Selasa, 13 Disember 2011

BORANG BR1M UNTUK MENCARI MANGSA.. HATI-HATI..


SABOTAJ DARI PIHAK-PIHAK TERTENTU YANG INGINKAN DATA PERIBADI DARI PEMOHON BR1M... sila hati-hati.. sebab mungkin penjenayah kolar putih ingin mencari mangsa dengan cara ini.. pelesit tul... sumber KPS

Be careful! Fake BR1M form! This is definitely someone forged BR1M the form, in order to obtain people's confidential information! share please!

anuar kata penjara takutkan dia...


hehe.. adakah penantian suatu penyeksaan... dan bila itu kapal sink kata.. berkemungkinan ada terjadi keliwatan suka sama suka... maka anuar berkerut muka la gamaknya... dan hari ke2 pengulungan kes liwat ini... anuar dengan konfiden level mengatakan dia ok dan tak bersalah yang salah adalah saiful yang membiarkan duburnya diliwat... oleh lelaki y... siapa lelaki y.. lagi mau tanya.. keke..

kalau anda perasan.. mana-mana pemimpin dunia pun kalau kantoi.. mana mungkin dia akan mengaku terang-terang depan media... bila dia dah bersara.. dan meninggalkan dunia politik baru dia akan keluar stament yang kesalahan itu memang pernah dilakukan.. betul? sama juga dengan anuar ni... erm harap-harap kalau sempat bertaubat, tapi nauar ni payah sikit nak ngaku-ngaku ni.. ayat biasa ini adalah konspirasi untuk mejatuhkan saya.. di ulang-ulang ayat tu.. lantak ko lah.. tu pasal pecinta dia payah nak terima kenyataan dia ni melakukan perkara-perkara hamlau.. walau terang-terang bukti tu ada... lagi sekali lantak ko lah...

baca seterusnya klik

bila mulut macam buntut ungka


apa masalah seko malaun ahli parlimen rantau panjang ni.. masalah mental? tertekan? lama tak bersama suami? atau dengki perut hijau? dengan mulut puaka bergigi rongak mengatakan rakyat yang berpendapatan isi rumah bawah rm3000 kebulur dengan duit rm500 tu sebab ia adalah rasuah kerajaan... ya ma ka chow hai.... bangsatnya mulut... anda sendiri lah menilai beb.. paih ni dalam keadaan mabuk todi rasanya... tapi bagus juga biarkan pemimpin mereka cakap merapu... dan rakyat boleh menilai....

PENERIMA BANTUAN RM 500 DI HINA OLEH PAS SEPERTI DUIT RASUAH ??

Memang mulut PUAKA betul pemimpin PAS yang juga Ahli Parlimen dari Rantau Panjang ini . Mereka anggap rakyat yang berpendapatan isi rumah bawah RM 3000 termasuk lah penerima E-Kasih , ibu tunggal warga emas ini yang memohon wang RM 500 BR1M ini seperti kelapaq wang sogokan /rasuah !

Satu penghinaan besar dilakukan PAS yang mana memperlekehkan wang RM 500 untuk diberikan kepada rakyat yang mempunyai keluarga & tangungan . Tapi jika Lim Guan Eng dan kerajaan DAP beri wang RM 100 kepada warga emas, punya lah dipuji, dijilat dan dibodek oleh harakah & PAS ini .

Ketua Dewan Muslimat PAS yang hanya di luar nampak seperti seorang ustazah , tapi rupa-rupanya seorang manusia yang paling tidak tahu bersyukur dengan nikmat & rezeki yang Allah berikan . RM 500 ini pun adalah rezeki dari Allah yang gerakkan hati seorang pemimpin sepertu DS Najib untuk membantu rakyatnya .

Kalau Lim Guan Eng sogok warga emas RM 100 di Pulau Pinang, PAS kecut teloq nak tegoq, uppss, maaf, Muslimat PAS saya tak tau apa yang dia kecut..tapi PAS tak berani angkat kepala...

Bila wang RM 100 itu diragui sumbernya, PAS pergi memujuk segelintir warga emas agar tidak memulangkannya semula kerana kata mereka ianya hanya permainan politik BN.

Mungkin dia tak pernah susah, jadi nilai tersebut sangat sedikit buatnya...

