Sabtu, 12 November 2011

podah cit punya kiasu...

puaka-puaka ni dengki sebab kedai 1Malaysia popular...
ceh.. berak tak basuh punya kiasu... hehe

lagi dikutuk lagi ramai orang datang la... busuk punya kaki...

bila menjadi pembasuh taik dap ni.. melayu-melayu pkr ke pas ke peduli apa... janji basuhan taik kepada dap tu sebersih-sebersih jamban... mereka ni balaci terhebat menyerang ekonomi orang melayu itu sendiri...

SENANG JE NAK FAHAM OTAK-OTAK BARUA MEREKA NI... SEBAB APA GENTAR DENGAN KEDAI 1 MALAYSIA BEB... SEBAB MEMANG MURAH PUN... PASAL TU LAH MEREKA MEROYAN MACAM KONGKANG DAPAT SHABU... HEHE... so akan timbul isu barang tak berkualiti... barang tak bagus... barang ada racun.. barang ada segalalah yang buruk-buruk yang mereka dok canang... cuba bayang kalau kedai runcit ah keng, atau kedai runcit mutu samy... ada tak mereka check barang-barang tu kata ada masalah macam kedai 1 malaysia... dah tentu la tak sebab...

dap ni memang kalau boleh nak peniaga-peniaga runcit cina yang patut 100% mengawal harga barang di seluruh malaysia... takkan tak heran kot asal gaji kakitangan kerajaan naik je... tak sempat bersin mereka bagi sebarkan kepada semua peruncit, pemborong... naikkan harga barang... fikir sikit melayu... boleh nampak beza kalau anda melayu membeli barang dan kaum mereka membeli barang di kedai-kedai atau kilang-kilang dan pemborong... serius...ada perbezaan harga... teori senang.. melayu beli mereka kaya... sebab kuasa beli adalah kaum bumiputra beb...

ps: apa lagi mereka nak jahanamkan... tapi kena ingat... nak langgar semua bumi bertuah ini... bukan sesenang cucuk pipi ye.. kena ingat... orang-orang melayu dah semakin sedar... pas wajib di tendang... itu saja.. pkr tinggal yang jambu-jambu je keke...

PAKATAN RAKYAT YANG TERLEBIH RAJIN...


adun sri andalas menidoqkan diri masa sidang dun selangor... lalalalala... erm.. aku cilok dekat fb anti dap club... erm mereka tido boleh... bila yb bn yg tertido mereka akan menyalak bukit sampai takde suara... hehe... anda nilaikan.. ye... mungkin penat bekerja agaknya.. kekeke...

Ps: agak-agak dia mimpi apa agaknya ye... haha...

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...