Rabu, 29 Februari 2012

PAS KATA INI SEMUA AUTA... PUIH.. PANAS!!! BUKTI MELAYU PERGI KE GEREJA...!!!

apa lagi nak cakap.. tekedu.. garu kepala.. sekarang hah .. memang bukti berkait melayu dah dimurtadkan... jadi kepada pak lobai pas yang bersekongkol dengan dap... bertaubatlah.. moga sinar keinsafan datang kepada anda.... huh.... bangkitlah wahai umat Islam...

seterusnya panas beb di  my massa... 

13 MEI BAKAL BERLAKU LAGI KALAU ADA CIBAI-CIBAI MACAM NI?


kalau anda Islam Melayu sejati adakah anda tak tercabar langsung kalau penghinaan ini mereka buat... kiasu ni berani dalam fb je... cilamakahai la... fuct.. simbah minyak dekat api nanti siapa susah beb... tak fikir punya kiasu.. melayu serius penyabar.. walau di hina macam ni.. semua ok je.. ni kalau dekat luar negara... huh.. malam esok.. spisis macam ni dah cabut lari. dek kerana ini malaysia kan... mereka rasa.. mereka tuan... lu fikirlah sendiri melayu...

ps: rakyat malaysia tak rasist tetapi parti kiasu yang gila menjadikan mereka jadi macam tu... berani di fb jer kan.. huh

APA USTAZ!!! DARI ROMPIN KE KUANTAN... SANGGUP DATANG... HEBAK...

semakin panas itu ustaz ma.. mau kover punya kover.. sekali aa menjadi tanda tanya aaa... itu isteli olang aa sanggup latang jauh.. lali rompin ke kuantan lor... apa bikin... hahahaha... lagi mau spin ka.. hehe.. persoalan.. adakah sesi kaunseling menjadi lebih afdal apabila dijalankan di dalam bilik sejuk.. dan waktunya paling sesuai dalam jam 2-3 pagi... hehe..ooo... hebak hebak... dan apabila kantoi... macam biasa... umno lah punya kerja... tak gitu.. hehe.. hebatkan pakatan jibraun.. asal buat onar... kantoi salahkan umno.. sana sini umno.. konspirasi.. ai chettt pooorahhhh... heh

ps: madu 3.. power kalau berstatus ustaz politik ni... hebat hebat...

Selasa, 28 Februari 2012

hebak parasit paih.. hok rakyat habis...

anda fikirkan parasit-parasit ini duduk di dalam putrajaya... habis.. jahanam hauk berdencus... punoh.. dan kita semua jadi zomba... tak gitu.. huh

bila spisis make vavi jadi gila...


aku pun takfaham ape keheanya mamat cin ni jadi macam ni.. adakah kerana terpaksa.. atau kerana memang dia memang sakit kekeke.. ahh ni yang pembangkang suka... bangkang-bangkang sampai terkangkang jadi kongkang... sedangkan isu lynas bukan bahaya pun.. saja nak cari isu pilihanraya... bak kata mb pahang...  demo-tourism.. hahaha... puih...

ps: kalau awek ok g.. ni sekali................. hahaha

ape kehal the star ni.. huh.. macam nak sejukkan isu badrul amin je..


walau macamana pun.. ulama dan ilmuan agama sepatutnya bersuara dan tunjukkan kepada kiasu di dalam the star ni mohon maaf secara terbuka bukan minta maaf pakai link je guna website... ini sudah melampau beb.. macam nak galakkan isu hak sama rata agama je.. tak kisah umno, pas.. kita kena bersatu berkenaan dengan niat jahat musuh islam.. the star ni dah berkali-kali juga cari pasal ni dengan umat Islam.. agak-agaknya editornya orang dap ker? huh... marah ni... ahh sama je dah nama kapior... huh.. THE STAR MOHON MAAF SECARA TERBUKA.. INI MELAMPAU OI.. DAH JADI ISU BEST NI KAT PAKATAN NAK HENTAM KERAJAAN.. SEDANGKAN ISU KHALWAT BADRUL AMIN BARU NAK NAIK KLIMAKS AURANYA... DAH DAH... TETIBA JE.. KELUAR LAK GAMBAR PENGHINAAN INI... APAKAH MAKSUDNYA INI... ADA MUSANG BERBULU AYAM KER KAT DALAM THE STAR TU... HUH...

Isnin, 27 Februari 2012

INI SEMUA KERJA UMNO - kata ustaz badrul amin..

apa semua kita patut kaitkan umno... sebab ini adalah kospirasi umno untuk menjatuhkan saya... mana mungkin saya sebagai ustaz.. boleh buat perkara tak elok macam tu... mana boleh... ini semua salah umno.. kepada penyokong pkr anda patut percaya ini adalah permainan umno... ingat umno...



Tiga Hari Watiwani Bermalam Di Bilik Ostaz Badrulamin - Saksi.


Menurut seorang saksi mengatakan sudah tiga hari Watiwani bermalam dibilik Badrulamin kenapa malam ketiga baru nak bagi tazkirah.


Kata saksi itu lagi dakwaan Badrulamin kononnya dia dipukul oleh 20 orang samseng upahan suami Zatiwani adalah satu pembohongan. Setahu saya, saya dan suami Zati sahaja yang datang berjumpa dengan Badrulamin meminta dia melepaskan isteri Fazli Pungut tetapi Badrulamin enggan berbuat demikian sehingga menaikkan kemarahan suami Zatiwani.


Sebagai suami kepada Zati yang tidak mahu dianggap dayus, beliau terpaksa melaporkan kepada Jabatan Agama Islam Pahang untuk membuat tindakan lanjut setelah berapa rundingan dengan Badrulamin gagal.


Menurut penguatkuasa JAIP semasa tangkapan dibuat Zati sedang menyorok didalam almari. Penguatkuasa mendapati ada satu lagi tuala basah berada di atas katil dan satu lagi sedang digunakan oleh Badrulamin, ini menunjukkan ada seorang lagi yang tinggal bersama Badrulamin di dalam bilik hotel itu. -Sungai Rapat Online

komplot menjatuhkan ustaz badrul amin di dedahkan...

nampaknya memang ustaz badru amin tak boleh kata apa lah ye... hehe.. memberi kaunseling jam 2-3 pagi di bilik sejuk.. dan agak menghairankan dah tau itu boleh mendatangkan fitnah.. apasal tak suruh isteri ko meneman bersama-sama untuk ke lobi ke.. mana-mana lah supaya tidak mendatangkan syak la bodo... hehe.. nama je ustaz.. tapi otak taruk dekat kepala lutut... nak spin macamana lagi.. bila entea sudah kantoi ma.. hehe.. sendiri mau ingat... la.. hehe



Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) menafikan dakwaan Ahli Majlis Pimpinan Tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR), Dr. Badrulamin Bahron yang ditangkap khalwat semalam bahawa tangkapan itu adalah 'komplot terancang' daripada pejabat agama itu.

Timbalan Pengarahnya, Datuk Mohd. Ghazali Abd. Aziz menegaskan, tindakan tersebut dibuat atas aduan daripada suami wanita terbabit yang menghubungi penguat kuasa JAIP supaya datang ke hotel itu kerana didapati isterinya bersama dengan lelaki lain.

"JAIP tidak pernah merancang atau berkomplot untuk membuat tangkapan terhadap kedua-dua individu terbabit.

"Lagipun sebarang tangkapan dibuat atas aduan orang ramai. Perkara seperti merancang atau komplot tidak pernah terjadi dalam tangkapan sebelum ini kerana JAIP mempunyai prosedur yang ditetapkan," katanya kepada Utusan Malaysia di sini hari ini.

Mingguan Malaysia hari ini melaporkan, seorang pemimpin PKR Selangor ditangkap khalwat bersama seorang wanita berstatus isteri di sebuah hotel di Balok semalam.

Beliau ditangkap bersama pasangannya oleh suami kepada wanita tersebut yang bekerja sebagai juruteknik di sebuah institut kemahiran di negeri ini.

Suami kepada wanita itu kemudiannya menghubungi penguatkuasa JAIP yang datang ke bilik hotel itu kira-kira pukul 3 pagi.

Mohd. Ghazali berkata, panggilan yang dibuat oleh orang ramai diibaratkan seperti menghubungi bomba jika berlaku kebakaran atau kecemasan.

"Begitu juga dengan JAIP jika dihubungi orang ramai sekiranya terdapat kes khalwat, kami akan bertindak atas aduan itu," katanya.

Dalam pada itu, katanya, JAIP akan memanggil semula Badrulamin yang didakwa berkhalwat dengan seorang wanita berstatus isteri di sebuah hotel di sini semalam.

Katanya, pemimpin dan wanita itu dijangka hadir ke pejabat JAIP kira-kira pukul 9 pagi esok bagi melengkapkan siasatan berhubung kes tersebut.

