Selasa, 1 November 2011

badut sarkis je... biasala..


hehe... malas la pulak aku nak komen lebih-lebih.. kang keldai-keldai jangoat marah hahahahahaha....

balak balak... gondol gondol...


biasalah kerajaan paspis... nak masyuk kita kasi tebang sama balak la... lepas tu sebarkan yang mereka berhemah dalam pengurusan pembalakan dari kerajaan BN terdahulu.. ceh ceh... dah sedut semua hasil bumi... dok meroyan lagi bagus aaa... piirah.. pak dongkoi pak dongkoi ni mana ada otak beb... mereka ni semua iq low class... setakat bagi ceramah terer la... juak-juak sila tonggeng... gua nak sepak hahaha... tuih

jom tengok rakyat kedah dah marah dah ni... huh

pusing punya pusing

dengan KJ pun tak leh lepas.. dah dah nak debat dengan najib... mau terkucil nanti haha...

oh tidak...lagi keluar... ades.. UMNO.. how???


macamana nak dikatakan lagi wahai juak-juak... kerana busuknya otak anda.. dan kehenseman pas yang semakin hari semakin hensem dari karpal singh... juak-juak bergembira dengan pengkhabaran ini... harap juak-juak tarik nafas dalam-dalam... dan duduk di hadapan cermin... dan kata aku bodoh... aku keldai dap.. ok juak-juak buat macam tu ye... hahaha... dan kalau boleh suruh orang sekeliling tempeleng dengan kuatnya untuk menyedarkan juak-juak dari terus di keldaikan oleh dap... ok PAS... PAS IS DEATH...

Berita telah melaporkan bahawa seramai 100 penyokong Pas di Bachok termasuk tujuh pemimpin cawangan keluar parti dan menyatakan sokongan kepada perjuangan UMNO untuk menerajui kembali pentadbiran kerajaan negeri pada pilihan raya umum akan datang.

Mereka menyatakan ikrar tersebut semasa menghadiri sesi penerangan mengenai hala tuju perjuangan UMNO yang disampaikan oleh Pengerusi Perhubungan UMNO negeri, Datuk Seri Mustapa Mohamed di Bachok dua malam lepas.

Sesi penerangan selama hampir dua jam itu berlangsung di kediaman Timbalan Ketua UMNO Bahagian Bachok, Datuk Dr. Ilias Hussain di Kampung Teratak Pulai di sini dan turut dihadiri Ketua UMNO Bahagian itu, Datuk Dr. Awang Adek Hussin.

Ketua kumpulan berkenaan, Ismail Abdul Rahman, 63, dari Kampung Panchor, Gunung berkata, 100 bekas ahli dan penyokong Pas yang hadir pada pertemuan itu adalah ketua keluarga yang akan membawa lebih banyak sokongan kepada UMNO pada pilihan raya akan datang.

p/s- pas udah-udahle tu jadi keldai... asik kena ludah aje.. so baik keluar parti dari menjadi PARTI ANGGUK SAJA..

ai anak-anak cina ni... dia ingat ni hong kong ke...

wah setakat memaki hamun orang melayu.. dalam fb berani la... jangan ingat ni hong kong... yamaka......... melayu rilek je sebab memang tau chirakak anak-anak cina ni berani dalam fb je... biler luar dia menikus.... memang tak nafikan mereka-mereka ni lagi rasist dan teramat rasist... tapi kerana kita ni sentiasa bertolak ansur... mereka anggap kita seperti sampah looser... so tak mengapa... mereka anak-anak cina ni belum tau apa itu tempeleng melayu... ok ok... go on.. sebab pak jangoat dan melayu hampeh ada menjadi keldai dalam pakatan... no hal... kerana namavee... yang konon tak rasist... ok ok... go on.. bagi naik lemak dulu... FIGHTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT THAT BASTARD!!!!!

anak-anak cina belaan DAP..

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...