Khamis, 17 November 2011

kerajaan selangor semakin jadi nazi..

aku rasa pakatan tau mereka akan jahanam masa pru13 nanti.. asal rakyat dah tahu mereka ni memang jibraun.. so sebelum pru 13 nanti.. mereka pun dengan rakus menodai apa jua yang berkaitan dengan hak-hak bumiputra... nak tahu kerja siapa... kerja mastermind mereka lah dap.. pak turut mereka si mb lembu tu dia peduli apa... janji jual semua aset-aset kerajaan negeri yang penting dan kasi penuh kantung duit.. lepas tu... kita tengok duit tu esok akan kemana nanti... baru 3 tahun mereka cabul semuanya... unisel, yayasan selangor.. pkns.. pasir.. aku seru kepada bumiputra di selangor, lihat dengan mata dan hati... siapa rakus.. siapa yang menolong rakyat... kalau dulu rakkyat hanya membuat undi protes.. dengan bangganya mereka kata sekarang kerajaan selangor lebih baik dari kerajaan dulu... shiyal punya pakatan...

alumni membantah keputusan merobohkan asrama yayasan selangor

agenda mereka licik oooo

kelicikan pakatan memang tidak disangkal lagi... tetapi licik-licik macamana pun... ada jawapan yang mereka pun pening nak pusing lagi... terbaiklah papagomo... so agak-agak la kan ape yang akan di pusing 360 darjah oleh pakatan rakus ni beb... buat lah apa pun... semain hari kekantoian mereka akan di buka satu-satu...

apa itu dakwat kekal

pemimpin pkr minum air??

erm macam biasa ayat akan keluar nanti.. ini adalah super impose yang ingin mengaibkan saya... kui kui... ini adalah bla bla dari umno yang bla bla bla... tak caya tunggu jelah dia punya mulut keluar stament.. keh keh.. apa nak jadi.. bercakap hal orang dia yang lebih... sendiri mau ingat lah ye...

khantoi khantoi

MEREKA AKAN BARING ATAS JALAN LAGI.. HUH


pas kata mereka akan buat bershitty 3.0 sebelum pru13.. erm demo lagi.. kerana tahu mereka nak kalah.. so keluarlah tuntutan jamban untuk kepentingan perut mereka.. cerdik.. cerdik... petuih.. sebenarnya wahai pakatan lahanet... ko tuntut lah ape pun.. RAKYAT NAK AJAR KORANG PADA PRU13 NANTI... ADA FAHAM.... asal tak tuntut semua penyokong bn tak boleh mengundi masa pru13 nanti kah kah kah... tulah bila semakin angkuh cipan-cipan pakatan ni mereka dah mula risau hilang kuasa sebab banyak isu jahanam mereka buat... mendajalkan orang lain pakatan ni memang terer.. sekarang semua dah buka mata... pakatan rakus ini wajib ditumbangkan... tuih tuih..

baca sini

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...