"Ia adalah prosedur biasa bagi memudahkan kelancaran pihak kami menjalankan siasatan kes tersebut," katanya.

Mohd. Ghazali berkata, kes tersebut disiasat mengikut Seksyen 145 Enakmen Pentadbiran Ugama Islam dan Adat Resam Melayu Pahang 1982.

Ahad, 26 Februari 2012

alert alert.. al-juboori sebenar ada di arab da...

hehehehe.. aku ambil dari rakan fb.. kekeke.. terlawok spastiklah tengok signboard ni hahaha... fikir-fikirkan dan selamat beramal hehehe..

ps: macam harem da.. kekeke.

HIJAU 2.0 + BADRUL AMIN... HEBAK HEBAK... KEKEKE...

kita tengk berapa puluh juta lautan manusia yang datang dek kerana perhimpunan hijau 2.0 tu.. wah gerunnya.. betapa powernya perlaksaan perhimpunan hijau tersebut kerana ada yang sanggup berbeskal dari kl ke kuantan demi hijau taik 2.0 tu... hehe.. kalau diikutkan berbillion lagi manusia nak join tetapi dek kerana bae badrul amin kita di tangkap basah... ramai ore paih dah rasa kita dah kena tipu dengan ostat ni... puih.. hehe..maka.. para pentabsub akan ikut cara ketua mereka menyepin demi menyelamatkan abe badrul amin tersebut... hehe..
apa kata ramai-ramai kita jerit... waaaaaa ramainya..... terkedu i... hehehe... 

dan kemuncaknya anugerah pemimpin hebak dan power bila mencaci orang... jatuh kepada.......

ya ustaz badrul amin... eleh jangan risau ustaz.. line clear punya... semua coverline berjalan lancer... jangan risau ye... alah abe nuar ibrahim kantoi pun leh rilek je.. mat sabu pun leh tersenyum lebar je... jangan lupa ye.. kita tuduh je umno.. hehe.. ini konspirasi mereka tau... huh..

DEK KERANA BADRUL AMIN.. HIJAU 2.0 GILA HARAM RAMAI ORANG DATANG..!!!

RAMAI? RAMAI? hehehehe.. siapa lah nak percaya pakatan penipu ni.. membohong sahaja.. rakyat dah mula sedar.. hehe perhimpunan HIJAU 2.0..GAGAL.. kakakaka... padan nan muka la wei.. perosak masyarakat punya pakatan... apa lagi nak spin bila perhimpunan ini tiada sambutan... cecite cecite... konspirasi umno lagi...


mai ke sini lor klik

JELAS? FAHAM? SO BUAT-BUAT FAHAM YE... AYAT CLOSING NI...



Penjelasan Tuduhan Berniat Jahat Terhadap Dr Badrulamin Baharon


Saya menafikan dengan sekeras-kerasnya dakwaan media bahawa saya ditangkap khalwat oleh pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) di Kuantan.


Saya ke Kuantan untuk menghadiri Temurapat Pemimpin Parti Keadilan Rakyat pada 24 Februari sehingga 26 Februari 2012. Saya mengambil peranan aktif di dalam Temurapat ini.


Pada petang 24 Februari 2012, wanita tersebut telah menghubungi saya dengan nada cemas dan menyatakan hasrat beliau untuk melarikan diri daripada rumah kerana bimbangkan keselamatan diri beliau. Saya dengan tegas menasihatkan beliau untuk tidak berbuat demikian.


Walau bagaimanapun pada jam 2.00 pagi 25 Februari 2012, beliau telah menghubungi saya memaklumkan bahawa beliau sudah tiba di lokasi Temurapat Pemimpin Keadilan.


Saya telah mengenali pasangan suami isteri ini sejak lebih setahun lalu semasa wanita itu bersama keluarganya mengikuti rombongan umrah saya. Pasangan suami isteri ini sering berhubung dengan saya bagi mendapatkan nasihat mengenai masalah keluarga yang mereka hadapi termasuk kes keganasan rumah tangga. Di dalam usaha membantu pasangan ini, saya dan isteri pernah menziarahi keluarga ini di Rompin.


Di atas rasa tanggungjawab melihat wanita tersebut bersama anaknya di awal pagi, saya membantu beliau mendapatkan bilik penginapan. Pada jam 2.30 pagi suami wanita tersebut bersama lebih kurang 20 orang yang tidak dikenali menyerbu dan menyerang saya. Suami wanita tersebut kemudiannya telah membawa isteri dan anaknya pergi secara paksa.


Lelaki-lelaki bersikap ala samseng ini berhenti memukul saya apabila pihak keselamatan tiba dan menghalang mereka. Namun mereka masih tidak membenarkan saya keluar dari bilik. Hanya setelah 20 minit dikurung oleh samseng tersebut, pegawai Jabatan Agama Islam Pahang (JAIP) tiba dan menahan saya yang berseorangan di dalam bilik.


Kenyataan Timbalan Pengarah JAIP bahawa saya ditahan oleh pegawai JAIP ketika berkhalwat adalah tidak benar sama sekali. Saya beranggapan bahawa kejadian ini merupakan satu tindakan terancang untuk memerangkap dan mengaibkan saya. Saya hanya dipanggil untuk membantu siasatan JAIP pada 27 Februari 2012. Saya akan hadir bersama peguam untuk memberi kerjasama penuh kepada siasatan ini.


Dengan penjelasan ini, saya berharap semua pihak menghentikan tohmahan dan fitnah terhadap saya. Saya tidak akan teragak-agak untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap mana-mana pihak yang membuat tuduhan dan fitnah terhadap saya.


Dr. Badrulamin Bahron


ps: so boleh pakai ke penafian macam ni... sila lah pikior ye... hehehe... kang cakap lebih-lebih.. lain pulak jadinya... jadi... siapa suruh buat masalah dong... kan dah susah.. dah dah orang lain juga yang salah... tapi takkanlah penguatkuasa nak dajal lak... dah orang mengadu.. so mereka jalankan jelah tugas... isteri anda mana pulak... lu pikirlah sendiri ye...

Sabtu, 25 Februari 2012

HEBAK MU BADRUL AMIN... FAMILY PROBLEM YE.. KEKEKE...


SMS DARI BADRUL AMIN YANG AKAN BUAT ORANG PKR KATA... YE BETUL ANA PERCAYA.. MALAH ORE PAIH PUN CAKAP INI KONSPIRASI... HEHEHE...

"Kes isteri orang lari dari suami dtg ke hotel di Kuantan tmpt retreat. Suami dtg dgn gangster tuduh ana bawak lari n sorok. Kes setel 'family problem'. Mak pompuan datang. Mmg dorang nak cerai. Isteri dh selalu nak lari. Ana nasihat pulang semula"

HEBAT KAN CARA COVERLINE DARI DIA... SENANG CAKAP LAH BRADER.. DUDUK BERDUA-DUAN DALAM BILIK SEJUK LAK TU... KEKE... TAKKAN LAH TAK DE PAPE... NAFSU BEB NAFSU... takkan tak da picit kot kekekekekekekekekekeke...


klik sini

ps: bangkai gajah nak sorok pakai suratkabo ye... kekeke.. berani buat berani lah tanggung... anuar memikirkan apa yang patut di buat supaya orang cakap yang kena tangkap tu bukan badrul amin kekekeke...

PANAS BERDENGUNG.. USTAZ BADRUL AMIN DI TANGKAP KHALWAT...

berita panas.. terhangat.. dikatakan ustaz badrul amin di tangkap khalwat.. wa wa wa wa... ini betul-betul dashyat giler haram beb... boleh membuatkan semua jadi jebon bila tau ni... hahaha... almaklumlah ustaz badrol ni kalau maki... mau tersembur semua isi dalam mulut der... hehe... lagi satu bukan ker dia ni yang tabalkan mr anuar ibrahim sebagai imam mahdi... ades... pkr pahang nak cover kes ni.. tetapi pocah lobang jega nampaknya... kekeke... benar ke palsu.. ke kang nanti keluarlah stament ini adalah konspirasi jahat umno... hehe..

dari sini den dapat ini sumber... klik

MAKA STRATEGI PUAK ANWARISME MENJADI LAGI...

betullah kata orang... pakatan rakyat ni semua jenis yang gila kuasa... pakailah lebai besar mana pun.. hal duniawi orait nohal, sangat penting untuk ana survive.. kaya dan hebat.. ala setakat cong rakyat dengan cerita sikit hal agama... cerita sikit buruknya kerajaan persekutuan... ramailah bagai nak rak sokong membuta tuli.. hah sekarang baru je 4 tahun berkuasa... apa jadi... dah dah orang dalam sendiri nak menerajang seorang Menteri Besar....azizan adalah mangsa seterusnya... apa ni... kuasa kuasa... nampak sangat pakatan rakyat ni merosakkan... gila kuasa... gila vavi... semua kerana anwarisme... parasit-parasit... jadi jebon semuanya... puih..

ps: bagi aku macam ni nak menjaga malaysia... HANCUS BERDEBUS... NANTI SIAP ADA GULING KUASA DENGAN KEKERASAN...

