadi sejarah orang melayu Islam dekat malaysia ini yang layak di ludah ramai-ramai....

klik

biasala mereka suka cerita propa....


setahu aku la... ceramah-ceramah pas kan sebab ramai.. senang je... di kumpul dari seluruh pelusuk pekan... kawasan... datang 2-3 biji kereta... yang datang tu sekadar datang je... gian beb nak dengar cerita propa dan merapu... bukan masuk otak pun.... kan pernah diberitahu... memang ceramah pas kalau buat... dah-dah ditempat sendiri... jangan cerita la... ramai oooo penjilat tegar memberi sokongan maut.... (kena pukau minda).... pulak tu mat shabun... rugi tak datang... dia kan tengah popular sekarang... pengkaji sejarah tersohor dalam negara... itulah mat shabun.... kalau boleh berdiri semua.... dan tepuk ye.... clap-clap... kui kui kui....

mat shabu ni dikatakan popularnya mengalahkan madonna... tak caya korang tengoklah ceramah dia... pergh.... siap termimpi-mimpi si juak-juak kena kelentong dek mat shabun kekekeke

klik

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...