Jumaat, 21 Oktober 2011

kerana DAP ku sayang...


itu betina buat hal lagi.. dia dah kasi mandrem kepada khalid gagap supaya mengagalkan perhimpunana umat Islam esok... cilakahai punya ah so.. tapi aku percaya keldai pas yang suruh ni.. sebab kalau perhimpunan itu berjaya akan memalit taik yang paling busuk moron punya dekat juak-juak.. hehe... kalau berani kasi pagar berduri tengok dekat stadium.. tak pun telan kuci stadium.. dengki tak ingat si malaun kafir dan keldai-keldai tunggangannya.. ek.. dem.. murtad sokong.. memang terbaiklah keldai pas.. tuih...

MSG BERAHI... habislah UMNO...


ni betina, banyak langsi... dia banyak banyak lemak ooo... tapi kedahak-kedahak pas cintakan dia.. tak berani sound dia sebab dia cun macam ah so... tetapi.. kita yang berfikiran waras sebagai orang Islam.. takkan tak sedar betina ni memang anti Islam.. pelik dan hairan kan pak-pak jangoat tak lihat ini ancaman.. tetapi melihat ini kebanggaan... dem man... tetapi aku senang je nak cakap.. pas apa boleh buat beb dengan dap.. menyalak bukit hal UMNO terer.. tetapi musuh dalam selimut ni dia tak pandang langsung... apa punya lanthoi punya spisis manusia...

baca seterusnya kelangsian betina ini.. tuih

semakin ramai meninggalkan UMNO.. abis abis..

semuanya kerana pas.. kerana mereka menyokong kafir harbi... kerana mereka menyokong kalimah Allah digunakan oleh ore bukan Islam.. kerana pas mereka menjadi keldai tunggangan paling konsisten kepada dap.. hehe asik pas je kena.. hahahaha...

lagi keluar...


pas harus ditempeleng seko seko..


hehe.. bila mengata orang dia yang lebih.. bila terkena dia pulak terkecil hati.. tak leh terima.. apa punya pak jangoat tah.. huh... asal dia buat boleh orang lain tak boleh.. apa punya bhagal thah.. asal menjilat segalanya demi dap tak pa.. bila kena bantai sikit kata jadi keldai.. merajuk kikiki.. pas is death...!!! pas is death.. death...

kesini...

[Hot!] Jangan anggap PN kerajaan yang lemah – Razali

 KUALA LUMPUR – Jangan menganggap Perikatan Nasional (PN) sebagai satu kerajaan yang lemah atau tidak berwibawa. Ini kerana kerajaan PN tela...