Rabu, 31 Oktober 2012

APA PUNYA GILA, BAGI KUCING MINUM TODI, INILAH JADINYA.. ADES...



ps: dah tak de keje kot tuan kucing ni.. hahahaha... gila... kucing tu jadi pening lalat la... mambang mabuk minum brandy... hehe..

Selasa, 30 Oktober 2012

JOM TENGOK TENDANGAN PENALTI KURANG ADAB DARI PEMAIN BOLASEPAK... KEKEKEKE..

hinanya penjaga gol kerana gagal menangkap bola dengan cara tendangan paling siut, guna tumit,  macam harem perangai pemain bolasepak ini hahaha... , kreatif ye.. kekeke..



ps: apapuntakboleh... keh keh..

ABISLAH KALI INI, VIDEO ANUAR IBRAHIM DENGAN SAMSIDAR PULAK....PANAS PANAS....

jahanam le kali ini.. ades, dikatakan video skandal seks anuar ibrahim bakal keluar dan akan membuatkan isu ini paling sensasi dan panas bak gunung berapi... jeng jeng... macam biasa korang ingat penchacai nak percaya ker.. hadi awang kata mana boleh sebab itu bukti besi.. tak boleh dipercayai, alasan perut tak sama.. alasan pelanduk dua serupa.. dan pelbagai andaian yang mereka nak bagi... pokok kaulah penchacai... pemimpin korang yang korang agungkan tu kalau berjimak depan korang pun korang kata itu palsu... yb zul nordin dah bagi tau dah kat kita ma, spisis depa ni jenis pekak, bisu dan buta tuli.. mana nak percaya bab-bab aib yang pemimpin mereka sendiri buat... kalau umno ok.. walau cerita fitnahkan umno, cerita tipu melibatkan umno/bn kemain mereka percaya macam gampang seh.. hahahaha....


jom baca kat sini weh... panas gila haram ni... huhuhu MPP Online

MEREKA NI MANUSIA MUNAFIK BEB.. MEMANG KEPALA BANA OTAKNYA...

itulah realiti dalam kepala otak seko-seko puak bangkai pakatan beb.. agenda mereka bukan nak apa pun putrajaya dan putrajaya... itu saja mainan minda mereka... mereka takkan puas dalam melakukan kerja kotor demi mendapat kuasa...

kalau korang tengok gambar dibawah ini.. dah tentu ada tidak betulnya, orang Islam pegang lilin, masalahnya yang pegang orang pakatan, pemimpin pakatan beragama Islam.. semua boleh, ostad pas kata aahh boleh ja... umno je tak boleh pegang lilin, ia haram..mereka kafir... pemimpin kami buat boleh.. sebab kami semuanya hebat gila haram.. anda patut faham kehebatan kami pakatan rakyat... pui...

kepala hotak lu lah pakatan... ptuih

ps: bayangkan yang pegang lilin ini pemimpin umno.. aku boleh cakaplah.. pak lobai pas lah yang paling dashyat membuat demo.. mereka kan keldai jadian.. mereka nak cari point je dengan umno... memang bangsat cara politik pas parasit sekarang ni.. semua kerana kuasa... pui

IKLAN DOUBLE MEANING YANG 18SX... KEH KEH... CAM SIUT..

keh keh... idea 18sx yang siut.. hahaha.. cis sungguh... otak mat salleh kreatif  kalau bab-bab macam ni.. hahahaha...



ps: aduhai.. macam-macam...

Isnin, 29 Oktober 2012

KITA TENGOK JOM.. TEKNOLOGI RAHSIA TENTERA NAZI PADA MASA PERANG DUNIA KE-2

kalau kita terperasan lah.. teknologi perang yang ada sekarang ni di upgrate dari teknologi saintis-saintis bijak dari pihak nazi.. betul beb.. contoh v2.. teknologi peluru jarak jauh.. nazi jerman memulakan teknologi tersebut... spy plane.. kapal pejuang kuasa jet.. dan banyak lagi rasanya... BAYANGKAN KALAU NAZI JERMAN YANG MENGAWAL DUNIA DAN MENANG MASA PERANG DUNIA KE-2 MASA TU... kuku besi cara pemerintah... kaum yahudi gerenti pupus... hehe.. dashyat giler...




ps: banyak lagi teknolgi yang digunapakai oleh tentera amerika sekarang adalah dari asalnya teknologi nazi.. erm itulah gamaknya kalau kuasa mutlak dah dikalahkan.. habis semua musuh ambil... walau asalnya mereka memiliki cerdik pandai...

KITA BERBANGGALAH DENGAN SILAT... INI BUKTINYA...

walau ia mungkin pertandingan... seni silat sememangnya digeruni pihak musuh pada zaman dahulu lagi... tu pasal.. pada zaman kesultanan melayu melaka.. dikatakan.. panglima silat disana pada ketika itu mampu menumbangkan 10-20 orang tentera biasa.. memang sangat digeruni oleh musuh setempat... seperti kerajaan siam, majapahit.. dan sebagainya... jadi kita patut berbangga beb silat adalah seni mempertahankan diri paling terhebat yang ada dalam dunia melayu... salute..



ps: bahasa siam ni.. aku faham silat, je yang lain aku terlopong hehehe...

JOM KITA TENGOK, INI BUKAN FILEM YE.. INI REAL PUNYA GADUH 3 LAWAN 1..

amacam? ada berani.. hehe.. kalau dalam filem kita tengok punya cantik gerakan badan bila lawan musuh.. kadang-kadang 1 lawan sampai 5 orang, rilek je hero belasah... tapi ini dunia nyata... bukan dalam filem... kasi layannnnnnnn... haha..



ps: kalau kita tengok kat filem aksi.. kemain skill kan.. tapi dunia nyata... alah koboi gak.. cuma kecerdikan orang dalam menghadapi je.. hehehe..

Ahad, 28 Oktober 2012

JOM KITA TENGOK DRAMATIKNYA KEBANGKITAN PASUKAN YANG TAK MAU KALAH... TERBAIK..

kelayakan piala dunia 2014.. jerman vs sweden.. jerman dah leading 4-0... dengan semangat jitu, pasukan sweden tak mengaku kalah... dan itulah bolasepak.. drama-drama macam nilah yang paling best... kebangkitan hebat mengejar 4-4.. nasib tak menang kekeke... layan..

