Jumaat, 21 Disember 2012

UIT, KATA SAKIT PINGGANG? NI SLUMBER JER JOGET... POWER GILER ANUAR IBRAHIM!!

hehe.. agaknya sakit belakang dia dah elok.. hehe.. tak pun dengan berjoget sebegini membolehkan penyakit tu hilang secara oautomatik.. hahaha... ini ke bakal perdana menteri geng..?? keh keh.. bila kes panas china doll tahun lepas.. dia kata sakit belakang..??? ye ke bang non... hahaha.. ai macam-macam perangai bakal perdana menteri Malaysia yang ke-7 ni.. hehe..



ps: suka betul penchacai tengok video ini.. hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SALAH GUNA MEDIA SOSIAL - SKMM SERBU 11 LOKASI RAMPAS TELEFON BIMBIT DAN KOMPUTER RIBA #viralhancing

CYBERJAYA – Sebanyak 11 lokasi di beberapa buah negeri diserbu Bahagian Penguatkuasaan dan Siasatan Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Ma...