Selasa, 6 Disember 2011

mat shabu hensem..


akibat kehenseman dia mengiktiraf komunis.. si penipu ini kalah juga bila saman ke atas utusan di tolak.. erm tu la abe mat.. jangan le dok cakap sedap mulut ma... nanti diri sendiri yang susah.. dan jangan pulak nak tunjuk terer lak kalau betul-betul stament anda tu memang tak betul... nak saman saja ye.. dah dah mahkamah tolak saman anda.. how... konspirasi umno juga ke...

klik sini da

ps: pemimpin pakatan mana nak jaga mulut beb... shiyal tul..

SKANDAL LAGI.... nampak coli


wah wah.. kemain anak anuar ibrahim ni.. mempromot arak lagi beb.. stanik ma.. hehe.. syiok mabuk-mabuk untuk orang pakatan.... apa dah ilang akal ke nurul izzah oi... tak pun kamu ni stress tahap ke 18... haha.. tapi dia akan kata twitter saya di hack keke.. saya kena pukau bila menulis stament tersebut... dan arahan dari papa? arahan dari dap... hehe... ni kalau pemimpin umno tulis ni... ceramah mengejut dari setiap cawangan pas... dan ceramah itu akan berlangsung 7 hari tujuh malam tanpa henti kerana isu ni je.. keke.. kalau orang umno lah... pas mesti membengkek dalam hati punya... lepas 1, 1 problem datang dari rakan sebantal mereka tu haha.. tu la.. dok kutuk-kutuk orang sekarang kena dah diri sendiri....

SIALAN DAPig....


ya ma ka.... hina orang lagi ka kiasu... sumber klik

ps: menjadi-jadi penghinaan sialan dap ni ye... haram jadah..

mungkin dia bangga.. tapi sebab panas dengan UMNO je

ye ke dekat stadium melawati ni hehehe...

yup kita melihat ramai yang datang berpusu-pusu ke stadium melawati shah alam untuk mendengar apa pemimpin pakatan dok sailangkan kepada pengikut fanatik mereka... erm yang datang berapa juta... billion.. kalau diikut logik.. kalau datang 30-40 ribu pun sebab yang datang seluruh malaysia... erm.. biasalah.. yang datang tu hanya suka dengar caci maki dari pemimpin pakatan je... bayangkan... sekali kutip derma satu stadium... seorang rm10 x 40,000 orang.. dana pilihanraya dah ada untuk fuckatan jibraun... yang hairannya melayu-melayu fuckatan ini di hanyutkan dengan cerita donggeng dan kalau dilihat fuckatan jibraun ini hanya gentar dengan perhimpunan UMNO minggu lepas...

risau le... so mereka pun buat lah perhimpunan mereka juga demi mengkover apa yang di hentam oleh TPM.... walau anda kata ramai yang datang berpusu-pusu di stadium melawati tu.. siap anuar kata dia yakin tawan putrajaya pru13 nanti... biarkan... sebab kenangan 16 september takkan mungkin dilupai orang ma.... dan cita-cita menjadi perdana menteri... itu adalah matlamat... tapi bukan ke hadi awang dan lim kit siang nak jadi PM juga kan.. berebut lah nanti beb.. haha...

ps: diikutkan walau mereka kata mereka ramai... tapi mereka kena ingat ramai lagi yang inginkan mereka tumbang pru13 nanti... rakyat melihat.. cuma yang tegar-tegar suka cerita fitnah dari pembangkang je susah sikit nak insaf.... CYBER TROOPER BN... apa kata pakat mai serang mereka cukup-cukup.... serang bak halilintar... kita bagi mereka bertahan pulak... SERANGGGGG!!!!

wah siapa tu...

DAP NAK JAGA ORANG MISKIN? MIMPI LAH WOI..


apa yang di canangkan di PAU baru-baru ini berkenaan dap yang memang tidak menjaga orang melayu...dap rasist... ramai dikalangkan penjilat telor mereka tak insaf-insaf... malah menjilat dengan cermat telor tuannya itu... dan mengaku di perkudakan oleh dap oleh hadi awang... patut la melayu di pulau pinang di tindas.. dan henyak cukup-cukup.. dem.. kita yang waras ni boleh beza mana emas mana permata... tapi puak-puak melayu sana nak bezakan kebenaran dan kejahilan pun mereka jadi weng otakknya.. apa nak jadi... rosak-rosak.. buka lah mata.. jangan jadi bangsat yang hanya membuatkan si kafir gelak ramai-ramai dekat anda melayu pas dan pkr..

PULAU PINANG – Walaupun nama mereka telah berdaftar dengan Kerajaan DAP Pulau Pinang untuk memiliki sebuah rumah dalam projek perumahan rakyat termiskin (PPRT), sehingga sekarang rumah yang diidamkan dua ibu tunggal di Sungai Pinang di sini masih tidak diperoleh.

Lebih malang, apabila rumah PPRT yang disewa daripada pihak ketiga juga diarah dikosongkan pada 8 Disember ini secara lisan oleh Ahli Undangan Negeri (ADUN) Sungai Pinang.

Sudahlah tempat berteduh mempunyai masalah, tiga cucu ibu tunggal itu juga tidak bersekolah hampir dua tahun berikutan masalah kewangan.

Jalal Bee Mohd. Kassim, 62, dan anaknya Zatul Iradah Othman, 38, yang juga ibu tunggal buntu dalam menangani masalah yang dialami memandangkan mereka harus menampung lima lagi anak yang berusia dari lingkungan dua hingga 15 tahun.

baca seterusnya...
klik

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...