Sabtu, 27 Oktober 2012

LAGI DAN LAGI MANUSIA KURANG GILA DATANG CERAMAH PAKATUN.. BIAR BETUL!!

apa ni.. takkan lah.. ish ish.. ait.. selalu gila haram ramai.. kali ni secoit je datang... ai takkan lah hea.. edit kot.. tak pun orang belum sampai.. tak pun tarikh ceramah salah.. orang tak tau.. so silap hari lah kot.. tak pun.. dah habis ceramah.... kekekeke..

daku hanya mampu tersenyum... dan pakatan rakyat tetap mendabik dada mereka memang power.. khak ptuih...


lokasi dikatakan di morib.. dan anuar ibrahim pun ado tau... ai ini jo mampu ka... kah kah kah kah... salahkan je lah umno tu.. ni umnolah sabotaj... hehehe

sumber klik sini

APA NAK JADI PENCHACAI PAS OI.. IBADAH KORBAN PUN KORANG NAK JADIKAN IA POLITIK GILA KA???

KITA ADA OTAK KITA FIKIRKAN, LAYAKKAH SPISIS MACAM NI DENGAN PENYOKONG IQ KAT LUTUT NAK MEMERINTAH NEGARA KITA SECARA TOTAL?.. KORANG BOLEH PERCAYA PESEN MANUSIA YANG APA SEMUA MEREKA NAK JADIKAN  PERKARA POLITIK... GILA YANG MEMANG GILA... PUI... TAUBATLAH OIIII

ps: makin kronik tahap tertinggi dah mereka ni.. ades.. pui


Khamis, 25 Oktober 2012

DOUBLE STANDARD LA LU PAS!!!

SENANG JE POINT DIA..

KARPAL SINK HINA HUDUD -  PAS KATA TAK APA.. DIA BARU NAK KENAL ISLE..

BILA CHUA SOI LEK KONONNYA MENGHINA HUDUD -  PAS KATA UMNO KAFIR...

korang tengok tak game dan kebahlolan puak pas ni.. double standard yang sangat sengal.. mereka tak tau.. kalau dah kafir kafir la juga.. mereka memang menentang hukum Islam..sama je dap ke mca ke.. serupa minded depa tu. tu yang aku cakap yang ada dalam pas hanyalah si bahlol dan si tonggong piang sebab.. sikap mereka ni... bila dap terang-terang menghina Islam.. dan banyak dah bukti mereka dap menghina Islam.. tapi seko pak kulup pas mentikus.. alasan mereka.. ohh dap baru nak faham Isle.. oi pas.. lu punya politik macam sampah tau ka.. pui..

ps: senang je point mereka nak henyak umno je.. hehe.. provokasi mereka hanyalah untuk melemahkan umno.. dan kalau kita perhatikan mereka dah mula menjaja modal ini untuk menarik orang datang ke ceramah mereka yang semakin hari semakin ciput orang datang.. oi pas.. serius la.. politik korang macam sampah la woi.. ptuih..

Rabu, 24 Oktober 2012

WOI PENCHACAI SETAN.. APA KORANG TAK NAMPAK MELAYU DIC***PKAN.. BANGSAT... LU KHALID GAGAP..

DI MANA PEMIMPIN YANG DIKATAKAN MENJAGA HAK RAKYAT... WOI PAS.. MANA LU, WOI PKR MANA LU.. PEMIMPIN MELAYU BODOH APA LU ORANG NI.. DEMN IT..

DAN PENCHACAI MACAM BIASA MEREKA AKAN CAKAP, SEMUA INI UMNO YANG BAYAR PAKCIK DAN MAKCIK INI... PUI



Sesi penyerahan memorandum itu disertai dengan perhimpunan aman dihadapan Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) Selangor oleh kira-kira 50 bekas peneroka FELDA terbabit. 

Rata-rata bekas peneroka yang berusia sekitar 60-70 tahun itu merayu agar kerajaan negeri supaya memulangkan kembali tanah mereka. Sebelum ini sekitar tahun 1994 seramai 363 orang bekas peneroka FELDA Sg. Buaya telah menubuhkan satu syarikat, Murni Jaya Development Berhad (MJD) bagi menjual dan memajukan tanah mereka.

ps: ayuh melayu.. bangkit kita ajar pkr dan pas masa pru13 nanti.. korang nak tengok hal macam ni berlaku.. mungkin lagi banyak kes-kes rampasan tanah macam ni akan berlaku bila pakatan berkuasa secara mutlak di bumi bertuah ini.. jadi korang nak? ok kalaulah diizinkan Allah BN menang besar.. kita ludah cukup-cukup melayu pertualang yang sanggup gadaikan maruah bangsa dan agama beb.. kita ludah dan muntah kalau boleh kat muka mereka yang lancau suka tengok melayu di aniaya di bumi sendiri... f**k u pakatan.. f**k u..

AJE GILE MOKCIT ABBY NI.. MEREPEK TAK SUDAH-SUDAH...

apa ni apa ni.. erk.. dah semakin ke laut dah apa yang abby cakap ni.. ades.. abby oh abby.. pesanku.. cepat-cepat lah kahwin.. kronik ni.. kalau tak diubat teruk dan dikhuatiri akan mencakar dinding dimalam hari tau.. huh

ps: lagi geram pak-pak parasit paih dengan mokcit abby ni.. huh.. bergetaih..heh

Selasa, 23 Oktober 2012

PENCHACAI KATA... MANA BOLEH.. TAKKAN MUNGKIN.. AHHH.. TIPU..


Malaysia adalah negara ke-12 paling berdaya saing bagi menjalankan perniagaan, demikian menurut laporan "Menjalankan Perniagaan" Bank Dunia Edisi 2013.

Kedudukan itu meletakkan Malaysia mengatasi negara-negara seperti Sweden (ke-13), Taiwan (ke-16), Jerman (ke-20), Jepun (ke-24) dan Switzerland (ke-28).

Kedudukan terkini Malaysia itu merupakan peningkatan yang memberangsangkan dari tempat ke-18 sebelumnya dan pada kedudukan ke-23 pada 2010 dan ini menunjukkan haluan daya saing yang meningkat sejak empat tahun yang lalu.

Laporan itu menyatakan peningkatan enam anak tangga di tempat ke-12 pada tahun ini merupakan lonjakan paling tinggi dalam kedudukan daya saing Malaysia.

Laporan itu mengkaji 185 ekonomi merentasi kriteria daya saing seperti kemudahan memulakan perniagaan, kelulusan mendapatkan lesen, kecekapan pentadbiran cukai dan kemudahan menjalankan perdagangan rentas sempadan.