Jumaat, 24 Februari 2012

pelancaran ABU di baranang ramai nak mampus datang.. huh

punya hebak juak.. juak pakatan mekormersilkan kempen ABU.. asalkan bukan umno.. keke.. nampak gayanya kenalah tukar sebab dengar kabarnya sambutan amatlah dashyat yang sampai lupa anak bini mereka berkempen kekeke..

bila mereka sebut hancur hancur umno - sebenarnya yang nak hancur adalah pas.. hehe.. nak cover le tu.
bila mereka menjerit hancur-hancur umno -  sebenarnya yang bakal hancus dan lerai adalah pkr... sebab parti kencing rakyat ni wajib di talkinkan jer... hehe.. so kempen ABAI - asalkan bukan anuar ibrahim bakal populer.. haha.. gasak ko pakatan.. puih...


Permulaan kempen Asal Bukan UMNO (ABU) nampaknya bermula dengan agak perlahan. Sambutan yang diadakan semasa perlancaran di Cheras hanya dihadiri kurang daripada 500 orang. Malam tadi, di Beranang (gambar di atas), cuma dihadiri kurang daripada 200 orang. Mana perginya semangat untuk menyingkirkan UMNO oleh juak-juak Pakatan Haram. 


Kehadiran MP Shah Alam, YB Khalid Samad gagal menarik sokongan juak-juak Pakatan Haram untuk sama-sama bersemangat untuk menumbangkan UMNO. Lebih ramai orang menghadiri ceramah-ceramah Dato Dr Hassan Ali dari menghadiri program ABU. ABU nampaknya bakal tinggal abu. Apa kata juak Pakatan Haram cuba pula dengan program Asal Bukan Anwar Ibrahim (ABAI)

Khamis, 23 Februari 2012

MANA SATU BETUL NI... HEHE..


bila kuat muhung, alamatnya semua hal mereka nak buhung beb.. asal ada je cerita syiok.. maka berbuhung tu wajib.. rasanya mereka ni dah ilang akal dah... janji ada modal cerita sensasi maka itu wajib dijadikan cerita hebat.. perangai jamban dari portal pas... kalau dah spisis mangkuk jamban ceritanya pun jamban la... podah...

NAK TAU PEHAL MAI SINI gap

kak wan jijah.. sebenarnya anuar ibrahim tu yang rosak tau...

kalau diikutkan siapa yang paling banyak memfitnah ds najib dan keluarganya... dan siapa yang banyak fitnah terhadap kerajaan tanpa bukti yang kukuh... alah kak wea jijah ni.. suami akak tu gilakan kuasa je.. tapi hebaknya suami kak wea jijah ni dia pandai cakap pusing-pusing.. dan pusing sampai pening kak oiii...

KITA BACA LUAHAN HATI KAK WAN JIJAH... KESIAN ANUAR BRAHIM...UWEKKK...

power abe nuaq ni

Presiden KEADILAN, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail menyelar dan melahirkan kekesalan
terhadap kepimpinan Umno-BN yang berterusan menyerang Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Malah katanya, media arus perdana termasuk stesen televisyen RTM dan TV3 terus melakukan fitnah terhadap ketua Umum KEADILAN itu setiap hari.

“Sedangkan rakyat Malaysia dibelenggu dengan pelbagai isu besar. Antaranya kenaikan harga barang, penyalahgunaan kuasa, penyelewengan dan macam-macam skandal lagi.

“Apakah tidak ada isu lain selain dari memaki dan menfitnah suami saya Anwar Ibrahim?,” soal beliau di hadapan lebih 1,500 peneroka dalam kunjungannya ke Felda Palong 6, malam tadi.

Anwar kebelakangan ini diserang oleh Umno -Barisan Nasional yang memutar belitkan kenyatannya dalam Asian Wall Street Journal berhubung isu Palestin-Israel.

Bagaimanapun, ketua pembangkang itu tegas menyatakan pandangannya selari dengan pendirian Hamas dan Fatah.

Ia antara lain meletakkan syarat tentera Israel perlu berundur dari tanah Arab, keganasan dihentikan, aspirasi rakyat Palestin dihormati dan negara Palestin ditubuhkan.

Wan Azizah dalam pada itu berkata, beliau bersyukur terhadap keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur yang membebaskan suaminya itu dari tuduhan Fitnah II pada 9 Januari lalu.

Menurutnya, beliau kesal kerana terdapat pihak yang masih tidak berpuas hati terhadap keputusan itu, termasuk menghantar kiriman pesanan ringkas mencaci beliau dan keluarganya.

“Ada yang menghantar sms dan twitter berkata kalau dia jadi Datin, lama dah cerai! Ini lah dia antara manusia yang hari-hari hina dan maki Anwar,’ kata Wan Azizah.

Rabu, 22 Februari 2012

pas membuat hukum... ahh.. celako celako celako...


erm.. pas yang dulu ye.. Islamik.. sekarang rasanya tidak kot.. bertopeng dengan nama politik Islam kononnya..  kalau benar-benar menjalankan cara dan amalan Islam sebenar.. tidak sama sekali mengiyakan perpecahan sesama Islam... tidak sama sekali menghina dan mengeji pemimpin... dan tidak sama sekali membuat fatwa sesuka hati... kata demi Islam... tetapi islam tak ajar umatnya mencarut.. mencaci sesama Islam.. malah menutup rapat siraturrahim.. ini semua demi politing... yang hanya bertuankan kuasa... pakailah serban besar mana pun... tapi hati kalau dah terang-terang nak meruntuhkan kuasa Islam.. baik tak payahlah... cakap sahaja... macamana dengan amanah? jujur.. jaga kebajikan orang Islam.. tak de.. cakap saja.. apa jadi di selangor cukup... orang yang nak memperjuangkan Islam sebenar di tolak bak sampah.... ape cer pas... ahh malasla gua nak cakap apa dengan pas ni... makin syok sendiri dengan amanat mereka cipta sendiri... podah..

AL-KISAH... PENCACAI ANGKAT NAJIS PAKATAN FITNAH TAK MENJADI...

dek kerana nak mengkover tuan mereka yang ngoi tu... maka keluarlah macam-macam fitnah jahat nak mengaitkan kerajaan malaysia ini ada kaitan dengan israel.. memang bodo bebal yang orang kata.. walau si ketua penipu tu taknak pun nak saman WSJ akhbar yang mengantoikan dia berkenaan sokongan berbelah bagi terhadap israel... jadi nak cover lah kononnya.. maka bahan panas kenalah cari... walau itu bukan betul pun.. tulah keje pencacai beb...kalau ikutkan kita balun je cerita-cerita busuk yang melantun-lantun dekat mereka lagi banyak lagi bagus dan kita patut sebarkan... mainan spikulasi mereka ni buatkan mereka yang ngok ngek percaya bulat-bulat, tak ke bodo nama tu.... fuct... u pakatan...

mai kita tengok kebodohan serangan fitnah bhagal mereka... huh..


blogger upahan mereka memang tiada integriti... hanya jilat jilat fitnah kulum, hisap... luah... anuar oh anuar ibrahim kenapalah ko ni tak insaf-insaf... apalah nak jadi dengan perangai jahanam perosak agama, bangsa dan negara ni... moga satu pembalasan teruk akan kau alami suatu hari nanti atas perbuatan jahat ko anuar... puih...

sumber..klik

ABAI BUAT PENCACAI NANGIS TAU.. HEK HEK..


keke.. bak kata worang.. kalau entea memalu perang.. dan entea serang membuta tuli... dah dah entea pulak kena serang bukan buta tuli lagi tapi bertalu-talu.. lalu entea tak leh terima dan entea akan kata aahh mana boleh orang anti anuar.... anuar kan power keh keh... inilah jadinya pentabsub... tak leh terima yang ABAI -  asalkan bukan anuar ibarahim menjadi buah mulut orang sekarang... mestila nak lawan ABU -  asalkan bukan umno... rasanya kempen ABU tak menjadi sebab rakyat dah tau dah mana susu mana tuba... hehe... jadi kempen ABAI MENJADI HEBAT SEBAB MEMBUATKAN PENTABSUB PENJILAT ANUAR RASA KECIL HATI SANGAT-SANGAT TAU... AWW... hehehe...

ps: buat orang boleh bila kena kat batang hidung sendiri.. kecil hati.. tak leh terima kata ini semua jahat.. buat orang tak jahat... yamakafulat la pencacai...

