Ahad, 4 Disember 2011

UNIT-UNIT TENTERA ELIT DIHARGAI...

Alhamdulillah, UMNO menghargai peranan cybertroopers pro bn, bloggers.. facebooker, twitter.. peranan kita bukan hanya menjentik telor mereka.. malah tapak kasut terus hinggap tepat kemuka mereka tanpa mereka sedari... walaupun kita bukan dibiayai.. tetapi tentera elit inilah yang membuatkan anwarisme dan pasngok serta dap kiasu, hati membengkek dengan terjahan dan silambab dari blogger-blogger pro-bn... TAHNIAH... we fight to the end... to otai-otai blogger.. daku dibelakang anda semua... yihaaaa...

SIASAT OSTAD BUDAK...

pentabsub pas sentiasa membuat dan mempermainkan agama.... demi ketabsupan melampau kepada nik ajiz... ai apa nak jadi.. orang kalau dah ada ilmu agama tu buatlah perkara kebaikan demi pembangunan ummah... bukan membuat stament yang mengelirukan dan menyesatkan... lama-lama sok nik ajiz diangkat sebagai dewatara raya... makin senyumla nik ajiz sok... makin seronok lah paih mengangkat pemimpin-pemimpin mereka mengikut fahaman mereka sendiri... terbaik.. power tak power pas, bob lokman mereka angkat dah sebagai ularmak... dan dah dipanggil ostad... sedangkan tauliah pun tara.. chait... pss ada chanlah lepas ni abe bob lokman dapat bini lebih dari satu da.... hehe... lalalala....

Siasat penceramah Pas samakan Nik Aziz dengan nabi
PASIR MAS 2 Dis. - Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) mahu Majlis Agama Islam Kelantan (MAIK) menjalankan siasatan terperinci dan mengambil tindakan tegas ke atas seorang penceramah Pas yang menyamakan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dengan nabi.

Presidennya, Datuk Ibrahim Ali berkata, kenyataan yang dibuat oleh Shamsul Zaman Sukri atau ‘Ustaz Budak’ ketika ceramah tersebut amat merbahaya kerana ia boleh memesongkan akidah umat Islam.

Malah beliau menyifatkan semua itu berpunca daripada sifat taksub yang ditanam oleh pemimpin Pas kepada ahli-ahli sehingga boleh membawa kesesatan.

“Pada ceramah tersebut dia mengggunakan hadis ‘ulama adalah perwaris nabi’ untuk membenarkan hujahnya bahawa Nik Aziz itu nabi. Perkara ini amat salah dan bertentangan dengan akidah umat Islam.

“Hujah tersebut tidak boleh digunakan sama sekali untuk menegakkan hujah bahawa Nik Aziz itu nabi dan saya percaya Nik Aziz sendiri tidak setuju dengan Ustaz Budak ini.

“Saya minta MAIK mengambil tindakan tegas kerana ada bukti rakaman video ceramah itu seperti disiarkan laman portal detikperubahan.com,” katanya di sini hari ini.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menyampaikan bantuan banjir kepada 2,000 mangsa dalam kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Tendong di Sekolah Kebangsaan Gelang Emas di sini, hari ini.

Bantuan sama juga disampaikan kepada 2,000 lagi penduduk di kawasan DUN Chetok dan Pengkalan Pasir.

Sebelum ini, sebuah portal berita detikperubahan.com mendedahkan rakaman video ceramah Shamsul Zaman yang mengiktiraf Nik Abdul Aziz sebagai nabi.

Ibrahim yang juga Ahli Parlimen Pasir Mas berkata, tindakan tersebut turut membuktikan bahawa Pas telah menggunakan sepenuhnya agama untuk kepentingan politik mereka.

“Ini merupakan satu contoh, penceramah Pas bercakap merapu ikut sedap mulut disebabkan percaya mereka lebih Islam daripada orang lain.

“Orang seperti ini perlu dikenakan tindakan supaya dijadikan pengajaran,” katanya.


ps: bila agama dipermainkan si kafir harbi gelak berguling-guling tengok kebodohan pengikut pas... huh

TERGEMPAR!!! 20,000 ribu GENG KUNING DI KLCC PERGHH..

otak kuning sebab di didik dengan gambar porno dari kecil puak-puak ni keke

dashyat sial.. siap ada orang buat-buat mapuh tipu-tipu... nate bewok la manusia banggang yang kerjanya menjilat teloq dap.. dem.. apa nak jadi.. sampai bila nak di lembukan oleh si kafir harbi melayu pr oii.. alahai.. nak kata kesian.. entahlah.. nak kata nak bagi pelempang.. ai ingat macam tu lah.. buat samad said... kubur kata mari rumah kata pergi.. apa dapat dok jilat si anuaq tu... ek.. mungkin sama je macam abe bobby dari paih tu.. sakit otak... chirakak..

KLIK sini

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...