Katanya, Malaysia memperbaiki kedudukan daya saingnya dalam lima bidang menjalankan perniagaan, iaitu Kemudahan Bekalan Elektrik (dari tempat ke-59 ke tempat ke-28); Pendaftaran Hartanah (dari tempat ke-59 ke tempat ke-33); Pembayaran Cukai (dari tempat ke-41 ke tempat ke-15); Perdagangan Rentas Sempadan (dari tempat ke-29 ke tempat ke-11) dan Urusan Permit Pembinaan (dari tempat ke-113 ke tempat ke-96). - BERNAMA

SEMAKIN KURANG DAN SUSUT.. KENAPA JADI MACAM NI PAS???

Dewan Kosong:Program Pemimpin Pas Yang Tidak Mendapat Sambutan Di Kelantan


kenapa kenapa.. apa yang tak kena.. ni boleh menjadikan kepala pemimpin boneka pas semakin pening memikirkannya.. nik aziz mesti ada jawapannya.. hehe macam aku cakap, dalam propaganda perang.. mereka mencanang mereka kuat, hebat, terbaik, power dan sebagainya... tetapi realitinya.. semakin kurang dan susut sudah rakyat mempercayai pas serta pakatan... isu menjilat dap dan jual maruah orang Islam demi kuasa.. itu kot punca yang penyokong sendiri boleh anggap.. pas yang sekarang lagi teruk dari umno.. malah bodohnya berganda-ganda...


LAGI GAMBAR RBF Online

Isnin, 22 Oktober 2012

CERAMAH PAKATAN SEMAKIN SURAM.. HARAP PENCHACAI JANGAN BACA.. TOLONGLAH!!!!

perasan tak korang.. sejak dua menjak ni.. ceramah dari pakatan semakin kurang orang datang, terutama di selangor.. sebab apa? adalah kerana strategi pakatan ini, hanya untuk menyedapkan kem perang bn? erm.. jap jap.. kita perlu tahu apakah propaganda mereka ini.. sebab apa makin kurang orang datang bila mereka buat ceramah.. wahhal anuar ibrahim datang pun.. setakat leh kumpul 400-500 orang sahaja.. sedangkan kemampuan mereka mengumpulkan orang boleh mencapai puluhan ribu orang... jadi kesimpulannya... rakyat dah mula sedar.. dah mula tau dah tembelang busuk pakatan ni.. mereka dah tiada isu.. mereka dah tiada satu peluru yang betul-betul boleh menarik orang ramai ke ceramah mereka...

tak perlu cakap banyaklah.. kita kena tahu juga.. propaganda pakatan ini mereka ikut sebijik macam cara propaganda nazi jerman masa perang dunia ke-2 dulu... nazi pada masa diambang kekalahan.. mereka menabur segala cerita propaganda yang cukup mengerunkan musuh.. tapi hakikatnya mereka dah tiada tentera simpanan.. mereka dah kekurangan jentera perang... terpaksa gunakan remaja paling muda 12 tahun dalam menghadapi perang... so kita kena faham.. taktik dan teknik kadang kalau kita terpedaya akan mengakibatkan kita lena di ulit intan... jadi inilah masa cybertrooper BN belasah dan korek isu yang tidak mungkin mereka mampu bangkit mempertahankan... ayuh.. inilah masanya... dulu mereka angkuh.. mereka eksyen.. berlagak... malah anggap bn macam sampah sebab mereka dapat mentadbir 4 negeri..

WE FIGHT TO THE END MY FRIEND.. FIGHT.. ALWAYS FIGHT... :)


Tarikh : 19 Oktober 2012.
Ceramah : Ceramah Umum di perkarangan rumah Hamzah bin Abd Samad, No. 1, Taman Desa Mawar 3/3, Sg Yu, Tanjung Karang, Anjuran Cabang PKR Tanjung Karang.

Penceramah :
1. Zuraidah " Mak Lampir" Kamuddin - Ketua Wanita PKR Pusat.
2. Abdullah Sani Hamzat - Timbalan Ketua AMK Selangor.
3. Yahya Sahri - Ketua PKR Cabang Tanjung Karang.
4. Judi bin Sarjo - YDP PAS Kawasan Tanjung Karang.

(Kredit gambar kepada rakan Facebook, Kongkang Keramat)

selanjutnya CTS


DAP TETAP HEBAT DIMATA ORANG CINA!! KAN KAN.. KITA NAK HERAN APA..!!!!


Perang antara MCA dan DAP berterusan apabila Presiden MCA, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek petang semalam menegaskan bahawa parti komponen Barisan Nasional (BN) itu tidak pernah takut untuk berdepan dengan DAP.

 Katanya, MCA sudah bertarung dengan DAP dalam 10 pilihan raya umum lalu dan rekod terbukti menunjukkan MCA selalu menang. "Ini bukan kali pertama MCA bertemu DAP, kita pernah seri sekali dan cuma tewas dua kali sahaja. "Selebihnya, MCA menang terhadap DAP sebanyak tujuh kali," kata beliau pada sidang media selepas menutup Perhimpunan Agung MCA Ke-59 di sini, hari ini. Beliau turut mendakwa, DAP terkenal dengan 'kecemerlangan' mereka untuk memutar belit fakta dan bila DAP baru menang sekali, sudah menganggap DAP akan 'tutup kedai'.

 Dalam pada itu, Soi Lek turut berpuas hati terhadap kehadiran perwakilan-perwakilan MCA pada mesyuarat kali ini dan dianggap berjaya mencatat kehadiran terbaik iaitu melebihi 1,600 orang. Menurut Soi Lek: "Walaupun sudah melewati waktu minum petang, kehadiran perwakilan mencatatkan lebih 1,000 orang dalam dewan." Beliau menambah, isu-isu yang dibangkitkan ketika sesi perbahasan juga sangat kondusif dan menunjukkan kesediaan parti bagi menghadapi pilihan raya.

ps: realiti orang cina dah rasa mca tak kemana.. dap juga mereka pilih sebab mereka anggap dap adalah satu parti yang boleh membuli melayu.. dan cina-cina kiasu suka kalau melayu dipijak-pijak.. dihenyak-henyak... dan terbukti dap dah melakukannya dengan mencibekkan pemimpin pas dan pengikutnya... kau hado? pui

sumber ultra news

Ahad, 21 Oktober 2012

SAMBUTAN YANG PALING HEBAT RAKYAT UNTUK MR ANUAR IBRAHIM... KORANG PATUT TABIK SPRING...

