Ahad, 1 Januari 2012

bertambah bengkok kote si al juburi haha

berikut adalah foto yang membuatkan juak-juak menghantukkan  kepala ke dinding dan garu bontot berkali-kali... ha ha ha.. demn.. maksudnya yang tegar-tegar melalak katakan pakatan di terima rakyat hanyalah mainan mimpi mereka sahaja.. keh keh.. nampaknya makin bengkok dan mati pucuk lah anuar brahim beb.. hehe...

ramai kan wahhhhh....
perghhhh ramai tui wei... hehehe

perghh.... dasat... hehehe...

lagi gambar... ke sini klik

kepada pentabsub...yang ni korang tak mau demo pulak!!!!

bila dah perangai lanciau... lanciau la... kepada pentabsub berlagak hero suka demo apasal korang tak berdemo dekat mb kedah? kenapa?.....


lima orang mahasiswa KUIN digantung pengajian... so kenapa korang yang konon hero jalanan tak berdemo kaw-kaw dekat mb kedah tu.. pelajar ni di aniaya ni bodoh... so nampak sangat double standard haram jadah yang di tunjukkan si kepala bana smm ni beb...

mereka mesti kata hal yang tak berkaitan dengan kerajaan.. mereka takkan masuk campur.. bangsat yang memang membangsatkan... bila dah dihasut kepala bangsat... jadilah bangsat sebangsat bangsatnya.. jadi hiduplah kau wahai pentabsub yang bangsat terus dibangsatkan...

KEPADA RAKYAT MALAYSIA... TENTANGLAH PEROSAK AGAMA, BANGSA DAN NEGARA...

sumber dari DoK

ingat sampai 80,000 ke berdemo..

siap ada yang nak mati pagi tadi ni berdemo punya pasal di hadapan UPSI... budak-budak yang tak kenang dek untung ni.. semakin manjadi-jadi keparat dia.. dengar kata juga ada yang berani merempuh fru.. hak hak hak.. apa ko ingat ni cerita superhero ke nak lenjan fru suka hati mak pak korang ke bangsat... ada yang tercedera, nak mati pun ada... yang klimaks kena liwat tak pasti ada ke idak...


seterusnya di sini klik

SELAMAT TAHUN BARU 2012....

tinggal sudah kenangan tahun 2011... dan sekarang tahun baru 2012... SELAMAT TAHUN BARU RAKAN-RAKAN HB SEMUA... GO GO.. WE FIGHT FOR OUR RIGHT...

MB Perak selamba 'sound' Bersatu, jangan curi ahli dan bertanding tempat UMNO

 UMNO Perak akan mempertahankan kerusi-kerusi tradisi miliknya pada Pilihan Raya Umum ke-15 (PRU15) nanti sambil mengharapkan gandingan d...