Sabtu, 5 November 2011

mak aih ramai yang datang ceramah nizar... wah!!!

wah nizar si balaci komunis ni semakin disayangi oleh rakyat perak... erk betui ke.. haha..

ps: si balaci dap ni sememangnya di sukai oleh juak-juak kedahak... kekeke..


melayu pupus


dengar kobarnya ketua menteri melaka akan diberi kepada dap SEKIRANYA MENANG PRU13 NANTI.!!!... pas kata macam tu ooo... erm pas kan mana suka dengan melayu... mana nak mengaku melayu... so sanggup jual apa saja demi cita-cita mereka melunyaikan UMNO.. erm.. orang-orang melayu patut faham... pas ni apa yang mereka tau UMNO UMNO... itu je gendang perang mereka mahukan.... tapi kalau terang-terang lacurkan Islam, pupuskan kuasa Islam di nusantara .. itu kerja mereka la... sanggup gadai apa saja, sanggup tipu apa saja demi kuasa... kepada melayu-melayu patut sedar dan mengerti... agenda jahat puak-puak kafir adalah BERKUASA DI NEGARA INI DAN ANAK TIRIKAN MELAYU TU.. walau kita majoriti... kalau kuasa politik dihancurkan... maka puak-puak kafir ini bertepuk tangan teramat sangat... sebab... cita-cita mereka berjaya... Islam melayu dalam pas dan pkr hanya balaci yang di gunakan cukup-cukup untuk menjayakan cita-cita tersebut... anuar... erm.. takyah dok sembang la dia punya janji... dia pun master of balaci...

KEPADA UMAT-UMAT ISLAM MELAYU.... SEBARKANLAH... MUNAFIQ-MUNAFIQ INI AKAN BEKERJA 24 JAM SEHARI DEMI CITA-CITA ITU... WASPADALAH... SELAGI KITA MAMPU LAWAN.. LUNYAIKAN CUKUP-CUKUP HAPRAK-HAPRAK INI..... DEMI AGAMA, BANGSA DAN NEGARA KITA... (dah macam nak pergi perang pulak aku tulis hehe...)

ingat 1... ketepikan apa permasalahan LAWAN TETAP LAWAN.... sanggup kah kita memalukan diri sendiri apabila tanah ini diberi milik orang dengan bantuan orang Islam itu sendiri (pas le tu) ... anak-anak kita kalau bertanya nanti apa kita nak jawab... takkan kata ohh takdir... sedangkan orang dalam pas sendiri tahu... sekarang ni pas dah semakin sekular... bukan pas yang kita tahu dahulu berjuang demi Islam... itu dulu sebelum di liwat oleh dap... huh...

PAS IS DEATH
PKR LOSER
DAP DUMB AS...

ingat lawan tetap lawan....

malaysia nak di gaykan...



mungkin ambiga rasa bapok-bapok, gay-gay dan lesbian-lesbian... boleh menonjolkan diri mereka mengikut suka hati mak bapak diorang dan menuntut hak mereka yang dikatakan ditindas...golongan ini melanggar fitrah... melanggar tabie kemanusiaan... dan golongan ini boleh meraikan perkahwinan mereka dengan lebih terbuka... bayangkanlah kalau ada gay nak kahwin ikut budaya orang melayu siap berkompang, tepung tawar.. dem!!!... itu tak mustahil berlaku sebab.. ambiga kan dah bagi line clear... cilakak punya majlis peguam... Malaysia ni kan ramai orang Islam... apa ambiga tak boleh pikior ke? kepala bana betul... tapi tulah pelik.. pas tak nak baring atas jalan ke berdemo melanyak ambiga.. ada tak pas bakar gambar ambiga... ada tak? ada tak pas berdemo di seluruh negara, menuntut ambiga dibuang negara... ada ada ke.. ada ke... lagi sekali nak tanya ada ke pas buat demo yang power giler?... erk lupa ambiga adalah kesayangan pas masa bershit 2.0 dulu... amek ko.. ambiga juga memberi kemaluan kepada pas... haha... ikut lagi kafir harbi pas oi... malu malu... tuih....

serius lawak siapa buat ni hahaha dem...

tersebutlah kisah... sang kancil datang beramai-ramai ke ceramah... toiyibbbb... haha.. lawak siapa yang buat dialoq dalam gambo ni... cam haram... hahaha... dem...

belum apa-apa dah gelak hehe..

tu dia aih pak shiekh...

kita kasi putaq... no.. hahaha

hahaha macam haram...

semua tak faham hahahaha..


ps: aku ambil gambar dari apc.. hehe.. kelako lah... maksudnya yang datang ceramah pakatan pasal nak hiburan je... hahaha.. dem.. jangan mara aaaa... nanti kena jual... hehe

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...