Rabu, 22 Februari 2012

AL-KISAH... PENCACAI ANGKAT NAJIS PAKATAN FITNAH TAK MENJADI...

dek kerana nak mengkover tuan mereka yang ngoi tu... maka keluarlah macam-macam fitnah jahat nak mengaitkan kerajaan malaysia ini ada kaitan dengan israel.. memang bodo bebal yang orang kata.. walau si ketua penipu tu taknak pun nak saman WSJ akhbar yang mengantoikan dia berkenaan sokongan berbelah bagi terhadap israel... jadi nak cover lah kononnya.. maka bahan panas kenalah cari... walau itu bukan betul pun.. tulah keje pencacai beb...kalau ikutkan kita balun je cerita-cerita busuk yang melantun-lantun dekat mereka lagi banyak lagi bagus dan kita patut sebarkan... mainan spikulasi mereka ni buatkan mereka yang ngok ngek percaya bulat-bulat, tak ke bodo nama tu.... fuct... u pakatan...

mai kita tengok kebodohan serangan fitnah bhagal mereka... huh..


blogger upahan mereka memang tiada integriti... hanya jilat jilat fitnah kulum, hisap... luah... anuar oh anuar ibrahim kenapalah ko ni tak insaf-insaf... apalah nak jadi dengan perangai jahanam perosak agama, bangsa dan negara ni... moga satu pembalasan teruk akan kau alami suatu hari nanti atas perbuatan jahat ko anuar... puih...

sumber..klik

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Pakatan sangat yakin akan menang besar di Tanjung Piai, rakyat tetap memilih kami, bukan BN

Nampaknya PH sedang menggunakan gear terakhir untuk meyakinkan kepada semua jentera mereka yang lemau kerana kurangnya orang hadir ke cerama...