Selasa, 21 Februari 2012

paih kata logo jati logo setan...

keh keh.. paih paih... apa boto ekau orang kato ni ker... apo boto logo jati macam logo setan... ce ce ce.. logo pkr tak pulak ekau orang dok kritik yo... kopalo bana boto paih ni... hehe...

mai sini klik
ps: asal pkr semuo boto.. podah cit....

nik aziz di pukau anuar ibrahim... hehehe...



KUALA LUMPUR - Datuk Seri Anwar Ibrahim yang mengadakan pertemuan kira-kira sejam dengan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat di sini pahgi ini berkata, Mursyidul Am Pas menerima penjelasan beliau berkenaan pendiriannya mengenai kedudukan Israel, yang disiarkan oleh akhbar Wall Street Journal, bulan lalu.
Ketua Pembangkang itu tiba di apartmen PNB Darby Park di sini kira-kira jam 9.15 pagi dan keluar sejam kemudian.
Turut hadir pada pertemuan itu ialah Ketua Penerangan Pas Pusat, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man.
Sejurus selepas pertemuan itu, Anwar menuju ke Mahkamah Tinggi Syariah Kuala Lumpur. - SINARHARIAN

ps: eleh ini drama swasta sudah tau punya ma... israel pun israel lah.. janji putrajaya lagi penting dari segalanya.... ambo nak ghaso duk sane.. hehe... tak gitu.. paih...

erk.. pemuda paih ni tertelan kasut ker.. erk.. erk..

nak kata bodoh.. mereka memang melantun-lantun punya buduh rasanya.. baguslah.. makin ramai dah kot golongan di dalam paih menjadi buduh berganda-ganda.. kalau anda tersenyum.. ramai lagi di luar sana mungkin tahan gelak je sebab perangai paih sekarang cukup menjelekkan... keke... orang cakap lain terus perasan tan... hehe.. macam orang tak hensem mengaku lebih hensem dari brad pit... saya memang setaraf brad pit... tau... walau tau siamang lagi hensem dari dia.. keh keh... thah la wei... pi lantakkan la ko paih oi... bodoh betul huh...


nak tau pehal kesini ek... KPS

Isnin, 20 Februari 2012

pentabsub akan kata.. ahhh biarlah.. anuar power ma..

Mufti Perak, Tan Sri Harussani Zakaria menegur Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim bahawa kehadiran dan penyertaan beliau pada Hari Ponggal boleh membawa kepada tindakan haram di sisi agama.

Beliau mengulas laporan bergambar blog dan media arus perdana yang menyiarkan gambar Anwar dicalit dengan "kum-kum" di dahi ketika hadir di majlis sambutan Hari Ponggal di sebuah kuil di Batu Gajah, Perak Januari lepas.

"Kum-kum itu istiadat keagamaan dan kepercayaan dia (Hindu), tak boleh kita pakai. Apa benda yang dia bubuh di dahi itu (Anwar Ibrahim)? Abu apa? Boleh jadi abu mayat.

Sambutan ni ada dua. Satu adat, satu agama. Yang bentuk agama kita tak boleh hadir sama sekali. Walau apa kapisiti pun. Kita nak rasmikan pun tak boleh, Masalah akidah tidak ada tolak ansur," katanya kepada Antarapos.com, hari ini.

"Tetapi jika adat dan kita dijemput untuk makan dan sebagainya, kita hadirlah. Kalau adat tidak bertentangan dengan hukum syarak, kalau agama dan ibadat itu langgar hukum syarak," ujarnya lagi.

Beliau menegaskan perbuatan Anwar Ibrahim ini merupakan tindakan yang jauh berbeza dengan penyertaan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak semasa menghadiri sambutan Thaipusam di Batu Caves baru-baru ini.

"Najib telah menjelaskan kepada saya, dia (Najib) pergi ke dewan untuk bertemu dengan masyarakat India. Dia tidak pergi ke tokong. Itu penjelasan dia," katanya lagi

Tegas beliau lagi, Anwar Ibrahim harus membezakan antara upacara agama dan adat.

Sebuah blog, ruangbicarafaisal.blogspot.com awal minggu ini membuat laporan bergambar Anwar menyertai sambutan Ponggal yang dipetik daripada blog Exco Selangor, Xavier Jeyakumar.

Sebagai reaksi, Setiausaha agung PKR, Saifuddin Nasution Ismail berkata, sebelum sebarang persepsi dibuat berhubung isu Anwar dan Pesta Ponggal, perbezaan haruslah dibuat diantara upacara agama dan adat.

Bagaimanapun Tan Sri Harussani menegaskan tindakan Anwar adalah mengambil bahagian dalam upacara agama.

"Tak bolehlah. Kalau tak boleh, haramlah...Kalau dia buat istiadat keagamaan tak boleh kita buat...Kalau bentuk adat, kita dapat jemputan itu tak salah, tak bertentangan"
sumber klik

ps: memang terbukti beb anuar di calit nandek kat dahi dia... ades.. tapi pentabsub jebon kata ahh ini semua superimpose... superimpose kepalabana mu...

itulah realiti.. rakyat tertindas dengan pakatan... kata yusmadi...

kalau yb pkr sendiri dah sakit jiwa dengan dap.. apatah lagi rakyat.. tapi yang pelik pas yang nak kata memperjuangkan agama, buat bodo je bila rakyat di tindas... mungkin sinar keinsafan dah terpancar kot di dalam diri yb pkr ni... ingat dap ingat dajjal, ingat anuar ibrahim ingat israel...


yusmadi mengentam polisi dap rasist di penang... klik

Ahad, 19 Februari 2012

orang melayu kedah betul-betul panas dah dengan pas... huh..


adakah berita ini betul.. atau sensasi.. atau memang rakyat kedah dah hilang sabar dah dengan kerajaan pimpinan pas... erms.. pas sememangnya balaci yang hebat untuk dap... dengar kabarnya orang melayu yang betul-betul panas hati dah dengan pas.... aper cer ni... ape cer... so apa kata

mai ke sini klik

ps: gasak la ko pas.. angkuh memanjang ye.. bila rakyat dah mula panas dah dengan kedayusan pemimpin kamu... sendiri mau ingat ye... pas is death

ERM NEXT TIME DEBAT DALAM BAHASA MELAYU/INGGERIS YE.. INI MALAYSIA..



Debat antara Presiden MCA, Chua Soi Lek dan Setiausaha Agung DAP menerusi siaran langsung petang semalam, Awang dengan mudah boleh membuat rumusan.

Penampilan dan hujah-hujah Soi Lek jauh lebih menyakinkan. Awang teruja apabila beliau dapat menyanggah hampir kesemua persoalan yang dibangkitkan oleh Guan Eng.

Antara lain katanya, MCA bersama BN telah 63 tahun memerintah. Walaupun banyak kebaikan dilakukan, sudah tentu ada kelemahan dan kepincangan. Tetapi pakatan pembangkang yang baru tiga tahun mentadbir beberapa negeri, telah menyaksikan penyelewengan dan rasuah yang berleluasa. “Jika kita beri 60 tahun lagi kepada mereka memerintah, rakyat akan jadi sangat susah dan menderita,’’ tegas beliau.

Ekspresi wajah dan bahasa badan Soi Lek cukup tenang berbanding Ketua Menteri Pulau Pinang. Karisma Soi Lek menyerlah. Pada masa yang sama, Guan Eng tidak dapat menyembunyikan elemen rasis ketika mengupas pandangannya dalam beberapa isu. Beliau juga gagal menjawab banyak persoalan ketika sesi soal-jawab bersama hadirin.

Apa pun Awang gembira kerana kedua-dua pemimpin sanggup tampil dalam upacara debat seperti itu. Ia budaya yang sihat sebagaimana amalan politik di Barat. Kepada Soi Lek dan Guan Eng, jika mahu sambung berdebat, silakan. Awang masih teruja. - Awang Selamat

kehebatan penyokong israel...


hebat.. sampai terngangga orang kan.. habis di cong cing nya.. tapi apa kita nak buat.. dah bagi tau dah.. tapi orang kampung nak juga caya.. lantakkan lah.. dah kena jual semua sok... hehehe... akan datang..anak cucu kencing kat kubur baru tau... jadi pertualang bangsa... perosak negara... tapi tulah terer la dia tarik croud... hehe... ahh lantak ko lah anuar ibrahim... ada aku kesah!!!!!

ps: kira ok la orang datang ramai-ramai tu.. sebab nak dengar hiburan kan.. bukan senang nak dapat hiburan macam ni.. hehe.. cuba tengok pak lobai depan tu kemain dia ek.. kekekeke...