Aku yakin rakyat mampu menilai & berfikir sendiri disebalik pemberian wang BR1M ini

bila ayat asik umno umno.. blogger pakatan mati kutu?

asik asik umno.. dah dah keluar ayat lepas geram yang rasanya juak-juak suka ya amat.. ORANG UMNO LEBIH JAHAT DARI YAHUDI.. hehe.. aku terlampau pelik fobianya puak-puak pentabsub nabi baru ni ye.. bila mereka tertekan kerana banyak isu yang di henyak cukup-cukup oleh blogger pro bn.. mereka jadi gila iseng.. hehe.. tanggapan busuk mereka biasanya akan keluar bila dah tak tau nak tembak apa... so kita boleh tengok kedangkalan mental juak-juak pentabsub paih.... rosak yang merosakkan... huh

pi tengok tajuk pun tau tengah stress hehe..
klik untuk korang nilaikan dan sebab malas aku nak tengok

kita mesti salahkan umno...

dan ternyata cerita ini tiada dalam portal maloyakini, suara keldaian dan harukaka daily... sebab faham-faham sendiri lah ye... masih ingat kah kita dengan mp serdang yang selamba mentarbiah orang-orang surau pada bulan puasa tahun lepas.. 2010... erm.. dan keldai paih cukup marah kalau orang dok kritik kalau datangnya dari dap.. ui ui.. dan kali ini tersebar luas dikatakan dia ni anak yang tidak kenang budi... kalau dah terkantoi macam ni adakah nak salahkan umno juga?

Berita yang tersebar luas di media-media cetak berbahasa Cina seperti Guang Ming Daily, pastinya anda tidak akan temui di Malaysiakini, Suara Keldaian apatah lagi di Haprakdaily. Berita mengenai Ahli Parlimen Serdang, Teo Nie Ching, yang meminta pertolongan daripada Ketua MCA Negeri Sembilan, Datuk Yeow Chai Thiam, untuk menyelesaikan masalah ibunya yang mempunyai komplikasi jantung.

baca seterusnya klik

bila busuk lagi membusukkan...


prinsip dia.. kerajaan salah, kerajaan tak betul, kerajaan zalim, kerajaan songlap wang negara, kerajaan tak pandai mengurus hutang dan harta negara... keh keh.. kalau diikutkan semua salah bagi dia.. bagi dia yang betul dan suci adalah mr anuar tercinta... sebab apa anuar adalah anugerah Tuhan, memang ditakdirkan anuar hebat, parti pkr ni pun hebat katanya.. sebab power ya amat.. seluruh malaysia suka pkr.. lanciau..

tetapi ada rahsia terbojol yang brader GAP kantoikan dekat dia sebab lancang sangat kehaprakan berliau dalam menjaja pkr.. sikit kerajaan salah, sikit-sikit umno salah.. kepala bana lu... nak tau rahsia tu senang je.. dia sendiri tidak pandai menguruskan hal kredit yanga dekat diri sendiri... nak kata orang lain tak betul ai chait poorah..

kenyataan beb.. pakatan ni.. apa semua cakap mereka terhebat... ter ter lah.. tetapi haprak ya amat... mereka ni ibarat vampire yang akan menyedut darah seko-seko rakyat bila perangkap mereka menjadi... (jangan risau juak-juak paih sudi dijadikan umpan keh keh)

baca seterusnya di GAP

hassan ali buatkan nik ajiz tersembur gigi palsu..


respek beb pendirian dia tentang penyatuan ummah.. penyatuan orang melayu tak kisah mana-mana ideologi... umno dari dulu mengangkat perpaduan sesama Islam...cuma paih je ego semacam.. ikut sangat telunjuk tuannya le dap laknatullah tu... nik ajiz menggigil tahan marah ni... hehehe.. juak-juak sah-sah akan kata hassan ali di bayar umno... mungkin juga si khalid gereja tengah dok hantuk kepala kat dinding siapa tau... kui kui... HIDUP ISLAM DAN HIDUP MELAYU... TANPA KUASA ISLAM.. SIAPALAH KITA... tetapi paih kata kalau tanpa dap siapalah paih...

Hassan Ali menyatakan rasa tak kisahnya samada dia terpilih atau tidak terpilih sebagai calon pada PRU-13 kelak..

Segala apa yang dilakukan selama ini bukannya demi untuk mendapatkan pengiktirafan Pesuruhjaya Selangor atau hatta Presiden Pas sekalipun. Segalanya dibuat demi Allah semata-mata.

Dia tak perduli samada DAP suka padanya atau tidak dan samada PKR suka padanya atau tidak yang pentingnya dia akan sentiasa memperjuangkan kedaulatan raja-raja, hak istimewa orang melayu dan keistimewaan agama Islam di negara ini.

Daripada kenyataan Hassan Ali, ternyata memang benar sebagaimana komen Nakhaie tadi dalam Berita TV3. Hassan Ali terbukti seorang yang mempunyai prinsip.

Nakhaie juga mendakwa PAS telah mengorbankan prinsipnya demi mahu mendapatkan sokongan daripada non-muslim di Malaysia.

PAS sebenarnya berada di dalam dilema apabila bekerjasama dengan DAP dan juga PKR, kata Nakhaie lagi.

baca seterusnya MPP online

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...