Jumaat, 21 Disember 2012

UIT, KATA SAKIT PINGGANG? NI SLUMBER JER JOGET... POWER GILER ANUAR IBRAHIM!!

hehe.. agaknya sakit belakang dia dah elok.. hehe.. tak pun dengan berjoget sebegini membolehkan penyakit tu hilang secara oautomatik.. hahaha... ini ke bakal perdana menteri geng..?? keh keh.. bila kes panas china doll tahun lepas.. dia kata sakit belakang..??? ye ke bang non... hahaha.. ai macam-macam perangai bakal perdana menteri Malaysia yang ke-7 ni.. hehe..



ps: suka betul penchacai tengok video ini.. hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

KENA UNDI PH KALAU NAK PROJEK KATA LIM GUAN ENG #hancing #viral

Punya hebat dia punya janji nikmat kuasa. Dahulu semasa mereka menjadi pembangkang, modal beginilah yang mereka sergah, BN beli undi kepada ...