Sabtu, 18 Februari 2012

pas buat lawak seram... huuuu... seramnya....

hehe.. mati akal.. keke.. siapa mati akal agaknya ek.. seram nya... lawak seram sejuk macam nilah yang buatkan harukaka daily dah macam portal lawak jenaka dah.. hehe... nak cerita lanjut apa kata baca jelah apa yang mereka war-warkan ye... sungguh seram tau... awwww....


ps: no komen.. hanya mampu tersenyum... tahniah paih.. hehehe

gelombang perang di syria kerana apa.. ini sebabnya...

Apakah pegangan sebenar Bashar Asad dan rejim mereka? Adakah mereka menganut agama Islam?
Rejim Asad sebenarnya berpegang kepada Syiah Nusairi. Golongan ini jauh sama sekali daripada mengamalkan Islam sepertimana yang dibawa oleh Rasulullah SAW.

Di dalam Syiah Nusairi, mereka mempunyai 6 mazhab dan akidahnya mengikut setiap mazhab. Antara aqidah yang terdapat di dalam Syriah Nusairi adalah:

Mereka bertuhankan matahari.
Mereka bertuhankan bulan.
Mereka juga ada yang bertuhankan awan.
Yang paling menjijikkan adalah, mereka juga bertuhankan kemaluan wanita. Hal ini kerana mereka mengatakan bahawa manusia lahir daripada rahim wanita dan wajib menghambakan diri padanya.

Itulah diantara aqidah sesat Syiah Nusairi yang dianut oleh rejim Bashar Asad.

MACAMANAPUN REALITI MEREKA TETAP AKAN MENYOKONG DAP...

tidak perlulah nak sembang apa lagi.. dan tidak perlulah kita nak cakap apa.. tetapi yang nyatanya majoriti masyarakat cina scara amnya memang akan menyokong dap.. terimalah hakikat ini.. sebab apa.. mereka menyalakan satu sifat tidak mempercayai lagi dengan bn... sebab.. satu ayat yang kawan cina aku cakap.. alah kawan.. orang cina sokong dap sebab mca aa.. hanya jadi balaci umno... erk.. terkedu aku beb... macam kita cakap pas... mereka hanya menjadi balaci dap... dan bila dalam pakatan sekarang... parti Islam yang pemimpin mereka sendiri taknak mengaku melayu... senang sahaja dap memijak kepala pas... dan ini lagi membangkitkan semangat orang-orang cina dalam terus menyokong dap... walau ada minoriti tetap akan menyokong bn.. secara ikhlas aku cakap mereka ini akan tetap menyokong dap majoritinya... jadi parti melayu umni, teruskan perjuangan demi Islam dan tanah bertuah ini... kaya dah kaya dah.. sekarang mereka inginkan chinese power.. fikir-fikirkan...



Benarkah kaum Cina di Persimpangan Jalan Untuk Menentukan Aarah Politik?


Fokus Berita Oleh Alan Ting


KUALA LUMPUR, 17 Feb (Bernama) -- Memandangkan pilihan raya umum dijangka diadakan tidak lama lagi, antara persoalan besar yang bermain di fikiran kebanyakan pemerhati politik ialah berkaitan arah tuju kaum Cina di Malaysia dalam bidang politik.


Ada pihak berpendapat kaum Cina kini berada di persimpangan jalan manakala sesetengah yang lain pula, percaya kaum itu sebenarnya telah melintas jalan ke arah menyokong pembangkang berdasarskan keputusan pilihan raya umum pada Mac 2008 dan pilihan raya negeri Sarawak tahun lepas.


"Kemungkinan itu tidak boleh ditolak, berdasarkan sentimen di lapangan. Anda boleh melihat perkara ini melalui pilihan raya negeri Sarawak tahun lepas. Perkara ini boleh dilihat dengan cukup jelas. Ia mewakili sentimen keseluruhan kaum Cina di negara ini," kata setiausaha agung Gerakan Teng Chang Yeow dalam temu bual dengan Bernama.


MCA dan Gerakan, yang mewakili kepentingan kaum Cina dalam Barisan Nasional (BN) di Semenanjung Malaysia, menerima pukulan teruk daripada segi populariti pengundi pada pilihan raya umum lepas. Malah, Gerakan terpelanting daripada kubunya di Pulau Pinang.


Mereka yang mendakwa bahawa sokongan kaum Cina terhadap BN telah menurun turut merujuk kepada prestasi lemah sebuah lagi parti komponan BN berasaskan kaum Cina, Parti Rakyat Bersatu Sarawak (SUPP), pada pilihan raya negeri Sarawak tahun lepas, yang hanya memenangi dua daripada keseluruhan kerusi yang ditandinginya di kawasan bandar.


Teng berpendapat bahawa untuk menongkah perubahan ini, persoalan penting yang wujud sekarang ialah bukan sama ada kaum Cina masih berada di persimpangan jalan, tetapi lebih kepada bagaimana untuk menangani mereka, yang dikatakan telah "menyeberangi jalan".


"Bagi saya, cabarannya ialah bagaimana hendak membuat setiap orang berfikir berlandaskan kepelbagaian kaum. Inilah satu-satunya cara untuk menarik mereka kembali, untuk mengelak arah aliran di mana sesuatu kaum itu akan memberi sokongan kepada parti tertentu," katanya.


Ramai juga bertanya kenapakah sokongan kaum Cina terhadap BN boleh dikatakan semakin merosot. Pengatur strategi DAP, yang juga Anggota Parlimen Bukit Bendera, Liew Chin Tong berpendapat bahawa antara sebab kemungkinan berlakunya perkara itu ialah kekurangan wibawa dalam kalangan parti komponen BN yang berasaskan kaum Cina.


Beliau mendakwa bahawa MCA kehilangan sebahagian besar sokongan selepas terdedahnya skandal kewangan koperasi pengambilan deposit pada 1986.


Liew berkata walaupun MCA memenangi banyak kerusi pada pilihan raya umum 1990, 1995, 1999 dan 2004, tetapi ia terutamanya berpunca daripada dasar dan wawasan yang diperkenalkan bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.


Bagaimanapun, kata beliau, kini, kebanyakan mereka mula mempersoalkan rangka kerja dan dasar BN, khususnya berikutan kemunculan beberapa kelompok yang cenderung mengamalkan pendirian melampau.


Liew berkata untuk menentang keadaan itu, parti politik perlu mengetepikan pendekatan lama mereka dan menjadi parti yang lebih bersifat pelbagai kaum.


"Kini, kita tidak boleh lagi bercakap hanya mengenai politik kaum Cina. Kita perlu bercakap sebagai rakyat Malaysia," katanya.


Dr Ong Kian Ming, pensyarah dan penganalisis politik dari UCSI University, pula percaya ramai pengundi Cina telah mengubah selera, berdasarkan keputusan pilihan raya umum lepas.


"Pada PRU lepas, BN hanya mendapat 35 peratus (undi kaum Cina). Di Sarawak,BN hanya memperoleh 25 peratus undi kaum Cina. Keputusan pilihan raya negeri Sarawaklah yang mengukuhkan lagi kepercayaan kami bahawa mereka telah mengubah haluan," katanya.


Dr Ong berpendapat bahawa BN menghadapi kesukaran untuk menarik semula undi kaum Cina, termasuk di beberapa kawasan di Johor.


Bagaimanapun, katanya kesan perubahan selera kaum Cina mungkin terhad sifatnya di Sabah, kerana sebahagian besar kaum Cina di sana tinggal di Kota Kinabalu dan Sandakan, manakala sebuah lagi bandar besar, Tawau, hanya mempunyai 30 peratus pengundi Cina.


Beliau meramalkan DAP berkemungkinan menambah penguasaannya daripada 29 kepada 35 kerusi Parlimen, malah mungkin mampu mencapai sasarannya memenangi 40 kerusi Parlimen.


Dr Ong berkata Parti Keadilan Rakyat (PKR) boleh memenangi antara 25 dan 30 kerusi Parlimen, manakala PAS pula mampu meraih 20 hingga 25 kerusi serupa.


"PAS mungkin kehilangan beberapa kerusi di Kedah, tetapi mungkin menang beberapa kerusi di Terengganu. Gerakan pula mungkin hanya tinggal satu kerusi Parlimen saja -- Simpang Renggam.


MCA, yang kini memiliki 15 kerusi, mungkin tinggal antara 10 dan 12 kerusi sahaja, manakala MIC mungkin dapat mengekalkan kesemua empat kerusi yang disandangnya sekarang -- Tapah, Cameron Highlands, Segamat dan Hulu Selangor.


SUPP pula akan mengalami tamparan paling teruk dan mungkin hilang antara empat dan lima kerusi Parlimen," katanya.


Bagaimanapun, seorang pemerhati politik berkata cabaran paling besar yang dihadapi masyarakat Cina ialah dalam mengubah set minda mereka -- untuk bersikap sebagai rakyat Malaysia sebenar dan berperilaku sebagai sebahagian daripada masyarakat berbilang kaum.