JANGAN KO MAIN-MAIN.. RAKYAT MARHEIN YANG CINTAKAN DIA BUKAN CALANG- CALANG YANG DATANG, HAMPIR 20,0000 EH TERLEBIH 0 PULAK.. HEHE.. RAMAI TAU.. GERUN I.. TAPI TULAH.. MALASLAH NAK KOMEN APA-APA SEBAB RASANYA.. KITA TAK LEH NAK CAKAP APA DENGAN RAMAI GILA HARAM ORANG DATANG DEMI MR ANUAR IBRAHIM.... ROADSHOW PAKATAN MENGELILINGI SELANGOR BERMULA DI PUCHONG DAN BERAKHIR DI MASJID BATU 8, IJOK....PETANG TADI...

kan ramai tu.. kerusi hehe.. jangan maraaa aaaaaa penchacai.. nanti kena jual.. hehe

KREDIT TO BLOG JAWA BERNAM....

EDIT LAGI.. DAH TAK DE KEJE KOT PENCHACAI PARASIT PAS... KHAK PETUIH!!!!

aku rasa ada sebab penchacai tu edit.. sebab paling utama mereka dah pening kepala sebab sokongan terhadap pas dah semakin merosot... dan paling penting... kempen TUKAR semakin diterima rakyat kelantan.. jadi perlawanan akhir bolasepak piala malaysia 2012, malam tadi... sempat juga penchacai telo kulup mengedit gambar... kononnya rakyat dah menolak najib... ke main sukalah penchacai yang lain otak rosak secara amnya.. menjaja gambar ini di blog-blog dan facebook.... tapi kenyataannya mereka mudah dikantoikan... keh keh... apa punya bodoh piang da... keh keh keh...

NAMPAK SANGAT EDITNYA KAN... KEH KEH..

yang ni original.. semua perasanlah banner ni.. apeke bodoh bona penchachai tu ek

Sabtu, 20 Oktober 2012

BILA DAP MENJAJAH SURAU... APA ANDA NAK KATA? SELAMAT KENA JUAL!!!

sampai surau pun didap kan.. memang dah tahap teruk sangat dah virus perosak ni.. apalah nak jadi beb.. apa nak jadi.. makin dashyat penangan dap dalam mengawal orang melayu... kesian orang melayu, kesian.. ohh kesian... itupun orang pas kata dap ni penyelamat Islam... khak ptuih...

ps: tergamak orang Islam melayu yang menjadi pertualang segala-gala demi kuasa...

HARAP ORANG PAS JANGAN TENGOK NI... TOLONG JANGAN.....

adakah ceramah pas semakin berkurangan orang datang... betul ke.. aish.. takkanlah hea.. bukanke mereka kalau buat ceramah, berduyun-duyun orang datang.. tapi tulah inilah yang terjadi...lokasi dikatakan di padang mahkota, tumpat... kelantan... gagal menarik ramai yang datang? apa sebabnya.. dalaman pas ada jawapannya.. sebab mungkin rakyat kelantan dah bosan kot.. TUKAR....

ps; adakah alasan majlis belum bermula atau apa saja alasan... yang nyata rakyat kelantan inginkan perubahan... TUKAR..

Jumaat, 19 Oktober 2012

MEREKA MENJAJA NEGERI-NEGERI PAKATAN SEMUA TELUS... TAPI RAMAI TAK TAHU.. INI BUKTINYA... SANGATLAH TELUS..

mereka dengan kepala hotak berjambul menjaja mereka saja yang hebat... dan telus.. maksum... sampai tiada siapa yang mampu menafikan.. maka penchacai-penchacai mereka cukup bangga jalan mendada.. malah dengan senyum ego, menyebarkan info-info yang konon negeri-negeri pakatan cukup hebat... sampai anuar ibrahim terkoyak spender akibat dari info-info yang konon hebat ini... power kan.. hehe


power kan???.. ni je mereka mampu auta.. kononnya mereka hebat gile.. gile lagi hebat dari bn katanya... keh keh.. tetapi mereka sembunyikan yang kat bawah ni, sorok dalam spender mereka hal yang mereka rasa.. tak perlu diketahui umum.. sebab kebobrokan mereka ini mereka cukup terer mengkover line... tu pasal ramai penchacai idung lembu mereka main ikut dan ikut.. serta ikut sampai lupa kebenaran... hehe.. pooodahhh lah lu pakatan...

ok mai kita tengok kepincangan mereka... eleh.. ini tak mau pulak penchacai kasi share kat facebook apasal... wei.. hehe..





ps: mesti mereka kata ini semua mainan fitnah dari jentera umno nak memburukkan kehebatan negeri pakatan... waiceh.. itu je modal mereka kan.. kepala bana tul hahaha.. jadi gua sarankan korang share lah dan sebarkan kebobrokan ini... sebab kita sedarkan manusia-manusia yang tak tak tau siapa pakatan sebenarnya... haha.. peace!!!!!

Khamis, 18 Oktober 2012

PUNYALAH RADIKAL MANGKUK SEKO NI... PUI..

KDN TERLALU BERLEMBUT.. MAKA MAKIN BANYAKLAH SPISIS KEPALA BABI BUKIT MACAM NI... ZALIM DARI SUDUT APA PUN TAK TAU SPISIS NI.. GILA KOT..

ps: gila nak berperang apa kata pergi syria.. ada berani ka... ni terlalu tengok cerita perang-perang la ni.. ketagih nak bunuh orang... pui

ANDA PERCAYAKAH PAKATAN BOLEH MENERAJUI NEGARA?


Pakatan Pembangkang Tidak Mampu Terajui Negara –

LUMUT, 18 Okt –  Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak menegaskan pakatan pembangkang yang dianggotai tiga parti berbeza sanggup bersandiwara dan berpura-pura sesama sendiri semata-mata untuk menumbangkan kerajaan Barisan Nasional (BN) dalam pilihan raya.

Beliau berkata berbeza dengan pakatan pembangkang, BN tidak bercakap soal mahu menjatuhkan mana-mana parti politik.

“Itu sahaja matlamat mereka, dan ini bukan bermakna mereka boleh dipercayai untuk memimpin negara kita,” katanya ketika berucap pada majlis Jamuan Janji Ditepati di Stadium Majlis Perbandaran Manjung yang diadakan sempena lawatan beliau ke selatan Perak.

Najib berkata anggota pakatan pembangkang sebenarnya tidak sebulu antara satu sama lain dan sebab itulah mereka sehingga kini tidak berani menubuhkan kabinet bayangan, bertanding dalam pilihan raya umum dengan menggunakan satu simbol atau membentangkan hanya satu manifesto pilihan raya.

Tegas beliau, BN sebaliknya merupakan sebuah kerajaan yang padu dan bertindak dengan satu suara dalam memperjuang agenda pembangunan negara. Perdana Menteri menekankan bahawa BN merupakan sebuah kerajaan bertanggungjawab terhadap rakyat dan ia memikul tugas berat itu sebaik mungkin.

