Khamis, 22 September 2011

kenapa wajib tolak pas beb...

bila politik di agamakan... maka apa semua boleh dihalalkan... malah senang-senang diharamkan mengikut fatwa dari pak wal bahlul pas... aku pelik.. contoh paling dekat.. kelantan... selama 20 tahun memerintah kelantan... apakah kemakmuran yang pas bagi dekat rakyat-rakyat kelantan... aku pelik.. kata membangun bersama Islam... tapi... apa yang mereka bangunkan... Islam kena maju dari semua sudut.. dunia kita kejar akhirat pun wajib kejar.. jangan nilaikan keserdahanaan tu... oh tak mengapa kita kiskin kerana diredai... jangan pulak kita menjual Islam sama saja dengan kemunduran... pas pas... rosak umat korang buat beb... demi kuasa... dah dapat kuasa... amanah.. dan jujur tu korang lempar jauh-jauh.... dulu fatwa UMNO kapir lah... ai kalau ikut banyak lah fatwa mengarut dari pak bahlul pas tu...

isu hudud dah dipalu kembali... almaklumlah dah nak dekat PRU13 kan... senjata biasa memandrem pengundi yang tak nampak penipuan pas ni... heh.. ape lagi menyalak seko-seko pak bahlul pas ni... aku rasa pas sendiri menconteng keagungan Islam sendiri dengan seko-seko pemimpin mereka yang cakap tak serupa bikin... bila ceramah... bukan main.. macam kongkang dapat belacan... tapi bila nak pegang amanah... erm semua tau... dah dah tuan mereka dap pantang kalau pas terlebih sudah buat pertimbangan... dah dah isu hudud.... erm... dap berdehem jer... kecut perut... huh... perangai keldai tungangan... buat malu orang Islam jer...

mai baca lagi

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...