Beliau berpendapat bahawa berdasarkan demografi sedia ada, jumlah penduduk Cina di Malaysia akan menurun kepada kira-kira 15 peratus menjelang 2040. Sejak merdeka pada 1957, jumlah penduduk Cina di negara ini ialah kira-kira 28 peratus, Melayu 55 peratus, India 7.3 peratus dan kaum lain 1.3 peratus.


Tetapi banci terbaru yang dibuat pada 2010 menunjukkan bahawa pengundi Cina merangkumi kira-kira 30 peratus daripada keseluruhan jumlah pengundi, dengan Melayu mencatat peratusan tertinggi iaitu sebanyak 52.4 peratus.


Oleh itu, kata beliau sekiranya seseorang itu menggunakan komposisi etnik sebagai kayu ukur untuk berhujah, 30 peratus perwakilan kaum Cina dalam Kabinet, bolehlah dianggap adil.


Pemerhati itu berkata walaupun mungkin ada orang yang ingin bercakap tentang kesaksamaan yang lebih baik atau ketiadaan kesaksamaan, hakikatnya, jumlah kaum Cina tidak boleh dijadikan modal untuk menyokongnya.


Daripada keseluruhan 222 kerusi Parlimen, hanya 45 merupakan kerusi majoriti kaum Cina dan semuanya dimenangi DAP.


Oleh itu, persoalannya ialah bagaimanakah kaum Cina boleh diyakinkan bahawa mereka mempunyai perwakilan yang adil di negara ini, tanya beliau.
-- BERNAMA

ps: bila parti dap menang dan pas dan pkr lingkup.. tinggallah dap menjadi parti pembangkang cina.. so tak dalah suara orang cina dalam kerajaan.. hehe.. biarkanlah mereka rasa.. mereka banyak duit kan... tapi minoriti orang cina yng tetap menyokong bn mereka faham.. bersatu bersama-sama boleh memajukan negara ini...

tulah kerja harukakah daily... fitnah jer kerjanya... puih...


jadi apa jenis maki hamun yang patut kita keji dekat harukaka ni... c***i, p**i dan macam-macam ayat kita leh keluar di sebabkan mereka ni dah takda modal nak cari bahan cerita... bodoh giler bai.. bukti takde.. dah dah.. mereka sebat dan cari pasal pulak dengan isteri tpm kita... memang dasar banggang der... huh... korang nilaikanlah sendiri mereka-mereka yang otaknya sakit ni.. pas is shitty... demn... 

ps: pas aku rasa spisis jibraun seperti kalian harus duduk di afganistan kot.. baru korang tau... fuct u pas...

Jumaat, 17 Februari 2012

habis... 76 kompem masuk pas... adui adui..

nampak gayanya makin senyumlah parasit pas kan... ada juga orang nak join pas dalam keadaan pas dah nak hancur... keke.. eh silap la.. bukan masuk pas la keluar pas... abis abis.. dari dok senyum terus jadi masam bak cipan juak-juak baca kekeke... pas dah nak mapuh dah weh.. sebab apa.. sebab menjadi kuda kepada dap dan pkr.. ape pun tak boleh... so marilah keluar beramai-ramai dari menyokong parti angguk saja yang ramai parasit tu... huh..



Seramai 76 ahli dan penyokong tegar Pas di Kampung Wakaf di sini mengumumkan keluar parti di hadapan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Pas kawasan Limbongan, Zainuddin Awang Hamat pada majlis sambutan Maulidur Rasul di Sekolah Kebangsaan (SK) Panggung di sini hari ini.


Serentak dengan itu, kesemua mereka menyerahkan borang keahlian kepada Naib Presiden, Parti Progresif Penduduk (PPP), Datuk Nik Sapeia Nik Yusoff .


Turut hadir pada majlis anjuran Persatuan Ibu Bapa dan Guru (PIBG) sekolah tersebut ialah Timbalan Ketua UMNO Bahagian Pasir Puteh, Ruhjan Salleh dan bekas Ketua UMNO Bahagian Pasir Puteh, Datuk Kamarudin Md. Nor.


Sementara itu, Nik Sapeia ketika ditemui pemberita selepas majlis berkenaan berkata, penyertaan kesemua bekas dan penyokong Pas itu membuktikan rakyat menerima perjuangan PPP dalam Barisan Nasional (BN).


"PPP menghormati kehadiran semua pihak dan tetap berpegang kepada konsep telus rakyat untuk menyatakan pendirian mereka secara terbuka selaras dengan amalan demokrasi," katanya.


Beliau berkata, ia juga membuktikan bahwa rakyat negeri ini memberi sokongan padu kepada Barisan Nasional (BN) bagi memastikan negeri ini dapat ditawan pada Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti.


Sementara itu, Ibrahim berkata, beliau akan berusaha untuk menarik lebih ramai penyokong Pas dan pengundi atas pagar untuk menyertai PPP.


"Kami tidak segan atau malu untuk menyerahkan borang keahlian PPP yang sekali gus membawa erti kami mengisytihar keluar parti Pas walau pun ia disaksikan sendiri oleh pemimpin Pas.


"Kami menghormatinya selaku 'Yang Berhormat atau wakil rakyat' dan pada masa yang sama kami berpegang kepada hak kami selaku pengamal demokrasi yang berhak memilih parti politik yang disukai untuk disokong.


"Kami faham parti politik bukan warisan pusaka atau sebahagian anutan agama kerana ia sekadar wadah untuk memilih teraju kepimpinan. Rakyat bebas untuk menyatakan pendirian mereka dan bebas memilih parti yang dianggap lebih cakna dan berupaya untuk membela kebajikan mereka," katanya.


ps: pas kata... ini semua bukan ahli pas keh keh keh... nik ajiz akan bubarkan pas? kita tunggu hehehe...

mengambil kesempatan apa terjadi di kfc i-city.. tak beretika sungguh


OLEH KERANA KFC DIMILIKI OLEH BUMIPUTRA... MEREKA ANGGAP BUMIPUTRA TAK BOLEH PAKAI... DAN DEK KERANA MENGAMBIL KESEMPATAN APA YANG TERJADI DI KFC I-CITY MINGGU LEPAS... DENGAN TAK BERETIKA SYARIKAT INI MEMBUAT IKLAN DAYA TARIKAN DENGAN MENAJI SYARIKAT LAIN.... HUH.. KIASU DENGKI PERUT HIJAU SUNGGUH.... SO KITA LIHATLAH... SIAPA YANG RASIST BEB... ORANG MELAYU KER? JAHAT SANGAT KER ORANG MELAYU? DAN TERNYATA KEJAHATAN SEBENAR ADALAH SPISIS KIASU MATA SEPET YANG BERPAKSIKAN YAHUDI....

sumber klik

moga di rahmati pemimpin macam ni...

aku tabik dan aku rasakan pemimpin umno patut jadikan ds zambry sebagai contoh... dan kita juga patut jadikan ini sebagai satu paradigma perubahan minda di dalam diri... terbaik... hidup umno... hidup barisan...


MB Perak DS Dr. Zambry Abd Kadir tidur di beranda Masjid Jameq Tanjong Malim 
jam 1.30 untuk berqiamulail ..

ps: makin ramai rakan blogger kena serang virus.. adui pakatan jibraun.. kalau bacul pun tak payahlah guna cara kotor beb... kepada yang terer berkenaan nyah virus ni sila share ye... jahat jibraun penjilat tegar pakatan sekarang ni... takut katakan... puih

Khamis, 16 Februari 2012

wajib baca.. umat melayu wajib bersatu...



"Sesungguhnya orang-orang Melayu itu bersaudara dan kita tidak akan kalah dalam mana-mana peperangan pun, jika kita bersatu padu di jalan Allah."


"Yakni dengan kata lain, peperangan ini adalah untuk mengembalikan tanah, udara, air dan laut yang telah dirampas oleh penjajah kepada orang-orang Melayu yang sudah beratus tahun membina kehidupan, membina kota dan pelabuhan di tanah air ini."


baca seterusnya RAJA HAJI FISABILLAH ALMARHUM TELUK KETAPANG (MELAKA) WASIAT BAGINDA KEPADA UMAT MELAYU SEBELUM BAGINDA SYAHID

bila kuasa melayu bergabung, tercirit lah dap dan sekutunya...


bila melayu bergabung... segala perancangan jahat si setan kafir dap dan anwarisme serta parasite pas nak menakluk putrajaya... mungkin dalam mimpi... dan bila melayu dah mula sedar... dan mula tahu apa yang dirancangkan kiasu dan penyokong kuat israel... maka tanah bertuah ini haruslah di pertahankan dari di lacurkan oleh puaka-puaka tadi... jadi... sememangnya kita harus bersatu dan kuatkan ummah... dan ini akan mengerunkan syaitan puaka yang kemarukkan putrajaya... ayuh bangkit...

dan strategi perang gerila dari datuk hassan ali memang terbaik... dan dengar cerita ramai pengikut pas dah mula sedar... apa yang ada di dalam pas sekarang adalah parasit... huh... fight...!!!!