Ini, menurut beliau, dicerminkan melalui pembentangan Belanjawan 2013 baru-baru ini yang berpaksikan kepada usaha mensejahterakan rakyat dan memakmurkan negara.

Najib mengingatkan rakyat supaya tidak termakan dengan kata-kata manis atau janji yang ditabur pihak pembangkang.

Sambil menarik perhatian bahawa mereka sememangnya petah bercakap, Perdana Menteri mengingatkan: “Tapi pilihan raya ini bukan soal orang petah bercakap. Kalau kita nak pilih orang petah bercakap, kita pilih orang yang jual ubat di tepi jalan yang kata ubat mereka boleh sembuhkan pelbagai penyakit.”

Beliau turut merujuk kepada pemimpin sebuah parti pembangkang yang bertindak keluar parti setelah menyedari agenda perjuangan parti itu sebenarnya membawa keburukan kepada negara

SUMBER KLIK

Selasa, 16 Oktober 2012

MESTI ADA ORANG TU JELES TAHAP TERTINGGI DENGAN NAJIB... GERENTILAH..!!!

sebab apa aku cakap camtu.. korang faham-faham jelah.. sok dia pun nak tunjuk dia pun boleh jadi orang tengah dalam mana-mana konflik di dunia ini... aiceh.. ehehe.. takkan korang tak faham dia tu.. apa yang ds najib buat dia mesti buat... sampai dia ada bas mewah dan ada gambar dia sekali beb (bengkek le train komuter gambar ds najib ada), biasalah nak tunjuk betapa hebatnya dia dimata rakyat... tapi ramai dah orang tau pekung dia ni... nak tau siapa dia? siapa lagi anuar ibrahim la beb... hehehe...


TAHNIAH MALAYSIA!! TAHNIAH DS NAJIB... kerana diundang dalam peristiwa bersejarah itu.. rakyat malaysia berbangga dengan pencapaian ini...


Kerajaan Filipina dan Barisan Pembebasan Islam Moro (MILF) telah menandatangani kerangka perjanjian damai secara rasmi di Istana Malacanang di sini hari ini bagi mengakhiri konflik lebih 40 tahun di wilayah selatan Filipina.

Detik bersejarah bagi memulakan proses penubuhan wilayah autonomi Bangsamoro itu turut disaksikan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dan Presiden Filipina, Benigno Aquino III, pada pukul 3 petang waktu tempatan.

Majlis yang turut disaksikan oleh Ketua MILF, Murad Ebrahim itu ditandatangani oleh wakil kerajaan Filipina, Marvic Leonen dan Ketua Perundingan Damai MILF, Mohagher Iqbal.

Malaysia menjadi pengantara perundingan damai antara kedua-dua pihak itu sejak 2001 sehingga perjanjian awal untuk perdamaian dicapai di Kuala Lumpur dalam rundingan dari 2 hingga 7 Oktober lepas.

ps: pas parasit.. sila faham sikit.. agak-agak mat sabu leh tak buat macam ni hehehehe... harap tak jeles tahap tertinggi sudah lah ye... para pentabsub mengutuk ds najib macam-macam tapi dia rilek je.. pegang amanah... berbuat baik kepada semua orang... udah-udahlah mendengki pentabsub... jadilah insan yang baik hatinya... jangan ikut sangat anuar ibrahim tu.. rosak...hehe

GUAN ENG MINUM AIR TEH LAH TU... MANA MUNGKIN DIA MINUM TODI BEB...

aku tak caya.. mana mungkin.. ish ish.. mana boleh... eh eh... tu kan air teh.. gile ape dia yang digelar Khalifah Umar Abdul Aziz boleh sesukahati minum air camtu.. oi oi.. mana boleh... tu air teh je.. percayalah.. air teh o limau... korang tak nampak ke warna dia sama... hehe... biasalah beb.. pak dongkoi pas parasit.. akan lakukan apa saja demi memback up si lim guan eng ni... abang besar ma... jangan main-main o.... hehe

tu yang nak tanya kepada pentabsub pas parasit yang bingai..(aku gelarkan pas parasit sebab golongan ini dah sekular) kalaulah pemimpin mca yang pegang cawan air memang siang dan malamlah si pentabsub akan jaja cerita.. sampai terkeluar air liur hijau tau.. hehe.. ai macam-macam.. tapi apakan daya ini adalah abang besar ma... jangan dibuat main-main.. jadi kulup telo oi pas parasit nak tegur... haha...pui... dan jangan lupa gelaran paling power mereka gelarkan Khalifah Umar Abdul Aziz oi.. jangan dibuat main-main.. hehe..

klik sini ek...

Isnin, 15 Oktober 2012

IKLAN IKLAN.. EX FUZE SEMAKIN BERKEMBANG DI MALAYSIA...


IA SEMAKIN BERKEMBANG.. TAK RUGI KITA BERMULA SEKARANG.. KERANA.. IMPAK MULTI MILLION SALES DISELURUH DUNIA SEKARANG INI.. JENAMA SEMAKIN POPULAR... JOIN KAMI DAN ANDA TAHU SENDIRI IMPAK MAKSIMA DIDALAM EX FUZE...
-krol

kepada berminat boleh pm kami di inbox http://www.facebook.com/XfNetwork pihak kami akan menghubungi anda untuk keterangan lanjut projek r350 + 7... best bro..

ps: iklan berbayar.. jadi kepada berminat boleh klik ke facebook yang dilampirkan di atas.. tak rugi ambil tahu.. tak ambil tahu rugi la juga... :)

Ahad, 14 Oktober 2012

MACAM NI BOLEH KEJANG OTAK BN OI... GASAK-GASAK... PUI

harap korang fahamlah maksud gua.. ye lah aje gile wei. yang datang bukan sikit.. gila haram. siap buat konsert... dan muda-mudi terkinja-kinja datang tengok konsert yang dianjurkan pakatan haramjada hea.. konsert bersih.. di kelana jaya, Selangor.... gila beb aku aku tengok pun jadi ketaq wei.. power siut pakatun haram jadah hea.. buat konsert.. semua bangun.... dan tepuk x 18.... oi oi bangun tepuk... bagi tabik spring beb...

a a a a... cuba korang tengok.. kan ramai nak mampus tu.. stadium penuh.. ape tak nampak.. korang jangan kang diorang kata gua kena beli.. kekeke... a a a cuba tengok betul.... raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii kan kan kan kan ... kekekekekekekekkekekeekekekekeke

lagi gambar... lu orang dah tengok ke tak tengok klik je sini ok... anak seberang...

