Khamis, 16 Ogos 2012

INI GAMBAR.. TIADA DI DALAM HARUKAKAYU (HARAKAH)... HEHE

perghhh... takyah dah beli teh.. air paip warna coklat beb.. hebat.. apa cer da pak lobai pah.. takkan nak tengok je.. berani ker entea minum.. hahaha.. gambar ini di ambil di negeri kelantan.. masalah.. ohh masalah.. ramai penduduk pendam perasaan je dengan perangai konon alim pak lobai-lobai pah tu.. ceramah ligat kerja tak buat.. ini le masalahnya.. tak habis-habis.. sana sini umno umno umno... poodahhh... !!!!

ps: sembang berapi mereka lagi power.. air pun tak bleh nak urus.. abis camno.. ek ek ek..

6 ulasan:

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
  2. halal ke? macam menipu jer...europe kan tgh recession skrg

    BalasPadam
  3. dah 20tahun perintah air maseh berkarat,mesjit baru sebutir.macam mana nak perintah negara?

    BalasPadam
  4. ceramah bertahun tahun siang malam pong!pang!pongg! panggg!....habokkkkkkkk ! jom semua rakyak kelate kito tukar ke BN pulok !

    BalasPadam
  5. bro, yang penaya dan memalukan org kelantan ialah org kelantan sendiri yang balik mengundi. Depa merantau keluar dr kelantan menikmati segala kemudahan air, dan prasana yg elok . masa ngundi balik kelantan pangkah PAS lepastu balik . tinggalh org2 tua dan sewaktu dengannya d kg menikmati air karat. yang memusnahkan kelantan ialah org kelantan sendiri.

    BalasPadam
  6. anon 8.15 am...betul tu...itu la realitinya...org kelantan yg penaya org kelantan...

    BalasPadam

AYAM TANPA SIJIL HALAL BEBAS DIJUAL DI PASARAYA DI NEGERI SEMBILAN KATA MB #viralhancing

SEREMBAN 24 April - Pengusaha pasar raya di negeri ini bebas mendapatkan bekalan ayam mentah dari mana-mana rumah sembelihan sama ada yang m...