Selasa, 29 November 2011

“Menunjangi Survival Bangsa : Suatu Jihad” – Tan Sri Muhyiddin

kesatuan kita ibarat pepatah melayu,

BULAT AIR KERANA PEMBETUNG

BULAT MANUSIA KERANA MUAFAKAT

KATA SEIA KATA SEPAKAT

SETUJU PENDIRIAN SETUJU SEPENDAPAT

KATA DIBULATI KATA BERTEPATI

JANJI TERMATERI, KEJAYAAN DINIKMATI

baca seterusnya disini


WE FIGHT WE FIGHT...


BANTAI DAP SAMPAI LUNYAIIIII... DAP ADALAH PARTI PALING RASIST DI DALAM MALAYSIA... KITA LAWAN LAWAN SAMA DAP LAKNATULLAH WAHAI UMAT MELAYU.....

DAP INGINKAN NEGARA REPUBLIK.... MEREKA INGINKAN MELAYU DIHAMBAKAN... WAHAI UMAT ISLAM MELAYU... INGAT TU.... INGAT KAMU HARUS LAWAN DAN JAHANAMKAN DAP RASIST INI.... JANGAN BIARKAN MEREKA MENJAHANAMKAN KUASA MELAYU.... INGAT INGAT WAHAI MELAYU.... INGAT........

FIGHTTTTTTTTTTT!!!!!

UMMI HAFILDA AJAK NUAQ BERTUMBUK...


syabas ummi hafilda.. walau anda difitnah dan dicaci oleh pencacai anauq, anda tetap mantain dan dan anda tetap rilek.. dan yang tak rilek-rilek nampaknya si anauq la.. asik cari isu yang panas untuk mempopularkan dia balik... ceh.. pigidah anuaq.. ummi hafilda akan melancarkan laman portal yang akan memstalet dahi pakatan jibraun semua... baru depa tau.. belagak sangat... tuih...

Ummi Hafilda lancar portal ‘panas’

KUALA LUMPUR 28 Nov. – Adik Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Ummi Hafilda Ali akan melancarkan sebuah laman portal yang disifatkannya paling panas pernah diwujudkan di negara ini.

Ahli perniagaan itu berkata,

laman web di alamat www.hafildafamous.com itu diwujudkan sempena memeriahkan Perhimpunan Agung UMNO 2011 yang akan berlangsung esok hingga 3 Disember ini.

“Idea ini timbul apabila blog saya, Srikandi 7 berjaya mencatatkan jumlah pengunjung seramai 600,000 orang dalam masa tiga minggu selepas dilancarkan Februari lalu.

“Tambahan pula, setiap kali saya mengadakan ceramah politik di seluruh negara, sekurang-kurangnya lebih 2,000 orang menghadirinya,” ujarnya ketika menghubungi Utusan Malaysia hari ini.

Ummi Hafilda mengakui beliau menggunakan populariti itu untuk mewujudkan laman portal tersebut yang didakwa akan membongkar lebih banyak rahsia pemimpin pembangkang terutama perihal 3A iaitu Anwar, Azmin dan Azizah (Datuk Seri Anwar Ibrahim, Azmin Ali dan Datin Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail).

“Menerusi portal itu nanti, lebih banyak ‘bom nuklear’ yang bakal meletus mengoyakkan topeng drama lakonan tiga serangkai itu. Masyarakat perlu kenal watak sebenar di sebalik topeng 3A itu,” ujarnya yang mendakwa bakal mencipta gelombang baru dalam dunia politik tanah air menerusi ceramahnya.

Tambah beliau, selain hal ehwal politik semasa, laman portalnya itu juga akan dimuatkan dengan pelbagai maklumat terutama mengenai rangkaian perniagaan global seperti yang ditawarkan oleh portal popular, www.alibaba.com.

Bukan itu sahaja, beliau turut mengumumkan akan menerbitkan tiga majalah iaitu Hafilda Prestige (isu politik), Hafilda Deco (hiasan dalaman) dan Resipi Glam Hafilda (masakan) dalam masa terdekat.

utusan online
klik

ps: dalam hati anuaq mesti ada kata.. lanciau tul!! hahaha.. tak caya tanya anauq.. hehe.. jangan mara aaaa.. nanti kena jual...

HABIS UMNO


sambutan hambar... PAU!! habislah... kepada juak-juak terutama paih.. bergembiralah anda dengan ini story ini.. harap anda jangan terover lompat pulak ye.. ok lek lek...

jeng jeng jeng lek paih... kontrol penafasan mu juak-juak... erk


ps: amacam juak-juak ada ok ker.. nak penadol... hak hak hak hak hak...

NIK AZIZ KATA......



wah kemain ini orang tua.. biarlah di berimiginasi... yang penting dia bukan Tuhan nak tentukan manusia macamana... dia sendiri pun kena cermin diri sendiri.. sesat-sesat umno yang di kobarkan orang tua ni.. tak de teruk yang parti dia sailangkan rakyat sendiri dekat kelantan tu... air disana dengar cerita macam air kopi.. so tak payah beli kopi hanya tadah dekat paip.. perghh... sesat-sesat umno lah kan.. tak macam parti kebanggaan orang tua ni paih... menjadi pak turut kapior laknatullah... sanggup menjual kalimah Allah... sanggup menjadi tentera paling hadapan kepada ambiga.. baguih... parti orang tua ni jugalah yang sekarang ni membolehkan dirobohkan madrasah di kedah.. siap kata ok sebab nak buat shopping compleks.. wah power lah parti orang tua tu.. terbaik lah paih... jadi paih memang tak sesat walau ramai pengikut mereka pening sebenarnya dengan pemimpin mereka yang jadi syaitan bisu bila hal-hal Islam di usik kapior... good paih.. good..

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...