Selasa, 14 Ogos 2012

USTAZ AZHAR IDRUS.. STARLET DAHI ABBY... SEDIBIK KENA.. KUI KUI..

adui mak jands ni.. kalau ustaz tu tego apa salahnya.. ai hebat beno ye sampai tak leh nak tego kamu tu.. hehe.. tapi bak kata orang siapa makan cili dialah yang rasa pedasnya...

kata-kata UAI yang buatkan abby terpanas macam hell

“Kadang-kadang kita ni artis, dulu kita lagha, sekarang kita ok dah, mulakan perjalanan.

Nombor satu, kita kena jaga. Jangan kita hentam kawan-kawan yang sama-sama dengan kita sekarang yang masih belum berhijrah.

Ahhh.. itu yang kita kena jaga,” kata UAI

DAN ABBY ABADI jadi panas macam hell dan kata

“Ustaz nak tuduh saya yek.. Itu fitnah. Itu tuduhan ustaz. Itu tuduhan.”

adui.. lek le.. jangan le marah-marah.. hehehe..

baca seterusnya  klik

3 ulasan:

  1. Abby..,

    Kalau hang nak 'mendalami' hukum hakam ugama Islam.., lebih baik kau lamar aje Ustaz Azhar Idrus ni jadi suami hang. Kemudian, hang belajarlah dengan dia. Dia ni baik.. Boleh dijadikan suami mithali untuk hang..

    Betul cakap nii...

    BalasPadam
  2. abby.... kalau aku bnyk wang n ahli politik pas aku teringin masuk meminang ko.... betis putih gebu... hmmm lawa siot....

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam

AYAM TANPA SIJIL HALAL BEBAS DIJUAL DI PASARAYA DI NEGERI SEMBILAN KATA MB #viralhancing

SEREMBAN 24 April - Pengusaha pasar raya di negeri ini bebas mendapatkan bekalan ayam mentah dari mana-mana rumah sembelihan sama ada yang m...