Jumaat, 6 Januari 2012

adakah party dangdut 901 akan hilang seri..


pdrm telah mengeluarkan syarat-syarat kepada penyokong jilat habih.. erm tak pasti mereka nak berjemba-jemba ke tak.. keh keh.. mesti skema mereka ek.. good.. kan bagus macam tu.. duk lek je ramai-ramai.. semua kalu nak jerit tak bleh.. hanya boleh guna isyarat tangan sahaja... bayangkan keh keh... senang tak payah je pergi.. bukan best pun.. menghabehkan boreh jo...

dia buat magik terkejut...kehebatan paih

pelik bin ajaib.. mereka boleh aja.. puih.. hairan.. dashyat kehebatan khalid geja ni... pas is pas.. mengata orang dia yang lebih... sekarang mereka yang terlebih sudah.. so camne tu...



MACAM MANA ANAK KHALID GEREJA BOLEH DAPAT ZAKAT .....???

MasyaAllah ...... ni pakai kaedah mana neh sampai anak YB Shah Alam termasuk dalam 8 asnaf yang layak terima zakat. Anak dia masuk kategori mana yek???

Allah berfirman dalam surah at-Taubah ayat 60 :

"Sesungguhnya zakat-zakat itu, hanyalah untuk orang-orang fakir, orang-orang miskin, pengurus-pengurus zakat, para muallaf yang dibujuk hatinya, untuk (memerdekakan) budak, orang-orang yang berhutang, untuk jalan Allah dan orang-orang yang sedang dalam perjalanan, sebagai sesuatu ketetapan yang diwajibkan Allah; dan Allah Maha Mengetahui lagi Maha Bijaksana".

“Memang anak saya menerima sumbangan RM1,000 setahun daripada LZS kerana dia tidak mendapat biasiswa. Sumbangan itu memang diberikan kepada pelajar yang berdaftar dengan persatuan pelajar Malaysia di Asia Barat. ”Anak saya belajar di Jordan dari 2001 hingga 2009 dan menerima sumbangan itu. Namun, dari segi yuran pengajian dan sara hidup, saya tanggung semuanya, tidak guna wang zakat,” katanya

Khalid sebagai ahli Parlimen dan seorang jurutera, Khalid mampu menanggung pelajaran anaknya, tetapi oleh kerana sifat tamak haloba beliau tanpa malu-malu menggunakan wang LZS untuk tujuan tersebut.

Wajarkah dan layakkah anak Ahli Parlimen Khalid Samad menerima pengagihan duit zakat tersebut sebanyak RM8,000? Sudah tidak adakah anak-anak Selangor yang tidak memerlukan bantuan tersebut untuk membolehkan meneruskan pengajian di universiti. Sudah lebih kayakah bapa2 di Selangor daripada Khalid?

Tuduh orang makan taik rupanya dia sendiri pun makan taik ...........
sumber fb

pelikkan.. erm Allah bagi chan lagi tu...


kepada orang melaka.. bagi aku.. anda dengar bolehlah.. percaya.. ades.. tak pasti... tapi orang kita ni.. mereka suka dan taksub bila seseorang pemimpin tu terer berceramah dengan tonasi yang hebat.. ayat lenggang lenggok yang indah... senang dan mudah orang kita di longlaikan... terer la lu mr anuar brahim.. hehe.. puih...

betullah kata orang, walau bukti setinggi gunung sekalipun... mana mungkin pentabsub-pentabsub nak percaya yang dia ni meliwat... hantam china doll, mereka anggap konspirasi konspirasi... selalunya kita di pukau pukau... tanpa sedar ia merosakkan... tapi itulah kelemahan orang kita... taksub dan taksub... tanpa sebab..

tu yang pernah aku kata... takkan teruk benar dunia ni.. yang baik kena kitai... yang jahat gelak besar... sama-sama kita fikirkan.. apa kesudahan.. sebab.. bila cerita fitnah.. cerita maki.. cerita aib, cerita keburukan semua orang kita percaya bulat-bulat walau tahu... ada bukti bukti sahih yang dia ni bukan boleh di percayai.. so how?

walau ramai orang kuat dia dah tak percayakan dia lagi... tapi yang pelik ramai pulak terngangga dengan dia.. kenapa ek kenapa... dunia dunia... adil sungguh... puih.. hehe.. jangan lah polik aku cakap macam tu.. sebab makin hari makin di taji... makin lek je dia.. demn man..

apa dalam dunia ni orang memang suka jahat dari baik.. dan memang dari dulu lagi memang kalau orang jahat senang disanjung.. demn demn.. KALAU DI IKUTKAN.. STANDARD LA... YANG JAHAT DAN YANG TAK BETUL AKAN DI SANJUNG DAN DI CIUM CIUM DULU... SAMPAI SATU MASA KEBAIKAN AKAN TERANG-TERANG DI DIANGKAT DAN DIJULANG... NANTIKAN... INSYAALLAH...

ps: juak-juak mesti kata... hahaha... ramai je orang sokong anuar brahim... tapi yang datang tu dengar je dia merapu... hehe..so merapu kan best di dengar... faham-faham je lah...

PKR HANYA DI PERCAYAI OLEH GAY-GAY JE...


datuk hassan ali memang malas nak simpan-simpan.. dia hembur semua untuk pentabsub anuar... geng-geng penjilat anuar dah mula pening.. rasanya tak payah pergilah untuk berdemo 9 hb nnti hehe.. dan sememangnya majoriti pas.. dah hilang kepercayaan kepada mr anuar ibrahim.. sayonara...

jadi yang didalam pakatan pun memang payah nak bersatu hati... ente fikirkan lah sendiri... sebab kalau kita tak mau fikir.. jangan harap orang lain nak fikirkan untuk kita... hehe.. jadi berfikir lah secara waras...

ps: sendiri buat sendirilah tanggung... tapi bila dah buat... tak mau tanggung apa macam...

parti jemba jemba... di usm

 siapa percaya saya cakap... kami akan bawa 1 juta mahasiswa ke mahkamah nanti.. caya caya kata mereka..hehehe

malam ni kita akan start berjemba-jemba dimulakan dengan mamat yang berbaju putih silakan

I  lupa lah nak bagi tau u... i baru je kuntuit.. sori ye..

wah ramai nyer.. apa mereka buat ramai-ramai ni.. ada party malami ker.. joget-joget.. or lepak study group..dashyat budak-budak sekarang kan.. hebat.. sebab apa hebat... mereka ni semua di janjikan lulus peksa  dengan pointer free di beri olah anwar brahim hehe... 

baca seterusnya... dashyat oooo klik sini

[Hot!] Jangan anggap PN kerajaan yang lemah – Razali

 KUALA LUMPUR – Jangan menganggap Perikatan Nasional (PN) sebagai satu kerajaan yang lemah atau tidak berwibawa. Ini kerana kerajaan PN tela...