Selasa, 3 Januari 2012

HUKUM KARMA...


dengar kata ada seseorang YDP paih di kawasan selangor dapat cucu luar nikah... erms... uit.. camtu ke.. betullah kata orang.. tak kena dekat kita.. kena dekat anak... tak kena dekat anak kena pulak dekat cucu... masa memaki hamun UMNO ... uit kemain.. entoh.. ini orang panggil hukum karma kot...

baca seterusnya...
klik

MANA PEMIMPIN UMNO.. MANA ADIWIRA KAMU..ADES..!!!!

aku tertanya-tanya kemana hilangnya pemimpin UMNO NI?


aku ingin mengatakan dimana pemimpin umno yang dikatakan ingin melancarkan perang... dimana anda... takkan dah simpan telor dalam peti ais.. demn man.. kami nak peluru supaya dapat bersama meranapkan pakatan.. bukan hanya laungan di PAU saja.. lepas tu hilang taring.. sial lah.. kamonlah.. bangkitlah wahai pemimpin UMNO... jangan jadikan pembangkang semakin naik isim... dek kerana kamu senyap dan senyap.. diam dan diam... mana mana adwira pemuda-pemuda UMNO... ai takkan nak harap blogger, cyber war FB twitter je... sepatutnya anda dah kerahkan komando-komando anda menyerang unit-unit tentera mereka wahai PEMIMPIN UMNO... dengarlah luahan blogger tak bertuan ini... kalau anda semua nak tengok kekalahan teruk di pru 13 nanti anda buatlah bodoh... buatlah... demn... bangkitlah... dan berjuanglah... jangan senyap-senyap... buat weng je otak tu...

baca luahan gelombang wangsa maju

USTAZ SEMPOI....


erm macam-macam orang duk kata pasal ustaz hebat ini.. aku respek cara dia berdakwah... buatkan orang muda terpegun... macam nilah ikon yang dicari-cari untuk orang muda mencintai Islam... tetapi macam biasa pentabsub anuar dan dap mengatakan aura ustaz azhar ini akan meranapkan kuasa umno... bagi yang tabsub-tabsub.. anda kena ingat cara ustaz ini bagus untuk perpaduan Islam...good for umno n pas...

sebab yang datang di ceramah agama dia apa ingat semua dari penyokong PR? aku yang menyokong kuat kerajaan pun memang minat dia... jadi ramai juga penyokong kerajaan yang meminati ustaz azahar idrus ini... so jangan lah si pentabsub PR terutamananya pas.. ek eleh terus je konferm.. umno bakal di tumbangkang oleh azhar idrus... kekeke... yang di lihat di kelantan ramai dah nak masuk umno.. nak tau kerana apa sebab ustaz azhar idrus lah hehe... pentabsub paih takkan tak tau apa yang berlaku di kelantan sekarang... ramai dah hilang kepercayaan dengan pas... so how?

bagi golongan muda yang sebahagian dok kata mereka nak menjatuhkan regim umno... berapa ramai yang dok sokong macam tu.... ada tak sampai 500,000 orang? bila si minoriti nak menyalak macam menawan rampasan perang... senang dok ceritalah... mereka ini hanya mimpi, mimpi yang belum pasti betul... itulah kenyataannya... kalau dalam parti mereka bermacam-macam masalah... bila ada masalah... kata ini perangkap musuh lah... di bayar musuh lah... bodoh... dah salah sendiri mana nak tengok... puih

so kepada peminat ustaz azhar idrus... dia ni berdakwah memang terbaik.. bukan macam pas... cuba bayangkan masa condown 2012 di shah alam tu.. kalau ustaz azhar idrus tu campur dengan politik kenapa dia tak ajak mat shabun... khalid samad... dan hadi awang dan lain-lain... kenapa?

ps: juak-juak pas pening sebab banyak benor masalah yang datang sejak kawan dengan anwarisme dan dap... puih

SKANDAL RM500 JUTA... nik ajiz semakin poning...

mengata orang dia yang lebih.. itulah perangai paih yang hebat tu... kalau mencari salah orang... perghhh memang hebat beb.. hari-hari dok canang sampai lupa tanggungjawab rumahtangga beb... hehe... itulah parasit yang dinamakan pas pus pis.... demn



MENANTU NABI NIK AJIESS SONGLAP RM500 JUTA ........???

