Jumaat, 16 September 2011

belum apa-apa dah niat nak tukar bendera...


niat mereka merepublikan Malaysia beb... kalau ini cara mereka... huh... alamat anak cucu kita berbangsa Melayu Islam hanya tinggal nama je dekat bumi bertuah ni... BANGSAT... BARUA... shit... niat nak tukar bendera ye.. ok... itu cara mereka untuk menjahanamkan kuasa Raja-Raja dan agama Islam... tapi si koliang ni kena ingat dia boleh tulis apa saja... tapi hehe.. jangan pulak lepas ni jadi tikus menyorok dalam lubang..... petuih... kena ligan cukup-cukup dengan panglima-panglima dan hulubalang.... nak harap mat sabun tolong ko... kirim salam la... petuih....haram zade...

ISA dimansuhkan


sukalah pembangkang, sukala tu.. sampai rasa kemenangan yang amat sangat bila PM sendiri yang memansuhkan ISA... huh kemain la mereka siap buat kenduri... keke... bagi aku... mereka tetap akan menyerang PM kita sebaik mungkin demi..kelepiaqkan Putrajaya... yang di idam-idamkan si anu war tu... kan tarikh hari ni menjadi tarikh keramat... semua rakyat Malaysia kena kelentong hidup-hidup... ingat 16 september 2008... hehe... aku tak pasti kalau ISA ini dimansuhkan... mungkin ada penganti macam ISA... mungkin juga penganti ISA... akan lagi sesuai dengan keadaan sekarang.... berbanggalah kita sebagai rakyat Malaysia.... kita bakal menjadi negara maju... 2020...

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...