Sabtu, 3 Disember 2011

ANTARA KELDAI DAN PAS...


diakatakan hampir 7000 ore paih sudah meninggalkan parti jilat telur dap tu... 7000 ore di seluruh negara.. dan ramai lagi akan berbuat demikian... InsyaAllah.. dengan pemimpin paih yang agak bebal bin buduh.. dan bila dibantai oleh tpm di Perhimpunan AgungUMNO tempohari, yang mengatakan paih bakal digantikan dengan dap.. maka meroyanlah mereka yang tegar-tegar tu dengan menggigil badan menahan amarah hehe.. baru tau.. rakyat dah sedar beb.. apa itu intan apa itu permata... dan paling memeningkan kepala hangguk juak-juak sekarang ialah rating harukakayu daily dah jatuh merundum... kehilangan pembaca anggaran 100k sehari... senang je.. kalau dah hari-hari makanannya fitnah, caci, maki, jilat, sedut, kutuk dan sebagainya... orang naik jelek beb... dan keegoaan mat shabun mengiktiraf komunis sebagai pejuang negara... lagi ramai pengikut paih berbulu... geram dan rasa terhina dengan kevavian mulut mat sabun itu.. bukan dikalangan ahli paih malah seluruh rakyat malaysia rasa nak pijak je si mangkuk ayun seko tu...

pesanlah kepada yang susah nak sedar tu wahai ahli paih... paih sekarang merosakkan dan tiada hala tuju... dan sentiasa menjilat tulur abang besar mereka dap tu.. kembalilah kepangkal jalan demi kekuatan UMMAH, kekuatan ISLAM... jangan hanya tuding jari dekat UMNO, UMNO.. sebab musuh dalam selimut sebenar paih adalah dap yang ultra kiasu...rasist dan anti Islam... berhati-hatilah...

KLIK untuk baca seterusnya...

abe bobby di rasuah.. wah.. power ni


abe bobby kata ada 2 orang menteri nak merasuah dia... hak hak hak hak... agak-gak korang percaya ke beb.. haha... dia buat dah.. abe bobby.. kalau dah tak da idea pun jangan buat cerita bodo la.. kalau benar ada menteri nak merasuah abe bobbyek sila berikan nama pak menteri tu.. kan dah bagi tau.. makin teruk dah sakit otak abe bobby ni... dia siapa dalam paih yang sanggup pak menteri dalam UMNO nak bagi dia duit lawok spastik sungguh...

abe bob abe bob.. dah teruk beno deme ni dok memfitnah.. ye.. hehe.. kadang-kadang lawak spastik yang melampaui batas le abe bob.. dulu dok kata orang johor murtad, la ni dok kata orang nak merasuah dia pulok... hehe... macam-macam... ingat bea bob, fitnah tu kalau dah jadi makanan hari-hari... tak kemana kita.. Allah melihat kita... so berpada-padalah dalam membuat cerita... kalau cerita betul tak pe ini cerita dongeng...

baca seterusnya

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...