Sabtu, 11 Ogos 2012

NI MESTI DAP YANG DESIGN LOGO MERDEKA INI.. PATUT LA...

memang realiti logo merdeka ciptaan pakatun ada makna tersirat untuk menyebarkan kristian? hehe.. mesti juak-juak tak leh terima dengan pembongkaran berkenaan logo merdeka ciptaan mereka... nampak sangat mereka dalam pakatan nak jadikan agama kristian sebagai agama rasmi kalau mereka menang pru13 nanti.. sebab dap lah yang paling berkuasa dalam pakatan.. segala apa mereka buat.. pas kena ikut.. pas pulak berbelah bagi sebab kalau tak ikut kan kena pulau.. hehe.. bagi aku sungguh memalukan sikap pas... serius.. takkan tak nampak apa mainan dap dan pkr terhadap parti kamu pas... ahhh lantak kaulah pas... sedar-sedarlah dan kembalilah kepangkal jalan...

artikel mantap berkenaan logo merdeka ciptaan pakatun.. dr mim

ps: sehati asal tak letak.. hehe.. tak pun sekuli, sebasuh, sejilat, hehe 

2 ulasan:

  1. http://christianity.about.com/od/symbolspictures/ig/Christian-Symbols-Glossary/Christian-Dove.htm

    BalasPadam
  2. http://mastertattoos.net/dove-tattoo-designs-and-dove-tattoo-meaning.html

    Gambar burung merpati dgn simbol hati, sama seperti logo pakatan harami

    BalasPadam

AYAM TANPA SIJIL HALAL BEBAS DIJUAL DI PASARAYA DI NEGERI SEMBILAN KATA MB #viralhancing

SEREMBAN 24 April - Pengusaha pasar raya di negeri ini bebas mendapatkan bekalan ayam mentah dari mana-mana rumah sembelihan sama ada yang m...