Khamis, 15 September 2011

selama ini dah hirup darah kenyang-kenyang kan....



ape masalah kiasu-kiasu ni nak bising... haram tul... buat Ismail Sabri jangan takut dengan ugutan mereka... mereka ni iri hati... kan aku kata... mereka-mereka ni nak kaya,, nak kaya lagi.. bangsat betul... dahla kalau harga dibeza-bezakan sebab kita melayu.. aku dah rasa beb.. sebab aku pun buat bisnes printing... sikap mereka ni walau dah kenal lama... tapi harga memang ada beza.. erm camne tu... aduyai... bila ACCIM atau Gabungan Dewan Perniagaan Perindustrian Cina.. bersuara.. katanya... kedai 1 Malaysia akan sedikit menjejaskan peniaga-peniaga dan peruncit-peruncit gabungan mereka... alahai... kalau nak dengki... iri hati kiasu.. mereka lah beb... aku tak faham... niat kerajaan nak tolong kita berjimat... tapi dia pikir nak untung tahap cipan je ye...

aku setuju apa yang GAP sarankan..
klik

Agong berkenan Parlimen bersidang semula, tapi kenapa Putrajaya senyap, soal Najib

  PETALING JAYA: Bekas perdana menteri Najib Razak menyuarakan kehairanan beliau apabila kerajaan kerana tidak memberi sebarang maklum balas...