DAP, PKR DAN PAS SEMAKIN RESAH BILA DUA NGO INI BERGABUNG...


Jalur Tiga (Jati) sedia menjalin kerjasama dengan mana-mana Pertubuhan Bukan Kerajaan (NGO) termasuk Pertubuhan Pribumi Perkasa (Perkasa) dalam konteks memperjuangkan Islam, Melayu dan Raja.


Pengerusi Jawatankuasa Penubuhan Jati (Protem), Datuk Dr Hasan Mohamed Ali berkata, pihak mengalu-alukan kesemua NGO yang mahu menyokong tiga elemen berkenaan.


Menurutnya, pelancaran Jati secara rasmi pada 21 Februari ini, akan dihadiri oleh 1,000 hadirin dan pendaftaran ahli akan dibuka pada hari berkenaan.


"Jati adalah NGO berdaftar dengan ROS, dan sehingga kini sokong yang diterima Jati amat menggalakkan. Jati juga tidak risau persoalan sama ada dilihat mahu bersaing dengan NGO tersebut (Perkasa), kerana kita bersedia bekerjama dengan mana-mana pihak yang mempunyai perjuangan IMR," katanya pada sidang media di sini, hari ini.


Beiau berkata, sekiranya lebih ramai NGO yang memperjuangkan IMR, ini lebih baik kerana rakyat mempunyai banyak pilihan.


Pada 21 Februari ini, Jati akan dilancarkan di Shah Alam dan pelbagai program akan dilakukan termasuk persembahan nasyid dan multimedia.

INI MASALAHNYA BILA ADA DAJJAL DALAM BANK NEGARA...

diambil dari blog armandpju
parasit dah membiak di bank negara?

betul juga takkan lah orang susah dan memang tak mampu di tekan sebegitu rupa.. apa punya israel ni.. masalahnya fikiran dajjal macam ni ada pulak di dalam bank negara... gila.. gila.. dalam rakyat di beban macam-macam.. dan aku pernah dengar orang komplen... cara bank-bank nak tekan pelanggan yang mungkin ada masalah dalam pembayaran... eleh dah kaut juta-juta.. orang hutang dalam rm5000 ke 15,000 di buat macam hanjeng der... serius.. semua alami kan... tak bayar or lambat bayar... dia call bagai nak runtuh rumah mereka cari... itulah realiti... dan orang kaya pulak tak dilayan macam tu walau si kaya berhutang dengan bank berpuluh ribu malah ada juta-juta.. ape kebende ni... so fikirkan dan sebarkan.. sebab ini masalah rakyat.... kalau ada parasit dajjal dalam bank negara... maka rakyat dah susah semakin susah... ada otak pikior ye....

ps: muflis siap kena penjara... erms.. betul betul cara ah long ni beb... puih...

RAMAI BLOGGER BN KENA SERANG...


NAMPAK GAYANYA PENCACAI DAH TAKDA CARA LAIN NAK SELAMATKAN KETUA-KETUA MEREKA DARI SERANGAN BUKTI SAHIH DARI BLOGGER BN... DAN CARA TERAKHIR ORANG PANGGIL PERANG KOTOR... DALAM PERANG SEBENAR PUN KALAU DAH TERDESAK AKAN GUNAKAN CARA PALING KOTOR UNTUK TERKEJUTKAN MUSUH... TETAPI DI ALAM CYBER DEK KERANA TIAP-TIAP HARI KANTOI SAJA DAN KENA TAJI TAHAP GABAN DENGAN OTAIMER BLOGGER BN DAN TENTERA-TENTERA ELIT... MEREKA GUNAKAN TAKTIK KOTOR.... SEBARKAN VIRUS MALWARE... BACUL.. PUIH... RAMAI GAK RAKAN BLOGGER AKU RASA DAH KENA VIRUS NI.... WEI APE BACUL BONAR NI... HAH... PUIH... SPENDER PAKAI KAT KEPALA KER JIBRAUN BACUL WEI !!!

ps: ada cara tuk bersihkan virus durjana tu... kasi share ek kat rakan-rakan... aku pun harap tak la kena gak.. hehehe...

Rabu, 15 Februari 2012

bila di tegur kariah surau.. jadi godzilla dia der.. haha..

dia tu yang paling hensem tu... alah

agaknya pemimpin pas kalau stress tak leh nak jawab soalan cepumas akan menjadi godzilla jadian la kot ek.. sebab mental seorang pemimpin macamanapun perlulah cool dan maintain bila menjawab soalan power dari seorang yang hanya memberi soalan betul-betul check mate... dan sememangnya inilah dia sifat sebenar pemimpin dari pas... low class bro... hehe..

dari blogger gerakan timur baca selanjutnya... panas bro...


Mungkin sudah tidak tahan dengan Ustaz yang tidak sedar diri bahawa kehadiran ini DIBAYAR oleh pihak surau, dengan tidak semena-mena, seorang ahli kariah di syaf depan berkata dgn nada sopan "Ustaz, kempen ke?".  


Azrul pula dikhabarkan menjawab " Saya sentuh bab rasuah tak boleh ke? ".  


Anak kariah membalas " Ustaz, kalau nak tuduh orang rasuah, tak payahlah sebut nama dia, nama parti, ini tak bagus, itu tak bagus.  Cuba kemukakan bukti, jangan hanya cakap sahaja.  Lagipun ini program Maulidur Rasul, bukan politik".  


Azrul kemudian membalas "Kalau tak berminat, awak boleh keluar dari surau ini".

ps: macamano nak tadbir negara ni.. kalau ada orang minum arak depan pemimpin mereka, nak tau apa jawapan low class mereka... erk erk itu kena tanya dap lah ye.. t kasih kekeke...

demi putrajaya.. mat sabu kata ok nohal!!! israel pun israel lah..


Mat Sabu pun sokong Anwar, tak perlu tarik balik kenyataan.. LINE CLEAR PUNYA!!!

Pendirian Mat berlainan sekali dengan Majlis Syura dan Nik Aziz yang mendesak Anwar membuat kenyataan secara terbuka samada menarik balik kenyataan atau menyaman WSJ.

Apakah Mat menyokong Anwar dengan menyatakan terpulang kepada Anwar sendiri samada mohon maaf atau menarik balik kenyataan ?

Harus ingat.. Anwar adalah bakal PM Malaysia jika Pakatan memerintah, jadi segala apa ungkapan yang keluar dari mulutnya adalah membawa dasar Pakatan. Mengapa Mat Sabu menyatakan PAS tidak mencampuri urusan dasar parti masing-masing?

Memang cacar marba kalau Pakatan memerintah negara kerana asyik bercakap merapu dan berlainan pendapat. Bila silap sikit, keluarlah jawapan kebiasaan, itu pandangan peribadi dan tak memudaratkan Pakatan...!

maT Sabu:

Terpulang kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim sama ada mahu memohon maaf dan menarik balik sokongannya terhadap Israel meskipun Majlis Syura memutuskan beliau harus berbuat sedemikian, kata Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu.

Justeru kata beliau, pendirian Ketua Pembangkang itu tidak akan menjejaskan kerjasama parti-parti komponen dalam Pakatan Rakyat (PR).

Mohamad menambah, apa yang diperkatakan oleh Anwar kepada Wall Street Journal (WSJ) adalah pandangan peribadi dan dasar partinya, dan oleh itu, terpulang kepada beliau untuk memohon maaf atau sebaliknya.

"Pas tidak mempunyai halangan, terpulang kepada Anwar sendiri, persamaan dasar yang ada dalam Pakatan Rakyat (PR) adalah untuk menumbangkan Barisan Nasional (BN) dan menuju ke Putrajaya, sekiranya ada parti dalam PR mempunyai dasar lain, ia akan diperbincangkan kemudian.

"Namun sekiranya PKR dan DAP mempunyai dasar partinya sendiri, Pas tidak mencampurinya. Terpulang kepada mereka, termasuk menyuarakan pandangan peribadi ataupun mewakili parti," katanya kepada Sinar Harian semalam.

ps: eloklah tu mat sabun oit.. komunih pun ekau sokong, ini pulak israel keh keh... makin teruk tahap babun dah parasit pas ni... anwar punya pasal lor... bodo...


betul betul dah meroyan dah dia ni keke.. adui..


belum apa-apa dia dah gelarkan dia pm malaysia.. wah lau eh.. keh keh... apa maksudnya.. ini maksudnya dia betul-betul kemarukkan jawatan pm walau apa sekalipun... jual melayu jual Islam jual maruah negara takdak hai sebab yang penting jawatan pm tu... kita tengok jelah adakan perancangan dia lagi hebat atau perancangan Allah lagi hebat... tunggu....

israel dengan anuar tiada bezanya.. adui.. israel adalah musuh umat Islam lah nuar oi.. otak taruk mana..

ps: tapi siap ugut nak batalkan pilihanraya tu macamana.. keh keh... poyo oo je... ape pun tak bolehlah wei... hehe...