Duit mana nik ajess bagi kat menantu dia sampai RM500 juta tu .........???? Tak tau dosa ka depa nih ....... Hehehehehe ..... mengata orang bukan main sedap.

SPRM buka kertas siasatan sekali lagi apabila isu PMBK dibangkitkan mengenai kaitan anak menantu Nik Aziz si Arif Fahmi.

Arif Fahmi dikaitkan dengan penyelewengan dana RM500 juta yang baru baru ini menjadi panas apabila Nik Aziz sendiri mengakui beliau melantik menantu didalam syarikat GLC kerajaan negeri.

Nik Aziz turut mengakui Ariffahmi adalah menantu beliau dilantik atas dasar merit dan kebolehan.Maka kita boleh persoalkan adakah berjuta orang anak Kelantan tidak berkelayakan untuk dilantik selain daripada MENANTU Nik Aziz?

Ariffahmi yang merupakan bekas Ketua Pegawai Eksekutif Perbadanan Menteri Besar Kelantan (PMBK) yang menguruskan RM500juta wang rakyat negeri Kelantan tetapi sehingga sekarang tidak dikaitkan dengan sebarang tindakan oleh pihak SPRM memandangkan dikhabarkan pegawai SPRM Kelantan telah menyorokkan bukti untuk mengelak menantu Nik Aziz didakwa.

Menjadi persoalan sekarang kenapa Ariffahmi yang terang terangan mengawal sepenuhnya dana 500 juta PMBK dilepaskan begitu saja,malah pakatan bertindak menyorokkan kes ini.

Agaknya orang SPRM ni orang PAS la kut sebab tu dia tak tangkap menantu kesayangan pok nik neh ......... hehehehehe ......

sumber: rakan FB
Aminuddin Mohamad

MENJELANG 9 JANUARI 2012

pak nuar brahim semakin gelisah menunggu 9 jan ini... hehe.. dan di sebabkan itu... akibat stress mungkin jadinya macam kat bawah ni la kot... ke ke ke... sila lah tengok ye!!!




































jadi mr gollum.. hehe... persamaan yang nyata hehe.. jangan mara aaa nanti kena jual.. hehe

zulkifli nordin mencabar anuar dan saiful bukhari supaya bersama-sama solat hajat di masjid negara pada 5 hb januari ini... dengar kata saiful onn... tinggal anuar jer.. adakah dia berani... mesti dia kata ini mesti ada konspirasi nak buktikan dia salah.. hehe..

ps: kebenaran semakin di tunjukkan dan bila yang jahat semakin gelisah serta pentabsubnya semakin tidak keruan....

TULANG RUSUK PATAH DER... KEPALA TERCABUT...


bila suratkhabor harukaka kata tulang rusuk si safwan jibraun tu patah... maka berteriaklah si penjilat-penjilat tegar mereka kata polis memang kejam.. membabi buta mereka menuduh polis sedangkan mereka buat skrip drama baik punya supaya rakyat membenci polis... kamon beb ini zaman it.. segala bukti kena sahih.. setakat cakap je bukti takda.. ibarat cakap.. dengan kepala dunga la lu la hehe... puih.. keke cuba kita tengok... ape betul tulang rusuk dia patah... betul ke.. keh keh... asal tak cakap kaki tercabut... kepala terbelah 2... dan tangan di patah riuk menjadi 18... baru la trill cerita kekejaman polis... ini fitnah budak kecik pun garu kepala nak percaya da wei kekeke... 

itulah keje pembangkang di malaysia beb.. low klass giler nak babitkan polis dalam hal mereka, yang nyata mereka semakin di tolak rakyat... semakin hari semakin terdesak dengan mencari isu-isu baru yang boleh menguntungkan mereka di pru 13 nanti... poorah... selalunya kejahatan last-last akan kantoi dan kemenangan kepada golongan yang baik... InsyaAllah... so kita tau kan siapa lahanat kejahatan? tau? 

jom kita baca kebodohan si safwan ni menipu Dr MiM

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...