Selasa, 18 Oktober 2011

ok juak-juak pi jual tanah gadai apa patut


wah pas dah mula nak mengutip dana untuk pilihanraya akan datang ni.. katanya untuk pelengkap mereka menawan putrajaya.. buat le ceramah fitnah tiap-tiap hari lepas tu kan buat kutip derma rumah ke rumah... almaklumlah rm banyak nak pakai... nanti jangan lupa ya sebarkan cerita fitnah.. mana tau makin ramai boleh bagi talian hayat dekat pas.. juak-juak otak mereka memang dah di mandrem.. kata juak-juak, kalau tak menyokong mereka akan di laknat oleh tuan guru.. haha... mereka kan lebih Islam dari orang lain..

mereka dah anggap mereka tu sah masuk syurga... dem.. apa kata yang tegar-tegar ni pegi jual tanah atau gadai emas untuk menambah dana pilihanraya untuk pas nanti.. kalau juak-juak dapat membuktikan sanggup mengadaikan semua untuk perjuangan pas.. gua salutelah.. dan dap pun tepuk perut.. hehe.. ramai juak-juak mana nak sedar.. dok sembang orang lain tak betul.. tapi dengan dap pun takut.. piirahh hahaha... mai tonggeng pungkoq tenggok.. haha... pas.. alway loser al the time bebeh...

erk anu ala ani ala erm ala..


erm.. dia kata dia sakit belakang... anda percaya? dia kata dia tak boleh membongkok.. anda percaya?.. penjilat dia kata mana boleh liwat sebab dia tak bley bongkok... hilang akal ke.. dan pelbagai kajian sains yang dibuat oleh penjilat hensemnya... hehe.. tetapi.. apa yang anda lihat ini.. di harap jangan tercampak laptop, ipad malah galaxy tab... atau pc terbongkang dengan bukti baru ini... atau juak-juak akan kata ini adalah video edit yang saja-saja dibuat.. hehehe... dan harap juak-juak menjaga tatasusila bila melihat bukti ini ye.. dan jangan carut banyak sangat nanti kena bisul kat mulut hehe..

jom kesini

cilakahai mereka nak runtuhkan ekonomi orang melayu je..

dei khalid gagap lu bikin apa ni... dei dr halimah ali... takkan lu orang diam je kot.. ai takkan keluar mulut korang ini UMNO punya kerja... dei.. agak-agak la... asal melayu berniaga je.. kacau.. alasan tak da lesen.. alasan mengganggu... tu rumah urut tu... spa-spa haram tu apasal lu tak bikin apa-apa.. dem man perangai juak-juak pakatan... tak membantu langsung orang melayu.. ei juak-juak.. makin hari makin meyampah dah rakyat dekat korang.. demm as...

sakit otak kot...


wah wah khalid gereja ni.. kemain dia ni.. dia sound tu macam sultan tu kawan-kawan dia je ye.. tu la perangai pembangkang ni mengajar rakyat jadi kurang hajaq kat sultan, raja-raja melayu... sebab apa beb.. ala mereka ni mengidamkan negara rupublik... menghapuskan sistem beraja.. dan bila hapusnya sistem beraja maka terhapuslah kuasa Islam di nusantara ini... pas apa semua boleh taruh.. depan belakang, tepi atas.. demi undi je... asal nak tarik pengundi bukan Islam dia bantai lain, bila nak tarik pengundi melayu dia bantai lain... agak-agak siapa ajar, otak-otak pemimpin pas ibarat low ter low class... kalau mat shabu pulak bila dia buka mulut dah ibarat jebon menyalak kampung rasanya.. haha.. ni pulak khalid... alahai... oi khalid apasal sokong bebenor ko kat gereja ek.. ko ni Islam apekebende sebenarnya... dem...


Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...