Selasa, 25 Oktober 2011

cyber komando... vs cyber terompah


realitinya 500 tu banyak... tapi yang berkualiti tu tak pasti... so pas mengrekrut lebih 500 cybertrooper.. untuk berlawan dengan hanya puluhan blogger pro-kerajaan.. hehe.. wah ramai tentera fitnah nampak pas ternak... kenapa yang ada sekarang asik kantoi berbohong ke.. haha..cuma 1 je mereka ni cerdik buat cerita tik tok yang propa walau takda kebenaran dan menarik ramai pembaca... walau dalam blog-blog mereka tu cerita fitnah dan mencerca... tapi realitinya blogger pro-kerajaan dapat membantai tulang rusuk mereka sampai mengigil mereka menaip.. haha... dem.. fight fire with fire... fight for your right...

ada video terbaru jom kesini

GEMPAR..!! KELUAR LAGI.. aduh.. UMNO.... erk..


dengar kabarnya keluar lagi.. asik-asik keluar.. keluar.. hehe.. baguslah keluar.. dari ikut parti angguk saja tu.. ape pun tak boleh... dari minggu ke minggu hari ke hari... keluar dari pakatan tu wajib bagi yang dah insaf... sampai bila nak kena kincing dengan puak-puak anwarisme dan kafir dap... ayat biasa dari juak-juak... biasalah mereka memang keluar parti tapi tetap sokong pas... ulang balik.. hahaha... cakap memang power.. tapi hancoq kebaboom seko-seko... pas is death

Seramai 20 penyokong PAS dari Cawangan Kampung Padang Limau di Kota Kuala Muda dekat sini keluar parti itu dan menyertai UMNO hari ini.

Mereka menyerahkan borang keahlian UMNO kepada Setiausaha Perhubungan UMNO Negeri Kedah Datuk Othman Aziz dan turut disaksikan Naib Ketua UMNO Bahagian Sungai Petani Datuk Mohammad Firdaus Zakaria.

Pada majlis itu di sini, 50 lagi anggota baru dari kampung itu dan Kampung Bukit Lalang menyerahkan borang keahlian UMNO.

Bekas Pengerusi Tetap PAS Cawangan Kampung Padang Limau, Mohd Akhir Hassan, 48, berkata dia yang menyertai PAS sejak 10 tahun lalu berasa tidak puas hati dengan kepimpinan PAS sekarang yang banyak menabur janji kosong tanpa menjalankan kerja dengan sempurna untuk masyarakat setempat.


“Yang saya paling geram apabila pada satu ketika ada individu dalam PAS ini kata kepada saya kalau hendak senang pergi masuk UMNO.

“Situasi ini menjadikan saya betul-betul kecewa dan mengambil keputusan untuk berhijrah ke dalam UMNO,” katanya kepada pemberita selepas menyerahkan borang keahlian.

Bekas Ketua Pemuda PAS Cawangan Kampung Padang Limau Mohamad Rizal Ramli, 33, berkata sistem pentadbiran PAS tidak sistematik dan gagal merealisasikan keperluan golongan muda pada masa ini. - Utusan

bergabung di atas pentas...


dengar khabarnya hassan ali akan bersama-sama di atas pentas DEBAT RAKYAT di batu 8 gombak.. wah tempat azmin tu.. bantai yb.. depa nak kata katak ke... ape ke.. biar dilunyaikan juak-juak kedahak ni cukup-cukup, gilakan kuasa, gila carut, gila maki.. agama dahlah depa main torbu... apatah lagi nak jaga bangsa melayu.. jahanem... punoh... seteruh-teruk UMNO takde de nak gadaikan maruah agama Islam demi secalit undi... yang selalu buat perkara ini pas la... cakap berdentam dentum... tapi dap berdehem... teresak-esak menangis... apa kata kita sepak ramai-ramai juak-juak penjilat tegar dap dan anwarisme...

KITA DATANG BERAMAI-RAMAI MALAM NI.....

sekali kena rantai da..


bila mereka rasa jalan mak bapak dia yang punya, dan menunjukkan kiasu haram dekat rakyat-rakyat pulau pinang... tindakan berani ketua pemuda parti cinta malaysia liew yeow hooi.. merantai tayar kereta milik si anjing belaan guan eng, eng wek aik.. menyalak tahap cipan si anjing belaan ini dengan mengatakan tindakan ini sungguh biadap... ek eleh.. lu sudah lupa lu buat onar sama restoran alia nasi kandar?.. siap merampas barang-barang milik restoran tu.. apa sudah lupa... siap main halau-halau suruh balik india lagi... guan eng, sekarang rakyat pulau pinang rasa menyampah tahap baboon dekat lu.. kuang ajaq sangat... kiasu sangat... cakap berbelit-belit...

Kereta kerajaan DAP Pulau Pinang dirantai

GEORGETOWN 24 Okt. - Sebuah kenderaan rasmi milik kerajaan DAP Pulau Pinang yang diletakkan sesuka hati di tepi jalan berhadapan Dewan Undangan Negeri (DUN), Lebuh Light di sini dirantai oleh orang ramai yang berang kerana menyebabkan kesesakan lalu-lintas.

Kejadian berlaku kira-kira pukul 10 pagi apabila Ketua Pemuda Parti Cinta Malaysia (PCM), Liew Yeow Hooi bertindak sedemikian selepas mendapat aduan daripada orang ramai.

Menurut Yeow Hooi, tindakan tersebut adalah sebagai pengajaran kepada pegawai dan kakitangan kerajaan negeri supaya tidak sewenang-wenangnya melakukan perkara yang menyalahi undang-undang.

"Saya telah menerima banyak aduan daripada orang ramai mengenai isu ini. Jika orang awam yang melakukan kesalahan serupa, sudah pasti kenderaan mereka disita dan dikompaun.

"Ini tidak adil kepada rakyat. Maka saya hari ini mewakili penduduk negeri ini mengunci kereta kerajaan negeri demi menuntut keadilan sewajarnya," katanya kepada pemberita di sini hari ini.

Tinjauan Utusan Malaysia mendapati kereta terbabit bernombor plat PKC 3244 tertulis perkataan Unit Perancang Ekonomi Negeri (UPEN) Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Pulau Pinang.

Dalam pada itu, Yeow Hooi mendakwa, tindakannya berniat baik iaitu mahu 'mendidik' pegawai dan kakitangan kerajaan DAP Pulau Pinang supaya mematuhi undang-undang.

"Saya akan terus mengambil tindakan untuk mengunci kereta milik kerajaan negeri sekiranya mereka berdegil dan masih meletakkan kenderaan sesuka hati," ujarnya.

Sementara itu, Setiausaha Politik Ketua Menteri, Ng Wei Aik membuat laporan polis berhubung perkara tersebut.

Pada masa sama, Wei Aik menyifatkan tindakan Yeow Hooi sebagai biadab.

"Ini kerana hanya pihak berkuasa seperti polis dan Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MPPP) mempunyai hak berbuat demikian," jelasnya.

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...