Langkau ke kandungan utama

WOW... INI MACAM PAKATAN BOLEH KONGKER MELAKA NI... ABIS-ABIS..!!!

TAHNIAH ORANG MELAKA... ORANG MELAKA NI MEREKA MEMANG SUSAH NAK TERIMA PESEN ORANG PAS AMALKAN.. SEBAB MELAKA DAH MAJU.. MINDA RAKYAT PUN DAH KEDEPAN... JADI KESIMPULANNYA GAMBAR INI MEMBERI 1000 CERITA BEB...

APAKAH ALASAN PENCHACAI DENGAN GAMBAR TAK LOGIK INI.. hehehe..

ps: walau apapun rakyat dah mula sedar... SAY NO TO PAKATAN RAKYAT...

Ulasan

  1. No collections ini malam mahhh. Adusss . Modal sewa PA system khemah tikar lum bayar lagi ni. Adoii yai camana ni

    BalasPadam
  2. Belum start lagi kot masa tu... atau mat sabun tak mai buat lawak bodo..

    BalasPadam
  3. Gambar ini UMNO dah edit. 10000 orang datang malam tu. Hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. mungkin jugak tuh. gambar diambil saja tak diteragkan dan saja diambil dari jauh. tak kasi orang tahu "fitnah" yang dibuat. apa citer nih, tempatnya kat mana dan kain rentang yang digambarkan itu pun tak boleh nak baca. hailah UMNO, bebenorlah "fitnah".

      Padam
  4. Ramai penceramah tak mau datang lagi...tak masyuuk...tak lepas nak bayor insuran motokar mewah....

    ingatlah..maknusia semua.. jagn bayor duit atau sedekah nanti amalan fitnah mereka melampias kat anda sebab subahat...

    BalasPadam
  5. ... Rasa rasanya diwaktu ini mungkin majlis dah habis. Yang berucap itu mungkin seorang petugas yang hendak mengemas dan menanggalkan mikrofon dsbnya. Yang 3 orang sedang duduk itu mungkin merupakan petugas petugas yang telah penat dan duduk berihat sebentar.

    Tetapi mungkin juga keadaan ini benar sepertimana yang diceritakan.

    Ini kerana orang orang Melaka sememangnya bijak kerana menolak pembangkang. Melainkan mereka yang benar benar bebal dan dungu seperti yang 3 orang itu ...

    BalasPadam
  6. Tahniah untuk ahli pas melaka kerana tolak pas pok nik.

    BalasPadam
  7. mudah benar pencacai2 umno bongok di spin..kah kah kah..

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku sokong kamu. Xder pun pencacai UMNO yang tanyakan kat mana dan apa apa citer. yang dorang tau nak kondem jer. kepala dah masuk asap sumer tuh.

      Padam
    2. Nk tanya kat hang ka??hahaaaa
      Kalau kat hang lebih baik xyah tnya,dh comfirm jawapan yg bebal & dungu jer keluar nanti....hahahaaaaa

      Padam
  8. ada juga penchacai pakatun terasa wakaka

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan popular daripada blog ini