Selasa, 14 Februari 2012

TUN MAHATHIR BUATKAN ANUAR IBRAHIM TERKEDU...



1. Amerika Syarikat bersama dengan negara-negara Eropah lain dan juga Israel berhajat untuk melakukan “regime change”,iaitu menukar kerajaan-kerajaan negara-negara di dunia yang tidak menyokong mereka.

2. Mereka akan melakukan “regime change” ini melalui pelbagai cara. Di Iraq mereka melaksanakan “sanction” sekatan dagangan pada mulanya dan kemudian berperang dengan Saddam Hussein untuk menukar kerajaan Iraq. Dan mereka berjaya.

3. Mereka juga cuba menukar kerajaan Iran dengan menghasut dan membantu Iraq untuk berperang dengan Iran. Usaha ini gagal.Hari ini mereka masih mencuba dengan menyekat negara-negara di dunia daripada membeli minyak Iran.

4. Perancangan dibuat untuk menukar kerajaan Syria menggunakan berbagai-bagai sekatan kewangan dan dagangan, serta membantu pemberontakan melawan Kerajaan Syria. Usaha ini sedang diteruskan.

5. Di negara-negara Arab apabila ada pemberontakan untuk menjatuhkan kerajaan, Amerika dan Eropah memberi bantuan wang dan senjata, bahkan melancarkan serangan bersenjata untuk menjatuhkan kerajaan yang tidak disukai oleh mereka.

6. Di Chile dahulu, Presiden Allende yang dipilih oleh rakyat melalui proses demokrasi, dibunuh oleh agen-agen Amerika supaya Jeneral Pinochet yang disokong oleh Amerika dapat menjadi Presiden. Amerika lebih suka seorang diktator yang ganas daripada pemimpin yang demokratik jika ianya tidak sokong Amerika.

7. Dimana-mana sahaja Amerika dan Eropah memberi bantuan mengguna media mereka untuk memburuk kerajaan tertentu supaya rakyat digerak untuk mengguling kerajaan yang tidak berbaik dengan Amerika dan Eropah.

8. Di Indonesia sokongan diberi kepada tenteranya untuk menjatuhkan Sukarno. Kemudian pelbagai jenis tekanan diguna untuk menjatuhkan Presiden Suharto.

9. Dimana sahaja kita lihat Amerika bersama Eropah dan Israel, tidak berhenti-henti mencuba menjayakan “regime change” supaya dapat mereka kuasai semua negara di dunia.

10. Apakah Malaysia tidak menjadi sasaran untuk “regime change”? Memang pun Malaysia menjadi calon untuk “regime change” kerana Malaysia tidak mengiktiraf Israel dan mengkritik beberapa dasar Amerika Syarikat.

11. Calon Amerika dan Israel untuk mendiri kerajaan boneka ialah Anwar Ibrahim. Sejak awal lagi mereka menjalin hubungan yang rapat dengan Anwar.

12. Anwar pula ternampak jelas menganggap sokongan Amerika boleh menjayakan cita-citanya untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Oleh itu Anwar memberi gambaran bahawa ia adalah seorang liberal yang terima dan sokong konsep-konsep kebaratan seperti hak asasi manusia, kebebasan dalam serba-serbi, sikap anti-kroni dan rasuah kononnya, penolakan DEB yang dikatakan menindas kaum tertentu di Malaysia dan bermacam lagi yang boleh mendapat pujian dan sokongan oleh Amerika. Ia cukup berjaya kerana Amerika anggap Anwar amat layak untuk melaksanakan “regime change” di Malaysia.

13. Pelobi yang amat berkesan di Amerika ialah orang Yahudi. Ramai dari kawan-kawan Anwar di Amerika seperti Paul Wolfowitz, Cohen dan lain-lain adalah dari kumpulan neo-con yang mencipta dasar penaklukan dunia oleh Amerika (Project for the new American Century).

14. Demikian apabila Anwar dihadapkan di mahkamah kerana tuduhan liwat, mereka mengecam Malaysia kerana kononnya menghalang cita-cita Anwar untuk menjadi Perdana Menteri Malaysia. Sudah tentu jika Anwar tidak dapat menjadi Perdana Menteri maka gagallah rancangan “regime change” Amerika.

15. Tidak hairanlah kenyataan Anwar bahawa ia menyokong segala tindakan untuk keselamatan bagi Israel. Sudah tentu ini akan menarik sokongan Amerika dan media mereka. Orang Palestine tidak boleh menolong Anwar.

16. Melihat sokongan Amerika kepadanya Anwar Ibrahim adalah calon Amerika untuk melakukan “regime change” di Malaysia dengan menjadi Perdana Menteri Malaysia. Kerajaan yang ada sekarang tidak disenangi oleh Amerika kerana bersikap berkecuali, berbaik-baik dengan Cina dan Russia dan tidak menyokong sentimen Amerika terhadap Iran dan beberapa negara lain.

17. Adalah menjadi harapan Amerika, apabila “regime change” berjaya di Malaysia dan Anwar menjadi Perdana Menteri maka mungkin Malaysia akan ada hubungan diplomatik dengan Israel dan menjauhkan diri dari perjuangan Palestine. Dengan ini sebuah kerajaan boneka akan tertubuh di Malaysia yang akan sokong apa sahaja usaha Amerika untuk menakluk dunia.

sumber GAP

ps: itulah permainan licik dari dajjal.. sememangnya mereka nak semua negara mengikut telunjuk Israel... huh.. rosak mu ni anuar ibrahim oi...

NIK AJIZ SOUND ANUAR IBRAHIM.. ERK..

dalam diam nik ajiz dah tak boleh tahan dengan anuar ibrahim.. dan dek kerana anuar beriya iya cover baik punya terhadap musuh Islam... iaitu negara haram israel... maka nik ajiz nakkan penjelasan dari anuar... adakah anuar ibrahim ikut.. adakah anuar ibrahim akan angin satu badan dengan nik ajiz... huh... kita tengok jelah nanti.. hehe..


"Saya selaku Mursyidul Am PAS dengan dipersetujui oleh seluruh ahli Majlis Syura Ulama PAS, menggesa Datuk Seri Anwar menarik balik kenyataannya seperti dilaporkan di WSJ.


"Sekiranya kenyataan itu dilaporkan secara salah atau membawa maksud yang berbeza, maka saya dan seluruh ahli Majlis Syura Ulama menasihatkan Datuk Seri Anwar untuk mengambil tindakan undang-undang dengan menyaman WSJ bagi membersihkan nama beliau," katanya di sini, Isnin.

ps: dah memang sah anuar ni penyokong kuat israel.. dah dah kerana kepala dia dah pusing dia nak ungut pulak nak batalkan pilihanraya... eleh loser... sungguh...

ANUAR IBRAHIM AKAN BATALKAN PILIHANRAYA SEKIRANYA....


adui.. ni maknanya perperangan pilihanraya dia dah gentar dengan ludahan rakyat kepada partinya dan pas.. keh keh... adaka patut nak main ugut-ugut pulak... keh keh.. poyo betul.. asal tidak memberi keuntungan kepada dia wah kemain dia nak pusing keliling bagi tau semua orang yang di malaysia ini pilihanraya memang tak adil... bila ada kemenangan bergaya di pihak dia, tak pulak dia kritik melantun-lantun kan.. ini dinamakan bacul.. tau bacul... khak puih la wei... hehe... takpun saya akan ugut akan membatalkan pilihanraya sekiranya saya tidak diangkat sebagai pm.. kepala gurga mu.. la haha...

sumber mpp online

ps: puak-puak barua ni dah takut dah der rakyat nak taji mereka cukup-cukup pru13 nanti... sendiri mau ingatlah beb!!!!

Isnin, 13 Februari 2012

PAS.. LOW CLASS LA... DEMN

kemain pas menaji ds najib ye demi modal politik sampah ko ye pas.. puih

kemain pas nak cakap hebat bagai.. bila ds najib ke perkarangan perayaan thaipusam baru-baru ini... huh kemain mereka taji... siap kata bagai-bagai... tapi mereka tak langsung taji nikky ajiz, anuar brahim malah dr rani pegi dalam kuil lagi beb..apasal tak langsung tegur.. oo ooo sebab ini nak tunjukkan pas nak sangat jaga hati ketua barua mereka pkr dan dap.. sialan tui.. puih...

ni ape cer ni siap masuk dalam kuil lagi.. apasal pas tak tego.. pehal pas?

sumber klik


Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...