Ahad, 2 Oktober 2011

ait.. kata kelate negeri power...


memang nyata kelate jauh ketinggalan dari serba serbi.. tahniahla ye tok guru nik aziz.. caramu membangunkan kelate dengan hebat sekali.. kalau boleh kita kena bangun dan tepuk tangan sambil berkata waaaaaaaaaaaaaaaaa.... hebatnya... clap clap x 20ribu... tapi tulah.. kalau dok ceramah dan memaki hamun kerajaan memang terer benor.. kalu start je makian dan cacian tu memang aku rasa kalau kumpul air liur tu... penuh sebesen... petuih... itulah perangai spisis yang bernama pas...

ni ape cerita ni.. sampai tak dok air ni... skrip popler... ini umnolah ni umnolah.. begitu begini.. pikirlah beb... kalau rakyat kelate tak sedor-sedo.. tak tahulah gue nak kobarkan macamana... berserah jelah... yang nyata pas dah tak releven dah abad ni... dekad ni... mereka dah rosak.. rosak otak.. amanah... jujur... tak pasti ada dalam kamus mereka... yang ada cuma kuasa, mercedes, bini 4, terer ceramah, terer kutuk.. senang digelar ustaz tak bertauliah... aahhh itu lah pas...

mai baca ni.. aduhai...

saya amatnya sedih tau... huk huk...


adakanya patut merekanya sanggup ingin merasuahnya saya yang suci ini... apakah ini sendiwara yang mereka inginkan saya meninggalkan parti saya yang saya cintainyapun... hehe... eleh drama.. pandai ko yer... bukan hensem pun nak beli ko... banyak rugi la nak kasi ko lompat parti.... kekadang bila nak cover isu.. nak bagi cerita pusing... apa lagi skrip-skrip biasa dari malaun pakatan bermacam-macam cara... aku la kalau betul ko nak kene beli.. apasal tak lapor je dekat sprm... hehe.. kata jujur.. hehe..

"kesidihannya saya ini bukan bermaksud untuk menudingin jarinya kepada semua olang... tapi aaa ini barisan aa jahatnya... aduyai.. saya tak sanggup melihat parti saya menerima hancurnya itu"
... hehe.. skrip saja je aku buat... hehehe

pelawok pelawok... lantak korangla wahai dajal-dajal pakatan... buatlah apa korang rasa baguih... tapi banyak korang buat drama... rakyat jelek beb... tuih...

baca sini

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...