Sabtu, 13 Oktober 2012

SIAPALAH YANG BUAT NI.. GILA BETUL..

harap pihak berkuasa siasat lah, ni kat mana.. gua dapat gambar ni dari facebook rakan gua.. mak aih macam haram sesukahati mak pak dia lak ek...

ps: gila.. dan kurang ajar puak-puak kafir ni ye..

YELAH ABBY... ORANG LAIN TAK SEMBAHYANG, KAU SORANG JE.. SEBAB KAU POWER.. PUI

yelah... ye... ye.. alah hea.. yee.. saya faham kak abby... ye ye.. ahh.. ooo ermmsss.. oho... aaaaa... uit... yelah... akak je betul.. pas kan power.. pas leh bawa akak ke syurga, yang tak sokong pas akan jahil munkaq, tonggong.. dan bebal..konon pas maksum gila haram.... hahaha.. ini lah masalahnya lebih sudu dari kuah... kawen je lah.. sok kawen ok la kot...

ye kak ooo ermmss ooo ok ok.. aaaa.. urpss...



ps: lantak ko lah hea... hehehe

Jumaat, 12 Oktober 2012

HAL YANG DISEMBUNYIKAN MANGKUK AYUN PAS DI PULAU PINANG!!!

erm. punya berdegar-degar si pengkulup pas memuji lim guan eng kerana dikatakan ketua menteri komunis tu jaga orang Islam dan melayu kat pulau pinang sana tu sangat excellent... tapi fakta ini mereka sorokkan supaya jenglot-jenglot gelak ketawa tengok orang Islam kena tipu hidup-hidup dengan pakatan paling mangkun ayun tu... so pesanan gua.. orang Islam melayu perlu sedar... dap dan pas serta pkr akan pelingkupkan negara ini serta agama Islam akan diletak jauh-jauh... nak tau apa pak kulup pas sembang yang konon merekalah paling agung dalam menjaga Islam dari umno, kata pentabsub tegar kalau tak pas menjilat dap.. maka kita semua ketinggalan... wak lu lah pas... pui...

ps: mentikus lagi lah pak kulup pas weh.. pui..

sumber anak seberang

SEJARAH KITA PERLU TAHU...(317-339 Hijrah) 929-952 Masihi. TENTERA SYIAH MENYERANG KAABAH...




(317-339 Hijrah) 929-952 Masihi.

Hari Al Tarwiyah (hari kelapan dalam bulan Zulhijah), tentera Syiah Qurmuty (diketuai oleh Hamadan Ibn Al-Ashath Al-Qurmuti) menyerang konvoi haji pada tahun 317 Hijrah, membunuh semua jemaah haji, kemudian beliau menyerang Kaabah, menarik keluar batu hitam (Hajar Aswad) dan memecahkan kepada 8 bahagian kecil. Menarik keluar pintu Kaabah dan kemudian memecahkannya, menarik keluar kisa’a Al-Kabah dan memotongnya kepada banyak pecahan dan memberikannya kepada sahabat-sahabat beliau, kemudiannya beliau mengarahkan pengikut-pengikut beliau untuk memusnahkan Mizab Al-Kabah [saluran untuk menyalurkan air (sekiranya hujan) dari atas Kaabah]. Pabila pengikut beliau cuba untuk memusnahkan saluran ini, dia (pengikut yang diarahkan) terjatuh dari bumbung Kaabah dan mati. Beliau (Hamadan) kemudiannya menyuruh pengikutnya mencampakkan mayat-mayat jemaah haji yang telah mereka bunuh ke atas bumbung Kaabah, Mizab (saluran air) mengalirkan darah orang Muslim buat pertama kalinya dalam sejarah. Beliau kemudian mencampakkan mayat-mayat selebihnya kedalam telaga Zam-Zam sehingga penuh dan kemudian menutup telaga ini dengan batu yang besar.

Wanita Qurmuti (pengikut syiah) akan membawa air kononnya untuk menyiram mayat-mayat jemaah haji ini atau memberi minum kepada jemaah haji yang tercedera, akan tetapi apabila mereka berjumpa dengan jemaah haji yang masih hidup, mereka akan membunuhnya tanpa memberi air. Mereka (wanita Qurmuti) percaya bahawa mereka perlu membunuh sekurang-kurangnya 3 orang Sunni (Nasibi, gelaran yang mereka berikan pada orang Sunni) yang dahaga untuk mereka mendapat tempat di Jannah. Mayat-mayat yang lain pula ditanam di dalam Masjidil Haram dimana mereka (jemaah haji) dibunuh tanpa solat jenazah, ghosul mahupun dikafankan.

Kemudian beliau (Hamadan) berdiri di depan pintu Kaabah dan menjerit ke langit dan berkata: “ Akulah yang berani mencabar ALLAH, akulah yang berani mencabar Tuhan, DIA mencipta kamu dan aku membunuh kamu semua (jemaah haji)”.
Pengikutnya yang turut memusnahkan Hajar Aswad juga menjerit ke langit: “Dimana burung-burung Ababil ENGKAU? Dimana batu Sijjil (batu dari tanah yang terbakar) ENGKAU?” Merujuk kepada peristiwa serangan bergajah yang dipimpin oleh raja Abrahah sebelum kedatangan agama Islam.

Kemudian beliau membawa Hajar Aswad ke timur (Al-Qatif) dengan menggunakan 70 ekor unta, setiap unta yang membawa batu hitam (Hajar Aswad) jatuh sakit dan kemudian mati di tengah padang pasir. Kemudian mereka membina ‘AinulKuaibah’ dan meletakkan batu hitam itu (Hajar Aswad) di situ selama 22 tahun dan menyuruh orang ramai mengerjakan haji di situ (AinulKuaibah), tetapi tiada siapa yang pergi.

Selama 22 tahun orang Muslim tidak mengerjakan haji.

Kemudian, Khalifah (Al-Muktadir Billah) menyerang pengikut-pengikut Qurmutiah dan membunuh mereka dalam peperangan antara 80 ribu askar menentang 3 ribu askar Qurmutiah. Satu kumpulan kecil Qurmutiah, lebih kurang 10 buah keluarga dapat melarikan diri ke Syria (Bilad Al-Sham) kemudian ke Jabal Al-Arab, sebuah gunung di Arab dan menyembunyikan diri supaya tidak dibunuh, salah sebuah keluarga tersebut adalah ((Al-Assad)).
"kitab al- Bidayah Wa an- Nihayah oleh Al-Hafidz Ibnu Katsir"

Imam Al-Ghazali berkata: “ Syiah Qurmutiah adalah rofidah (keluar dari Islam) dari luar , kafir dari dalam”.

