Langkau ke kandungan utama

NI YANG GUA SUKA DENGAN BRO GAP NI..

ini yang gua mahukan... FIGHT BACK...!!!

cayok bersemangat rasanya nak tibai jibraun pakatan ini.... kempen aku kali ni memang nakkan mereka kena balik... cilaker punya pakatan syaitan... belagak ye... ko tunggu ko tunggu...

cayoklah bro GAP... bersemangat mau tunggu esok... yearghhhh... pakatan always shit in the ass..

disini GAP
we start to fight back!!!!

PERANG GERILA BERMULA... ITU YANG GUA MAHU... MEMANG JADI TAK SONANG DUDUK LA PAKATAN JIBRAUN.. puih

Ulasan

  1. Diorang ingat geng2 pro kerajaan kecut telur,patah semangat bila tuan diorang lepas,tengok2 makin menyinga macam rimau yg terluka

    BalasPadam
  2. kasi hentam skali sama Adam Adli yg mengarut....ntah dia sedor ke idak apa yg keluar dr mulut dia.....hehehe

    ada ke dia kata bendera academic freedom lg suci dr politik.....lepas tu turunkan gambar PM yg dipilih oleh majoriti rakyat Malaysia....kalau mcm tu kau kasi hentam la sama pembangkang...musibat sungguh la....hehehe

    ingat dia je yg pilih PM???itu pilihan MAJORITI rakyat Malaysia seleps pilihanraya....manusia2...kalau bercakap berdasarkan amarah....syaitan yg jd pemandu utk keluarkan kenyataan caca marba mcm tu.

    lg satu...mana mana ntah si Adam ni dpt duit nak naik turun mahkamah tu nnt....byk duit kau ye....sapa sponsor????....ceciter2....hehehe

    BalasPadam
  3. AYOOOOHHHH..!!..kita mulakan serangannnnn..!!

    BalasPadam
  4. prinsip perang...dah2 perang gerila.. serang dan lumpuhkan dulu unit2 tentera mereka yg lemah dulu hehe... dan menyusup masuk ke dalam kem2 mereka dan itulah masanya bom2 akan meletup dan melumpuhkan semangat mereka.. hehe gile tul aku ni perang ajer... bukan aper.. adam adli ni lemak dia memang dah berkrim sgt.. kalau terlmpau tumpu sgt dekat dia... hal lain nnti kita tak ambil tahu.. itu strategi dia.. dari master dia.. so unit2 kecil panglima perang gerila akn buat kerja.. kalau ini menjadi.. tengelam dengan ego je si adli haran jadah tu.. macam kera sumbang... puih... now we start the fight...!!! yihaaaaa

    BalasPadam
  5. adam adli kata bendera academic freedom lg suci dr politik...?....apa yg diperjuangkan tu bukan utk politik ke bodoh punya olang

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini