Jumaat, 7 Oktober 2011

dah dikate tiru pulak keh keh keh..


wah punya berdentum juak-juak mempertikaikan bajet 2012 dari kerajaan.. hehe.. apa lagi ayat biasa ini terang-terang meniru ataupun ciplak bajet dari pakatan rakyat... ceh.. bajet pekatan? ada ke hehehe... kan dah kata mana lah nak puaskan hati mereka tu... apa buat mereka je betulnya.. mereka buat semua power... kalau orang lain lebih sikit dari dia... meracaulah.. jeles tak bertempat... kepala bana punya otak pakatan ni... kalau dekat selangor ni setakat air free baik tak payah... sewa ppr pun naik sewanya kat selangor ni... deii poodah... cakap pakatan ni memang terer bercakap je... modal... biasa... tapi perlaksanaan huh... sampai la ni pun belum semua di laksanakan oleh pakatan.... pak-pak jangoat, uncle-uncle dap... kedahak-kedahak pkr... mencari detail tuk membantai secukup-cukupnya bajet 2012 ni... tak pe... biarkan... sebab rakyat dah memang menyampah beb dengan pakatan ni.... merosakkan... cakap ikut lutuit.. kejenya 24 jam berpolitik... kuasa nak... tuih

KUALA LUMPUR, 7 Okt: Secara keseluruhan, Bajet 2012 yang diumum Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hanya bajet pancing undi bagi memastikan BN terus kekal memerintah," kata Siti Zailah Mohd Yusoff. Menurut Ahli Parlimen Rantau Panjang itu, apa yang jelas dalam bajet itu hampir semua ransangan yang dibuat hanya dalam bentuk pembangunan fizikal, tidak ada penekanan dalam bentuk pembangunan rohani dan pemulihan akhlak masyarakat. "Banyak perkara juga yang diciplak dari bajet Pakatan Rakyat.Tiada insentif yang banyak pada sektor swasta," katanya sebagai respon awal kepada Harakahdaily.


bajet 2012

terbaek dari ladang... apa juak-juak akan kata.. akan keluarlah kata gula-gula tuk rakyat lah... kita tunggu apa kata mr anuar... mesti dia akan hantam punyalah hehehe... sebab bajet mereka lagi baguih katanya... podah cit... erm.. the best of you pm

jom ke sini

terkini... roadshow GAPS.. jom datang beramai-ramai

juak-juak mesti jeles.. sebab mereka ingat mereka je boleh buat roadshow.. mereka ingat mereka je boleh bagi ceramah orang lain tak boleh... mereka ingat mereka je yang hensem orang lain buruk... mereka ingat mereka saja yang hebat orang lain tak... mereka selalu ingat mereka tu power lagi hebat dari power rangers... hehe.. poodah..

JOM DATANG RAMAI-RAMAI.. SELANGOR BANGKIT...

sakit belakang beb.. mana leh tale.. gile ke..


kalau nak melopehkan diri... segala menda keluar beb... segala apa sekalipun akan dijadikan modal demi menidakkan kesalahan yang dilakukan... sama la juga... orang terkentut dalam lif.. kalau tak bunyi bau saja... agak ada ke orang nak mengaku... walau bunyi prott sekalipun agak-agak orang tu nak mengaku ke... hehe... itulah realiti orang buat salah... di dunia dia boleh pusing... akhirat menjawab le der... ai macam-macam.... dah sakit belakang pulak... mungkin boleh keluar stament mati pucuk.. kui kui... sampai tahap macam tu ek... ui dashyat....

cuba cerita... bila ada air mani dalam kantung si saiful... dan dna memang sah le dia... tapi punya power ranjersnya dia boleh nafikan.. dengan slumber je... masalahnya ramai pulak dok percaya ini adalah konspirasi... punya meleleh air liur juak-juak percaya bulat bulat dengan dia... dashyat ini olang oooo... demm...

jom baca ini

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...