Imam Ibn-Taimyah berkata: “ Syiah adalah batiniyah (ajaran yang menyimpang dari agama Islam) dan musuh kepada Islam, dan yang lebih teruk kekafirannya adalah Qurmotiyah, mereka akan berlakon bahawa mereka adalah Muslim Shiah dan bila mereka mendapat peluang, mereka akan membuka pintu kepada musuh-musuh Islam untuk mengkhianati kita, mereka (Qurmotiyah) telah jauh tersasar dari Quran dan Hadis.

Salah sebuah peninggalan Qurmotiyah ini adalah ‘Ainul Kuaibah”, di Al Ahsa (bangunan yang mereka dakwa untuk menggantikan Kaabah yang mana mereka meletak batu hitam (Hajar Aswad) dan menyuruh umat Islam menunaikan haji di situ.

diambil dari facebook

Khamis, 11 Oktober 2012

KLIP VIDEO PEMIMPIN PAKATAN PERAK... BAKAL TERSEBAR???? ERK ERK... ABIS ABIS..

that y daku kata.. jangan lihat hanya dia berpakaian Islamik semata-mata.. nafsu.. erm semua serba tau.. jadi kesahihan cerita ini aku tak pasti.. kita tunggu pendedahan dari blog tokguru86 nanti...

pencacai..mesti kata ahhh umno ni dah tak de keja lain... bagi aku senang je.. mereka pun akan lakukan menda sama kalau mereka ada bahan dan bukti... kan kan.. eleh.. ini lah masanya kita pelingkupkan pakatan.. sebab mereka ini penjahanam malaysia.. pemimpin-pemimpin dalam pakatan hanya ada 2% je yang boleh pakai yang lagi 98% semua kulup beb.. hehe

ps: boleh ke blog tokguru86 untuk penjelasan... gasak lu lah pemimpin pakatan... wakaka..

Rabu, 10 Oktober 2012

MESTI PARASIT PAS KATA, SHANNON AHMAD INI DIBAYAR UMNO BERPULUH JUTA.. HEHE..

kalau sasterawan negara pun kata pas sekarang dah jadi shitty.. kita pulak nak kata apa.. merepek je perjuangan pas sekarang ni weh.. dah macam golongan sesat yang nakkan kuasa je.. macam puak syiah.. harap maklumlah.. pas dah menyimpang dah dari perjuangan asal.. ada faham...

ps: mesti puak parasit kata ini semua umno yang bayar.. haha..

Selasa, 9 Oktober 2012

NAJIB PAKAI BAJU HIJAU... PAS SILA JANGAN PERASAN...

hehe.. sila jangan perasan ye.. asal warna hijau hak milik mutlak pas.. asal hijau pas punya.. poodah.. maknanya kalau najib pakai baju warna hijau... dia menyokong pas ke.. wakaka... pas sila jangan perasan ye... hahahaha..


Isnin, 8 Oktober 2012

TAHNIAH ANUAR IBRAHIM.. LAGI KELUAR UMNO.. JOIN PKR.. DI PERAK.. HUHU.. :(

tahniah anuar ibrahim, kerana bas mewahmu serta jet paling power yang anda dah naik tu.. ramai di kalangan rakyat mula jatuh cinta dengan keperibadianmu itu bang non... ohhh sungguh syahdu bang non... dan para pentabsub kahak hijau sekalian anda patut bergembira beb.. yang keluar ni berganti-ganti la wei.. tinggalkan dah.. umno.. so aku ucap tahniahlah ye... sob sob.. wah kemain senyum lebar pentabsub.. tu tu korang tengoklah.. ha kan.. senyum je.. ye lah... dengan berita ini la.. ingat main-main ke..

korang klik jelah link ini.. daku tak mampu nak berkata apa-apa.. terkedu.. huk huk huk.. ades..

KLIK SINI
roll ke bawah... sebab ada berita lagi gembira nak ku ceritakan... kepada pentabsub pakatun sekalin.. huk huk

/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

WEI PENTABSUB.. UDAH-UDAH LAH NAK MENJILAT PARTI PEROSAK RAKYAT TU.. INSAF-INSAFLAH WEI... RAMAI DAH NAK CHALO DAN TAK TAK TAHAN DAH DENGAN PARTI KENCING RAKYAT TU.. WAKAKAKAKAKA... SO JOM KITA RAMAI-RAMAI KUBURKAN PARTI ANAK BERANAK YANG NAK JAHANAMKAN NEGARA TU... AYUH.... !!!!! GO TO HELL LA PAKATAN.. WAKAKAKAKAKAKA PUI

Ahad, 7 Oktober 2012

SEMAKIN BERANI DAN BIADAP.. KDN SILA JANGAN TIDO!!!

ps: rasanya ni bukan orang melayu yang punya keja ni.. kafir harbi yang ngidamkan negara ini.. semakin berani kafir-kafir ni tunjuk belang ye.. apa ingat orang Islam melayu ni tunggul ye.. hehe.. manusia macam ni lah yang menjadi punca perbalahan sesama kaum.. sampai jahanam satu negara kerana taktik bangkai macam ni.. jadi rakan-rakan.. ayuh tolak dap... hukum mereka pru13 nanti..

Sabtu, 6 Oktober 2012

TWITTER ANUAR IBRAHIM PALING POPULAR? GILA HARAM HEBAT WOI!!!

agak-agak anda.. kononnya mereka di sinun paling power kononnya.. mereka memburukkan ds najib dengan pelbagai cara... tapi realitinya rakyat malaysia dah matang.. cuma yang tak matang spisis yang terikut cara pembangkang tu.. macam budak sekolah rendah cara politiknya.. keke..

mari kita lihat siapa yang kena...

ps: dengan nada berlagak samdul para pentabsub akan cakap alah.. ds najib paksa rakyat malaysia memfollow twitter dia... tu yang banyak tu.. hehe.. tapi anuar brahim dia ikhlas.. tu yang sikit.. tu.. hehe.. woi.. bodoh punya pakatan.. hehe.. akal ada ke.. tu yang aku cakap macam budak sekolah tu hehehe

Jumaat, 5 Oktober 2012

MASYUK LA TOKEY JUAL BAJU BERSHIT 4.0,,, DAH NAK BUAT PULAK 3 NOV NI.. KACAU X 18

wahhhhh ada masyuk lah tokey baju bersih 4.0... untung baju 3.0 pun tak habis pi joli lagi.. dah dah mat sabun nak istiharkan 3 nov ni perhimpunan bershit 4.0 pulak.. ekekekekeke...

