Isnin, 7 November 2011

PAS PENING... HEHE....


macamana pun beb.. mereka-mereka dalam pas dah kena terima kenyataan yang dap lah perosak pas sebenarnya... mereka ni adala duri dalam daging.. padan muka pas.. kawan lagi dengan kafir harbi.. dalam dok puji... dok jilat dok kata dap ni lagi Islam dari UMNO la kononnya... hah terbukti sudah... AGENDA DAP, MEREKA INGIN MENJAHANAMKAN KUASA ISLAM DI MUKA BUMI MALAYSIA INI... ADA FAHAM KA JUAK-JUAK.... DARI DULU PATUT PAS FAHAM... TULAH PERPADUAN TOLAK KO HINA UMNO... KO KEJI PM.. KO CACI ORANG MELAYU... SEDANGKAN KITA NI SAMA KIBLAT... YANG TEGAR-TEGAR TU KEMBALILAH KEPANGKAL JALAN... WALAU UMNO ADA KESALAHANNYA, TETAPI TERUK LAGI PAS LACURKAN AGAMA...

PAS IS DEATH... DAN PAKATAN BOLEH BUNGKUIH DALAM PRU13 NANTI... BYE BYE...

jom kita baca luahan si tuan punya blog tegar pas terhadap dap


pas kata ok je...


malas nak kata apa lagi.. pandai-pandailah menilai.. kadang-kadang musuh Islam tu boleh berlakon jadi baik sangat-sangat... oh lupa pas kata tak dak hai lah... ok.. musuh dalam selimut memang cerdik dalam menikam belakang musuhnya... jaga-jaga...

TOLONG!! TOLONG!! SILA TAHAN GELAK!!!

walau apa anggapan anda... tolong.. tolong jangan gelak... aip... aip... siapa suruh gelak ha... aip.. aip... cbrstwsk%$#@^&* (tahan gelak ni..) hahahahaha... hahahahahaha.... hahahaah... maaflah.. aku dah tak tahan gelak la juga hahahaha... nak menipu pun agak-agak la...

TENGOK KAT BAWAH YE..... DAN TOLONG TAHAN GELAK OK... hehe






















































































ps: ape punya bodohla buat superimpose macam ni bagi orang gelak aje da... hehe.. kalau ada gambar anuar pegi ke Mekah apa salahnya kasi share la.. bukan buat orang gelak bertubi-tubi dengan kebuduhan cybertrooper pakatan ni haha... dem

TERGEMPAR!!! KELUAR LAGI... UMNO camne ni?


BERITA TERGEMPAR... wahai juak-juak ketepet semabok minum todi.... anda di galakkan menempeleng diri anda dengan sepenuh perasaan kerana semua dah makin memuji anda hensem tersangat-sangat kebelakangan ini...hehe, jadi... juak-juak yang paling tegar tu... di harap bergembiralah seadanya... jadi kerana anda juak-juak keparat, manusia-manusia di muka bumi Malaysia ini dah semakin menyampah tahap hardcore dah... kerana keangkuhanmu... juak-juak... makin ramai tak sabar nak lenyek lumat-lumat pru13 nanti... so walau anda berlagak kata anda lagi hebat lagi power bak power rangers... dan mengatakan anda menjadi pilihan rakyat... anda sepatutnya menghantukkan kepala anda di dinding-dinding berdekatan demi membuktikan kehensemanmu wahai juak-juak.. keke... erk lupa sila tonggeng pungkoq sat!!! gua nak terajang seko-seko haha...

jom kita lihat dah makin ramai meninggalkan pas...

UMNO buat lawak?

dah takde idea rasanya mr Anugerah Tuhan ni... baguslah boleh menghiburkan orang... yang dengar gelak siap tepuk perut lagi tahniah hehe....



so semua kemainla gelak macam ni... walau mereka memang tak faham apa yang digelakkan.. hehe


dan bila semua gelak terlebih sangat so... ramai pulak jadi macam ni... otak jadi jem... hehe



belum lagi mr mat shabun buat lawak lagi... mau satu kampung gelak berguling-guling... siap ada yang pengsan bila gelak... jangan main-main oooo hehehe... so yang pasti bila berceramah mereka ni hanya nak menghiburkan orang sebab jaja cerita fitnah je... lepas tu jangan lupa kutip derma ye.... jom kita tengok mat shabun buat lawak spastik..




apamacam terhibur tak... hehe... macam beruk nak mengawan da... keke..

ada ilmu ghaib seko ni haha

adakah bob lokman ada ilmu ghaib... huiyyo... power tu... so kalau nak tau dia ada ilmu hilang menghilang ini... juak-juak gerenti suka sebab ini melambangkan bob adalah berani katanya... berani kerana apa? berani kerana nyorok ke.. kekeke...

jom kesini

alangkah baiknya begini sebenarnya...tetapi


sesungguhnya ada sebenarnya dalam pas yang faham apa itu perpaduan... dan hanya yang fanatik dan lupa daratan sahaja yang tolak mentah-mentah kebaikan sesama Islam... alangkah baiknya jadi begini... dan terbukti sudah ada sebenarnya... InsyaAllah ada penyatuan nanti... Allah lagi maha mengatahui... amin

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...