Khamis, 29 September 2011

ini lagu buat setan-setan pakatan hidung berdarah


terbaek... tersembur darah kat idung, telingga, mata... bila setan-setan pakatan dengar kekekeke.... kalau boleh kalau mereka dengar sambil menghantukkan kepala mereka di dinding tanda kesal... dan insaf... kekeke...

erm ayat biasa, dah agak dah...


biasalah... menjaga kata sepakat pakatan katanya... last-last ayat UMNO juga yang kena... game yang hebat tuan guru... ai kemain berhemah cakap.. hari tu melantun-lantun dok panaskan dap... dah-dah skrip biasa UMNO yang kena... inilah cara pakatan... asal timbul isu.. asal buat perkara yang di luar jangkaan... bila dah kena balik dekat batang idung... cari orang lain punya salah... macam ni cara Islam yang nik ajiz amalkan... so senang cerita laksanakan je lah hudud... kenapa skrip ayat-ayat cinta menjadi mainan... ai nak tarik pengundi pun... guna taktik lain... huh...harap letak jawatan wahai nik ajiz... ramai pening denganmu...




teringat babak dalam seniman bujang lapuk... orang lain berlakon orang lain kena kekeke... ai pakatan pakatan... sampah tul u all ek hehehe

apabila b**i pun carut b**i punya nameweebi

gua malas nak komen mamat perasan hebat ni... baru kena kritik dah meraban nak mampos.. ei si pak menteri yang dok ajak bersembang dulu tu baru tau... si lahabau ni.... dia punya otak syok sendiri je beb... dok kata dia dah insaf pasal menghina bendera Malaysia.. pengetua sekolah dan TNB.. cilakahai... dia ni mengajar supaya kalau tak ikut style saya lu dapat la akibatnya... apa ingat samseng tai minyak ke hape... beb... toksahlah manjakan si b**i yang k****r ni... thewww yamakahai... hehe termencarutlak gua...dia boleh takkan gua tak boleh hehehe...


MB Perak selamba 'sound' Bersatu, jangan curi ahli dan bertanding tempat UMNO

 UMNO Perak akan mempertahankan kerusi-kerusi tradisi miliknya pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) nanti sambil mengharapkan gandingan d...