bayangkan yang beli 5 juta manusia.. x rm20 hengget... aje gile kaya... kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya

baju ni dah dipromot dah oleh pakatun jibraum ketepet... hehe.. pui

ps: lepas ni boleh beli klcc dengan keuntungan jualan baju bershit 4.0 ni... hehehehe... gila kau 5 juta datang woi... 5 juta... wow... kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kayakaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya kaya

Khamis, 4 Oktober 2012

GAMBAR HANTU PALING GERUN SEKALI... JANGAN TENGOK..

bukan yang ni

tak pasti entiti ini menyerupai siapa.. harap tak delah sama.. tapi memang seram beb.. aku pun terkujat.. gila haram seram... apa nak buat dunia ini macam-macam mahkluk ada ma.. tapi yang nyata keseraman entiti dalam gambar ini jangan dibuat main beb...

korang roll ke bawah... harap tak mengelupor ye..
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/
/

hahahaha.. sama tak entiti ni sama tak sama tak...

ps: gurau-gurau petang, janganlah marah pentabsub anuar brahim.. hehe.. sama kan gambar tu.. tapi tu siapa.. hehehe..

ELEH DISLIKE LAGI BANYAK KE.. ALAHAI.. SUKA KEMAIN PUAKA PAKATUN KEKE..

dalam alam maya.. ada satu unit dipakatan sana tu kejenya like or dislike apa video yang di keluar oleh bn.. alah dah tau lama dah.. mereka anggap mereka lah yang menerajui alam maya ini.. eleh.. setakat dislike.. aku tau siapa yang dislike.. dah tentu cina-cina kiasu... alah tau dah.. berpuluh acc.. dan klik je dislike.. dan peperangan cyber ini tidak berakhir dan mereka mewar-warkan terus... konon ds najib memang tidak disukai oleh sekalian rakyat... kononnya... hehehehehe...

pernah diceritakan setiap cybertrooper mereka ada lebih dari 5 ke 6 acc beb.. propaganda.. mereka nak tunjukkan kuat le kononnya... tapi hakikat dalam dunia sebenar... kita kena faham... ds najib dah semakin diterima dan apa yang dia lakukan memang dah terbaik dah...

kita biarkan saja puak-puak langau hijau ini kemain suka sambil garu telo sebab keadaan video youtube ds najib banyak dislike dari like... ekeke... tak pe kita bagi je depa ni naik minyak dulu.. hehe.. kan kan... taktikal perang kita takyah heran.. sebab propaganda siapa lebih hebat... dan siapa lebih licik... dan diketahui.. cyber trooper bn.. memang bagi puak-puak pakatan meroyan dulu.. haha.. bodo punya pakatan..

ps: macam budak sekolah pun ada pesen pakatan ni wakakaka...

Rabu, 3 Oktober 2012

100 RIBU? 10 RIBU... ATAU 1000 JE ANGGARAN.. RAMAI TU..

kadang-kadang kesian dah kat pentabsub-pentabsub ni.. kejenya nak tunjuk bagus dan kononnya abang dap dan anuar brahim akan tengok sambil tersenyum riang la kot.. hehe.. poodah..

himpunan tuntunan royalti di istana kehakiman putrajaya hanya 1000 orang datang? biar boto lor...

dalam harakah.. mesti akan keluar.. 10 ribu menawan putrajaya menuntut royalti.. atau pun gegak gempita di putrajaya melambangkan kejatuhan bn.. hehe... tak pun kehebatan anak muda seramai 20 ribu orang membanjiri putrajaya... tuntut royalti... hehehe..

sumber klik

makin pening le puak-puak sana ye.. semakin kurang dah manusia nak berjuang macam orang gila demi anuar ibrahim dan dap.. kesian pas.. huk huk huk

nak tengok macamana parasit pas pening.. meh tengok iklan ni hahahahahahahaha

http://headbomb.blogspot.com/2012/10/santai-santai-pagi-longgarkan-urat-urat.html

SANTAI-SANTAI PAGI... LONGGARKAN URAT-URAT MUKA ANDA!!!



ps: keh keh keh keh...

Selasa, 2 Oktober 2012

BAKAL PERDANA MENTERI MALAYSIA MEMBENTANGKAN BAJET 2013... NAK JUGA.. KEMAIN ANUAR BRAHIM NI KIKIKI

kalau aku jadi yb-yb bn pun aku challo lor.. alahai..ape buang maso nak dongar apa yang si kaki penipu ni cakap.. haha..  setakat nak membezakan apa yang bn buat.. lepas tu hehe.. faham-faham jele..pelik pesen-pesen pembangkang kat malaysia ni.. cara depa ni semua nak popular.. tapi habuk.. hehe..

kesian anuar brahim oi.. sampai hati yb-yb bn tak dengar pembentangan bajet bagus dari pakatun.. hehehe..

ps: kalau orang tanya.. apa jadi dengan pembentangan bajet dari pakatan... jawab je kesian... kesian... kesian...

DAP MEMANG BOLEH MENANG BESAR!!!

pengakuan terbuka seorang blogger berbangsa cina, helen ang.. dia taulah kenapa..

baca seterusnya klik

ini ulasan daku... pendek je..
sebab mca dan gerakan memang akan dikuburkan terus dari terus bangun.. semua kerana dap.. power kan dap kan.. sebab dap berjaya buat orang melayu jadi banggang piang dalam pakatan.. kita nak cakap ape lagi.. so sekarang dari bagi dap berkuasa... baik kita orang melayu yang majoriti sayangkan agama, bangsa dan negara... ayuh.. beri sokongan kepada bn.. pru13 rasanya umno je menang besar... mic hidup lagi.. mcm dan gerakan.. ucapkan selamat tinggal sebab... rasanya.. orang cina memang nakkan dap ma..

baca seterusnya klik

Isnin, 1 Oktober 2012

AJARAN PAS, JANGAN TENGOK HANYA DENGAN PAKAIAN, BERKOPIAH... TAPI AKHLAK?..

apa komen anda dengan malaun parasit pas ni.. gila kan...

ps: dalam pas majoritinya otak macam ni, yang minoriti je yang ok... tapi ramai je macam ni.. otak sakit...

MB Perak selamba 'sound' Bersatu, jangan curi ahli dan bertanding tempat UMNO

 UMNO Perak akan mempertahankan kerusi-kerusi tradisi miliknya pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) nanti sambil mengharapkan gandingan d...