Ahad, 8 Januari 2012

RAMAI TOTOK-TOTOK ANUAR TERLOPONG

 wah ramainya jibraun... apalah diaorang buat malam-malam tu.. korek ker.. keh keh keh
 dan mungkin pentabsub-pentabsub gay suka giler time ni... chantekkkkk kekeke...
al kisah.. toiiyib.. sang kancil datang beramai-ramai mengadap mr nuar brahim... toiyibbb...

biarlah.. totok dia tabsub tahap longkang punya dekat dia sorang... so anuar apa lagi kasi rock n roll la... ahh persetankan berapa ramai yang datang tu.. ala macam ajaran sesat... walau dibenteras macamana pun ramai juga pengikut kan.. so dah dah anuar brahim ni keh keh... biarlah... dia nak pusing apa pun... peduli apa aku.. kekeke... esok penentu adakah bamboo river akan memanggil-manggil... sayonara...

APA YANG PERNAH ALMARHUM UST FADIL NOR KATA...


pas semakin hilang arah kerana dap dan anwar... ramai dok sangkal hal ini.. dan ramai penjilat tegar mereka lupa perjuangan asal mereka.. yang paling kelakar ada ayat mungkaq kedahak otak penjilat dap... mereka kata pemecatan hassan ali kerana dia berjuang untuk kepentingan dia sahaja... dan menggunakan Islam demi dia... ek ala penjilat tegar.. kalau dia ada bukti-bukti yang memang ada perancangan sulit memurtadkan umat Islam di  selangor... adakah dia buat demi dia seorang... demi umat Islam ke untuk dia... mencegah kemungkaran... tetapi didalam pas sekarang kata hasan ali terang-terang buat semua itu demi kepentingan dia.. haram jadah punya stament bodoh....

kejatuhan pas semakin terang-terang.. tunggulah kejatuhan paling teruk dalam sejarah pas... Allah bersama orang yang benar... LAWANLAH SI PENGKHIANAT AGAMA DAN BANGSA.... yang penting memang mereka dah gentar dengan keadaan ini... jadi... pas.. sediakanlah kerandamu... sila klik sini

ps: menyalaklah dikau wahai penyangak-penyangak pr, anda menyalak macam majoriti bersama anda.. puih..

WE MUST FIGHT BACK !!!!!


pas is shit.. pas is mother fucker parasite... mereka ingat mereka dapat lakukan saja demi dap dan anwarisme... bangsat... kepada rakyat Malaysia... inilah masanya mengajar jibraun-jibraun perosak Agama di Malaysia ini... jangan di biarkan mereka bermaharajalela... this day we fight back all the pakatan bastard.... until end!!!!

ps: hassan ali yang berjuang demi Islam mereka sapu macam tu... kepala bana lu pas... puih.. tunggu masa kejatuhan paling dashyat yang anda alami nanti...

DAP GANTI PAS... SO DATUK HASSAN ALI DI TENDANG KELUAR DARI PAS...!!!

so nak cakap apa lagi... sebebarnya orang yang menaikkan pas dah di tendang bulat-bulat di oleh pas... pas memecat datuk hassan ali... ini berita panas... so bergelak sakanlah anwarisme dan konco-konconya dengan kabar gembira ini... jadi.. buat datuk hassan ali... when you wan na fight this ass holl pakatan... join us... bebas or bn... we fight them with fire... FIGHT FIRE WITH FIRE...!!!!!


kerana kekentalanmu menaji pemimpin dalaman pas.. mereka mungkin dah tak tahan... so ini lah masanya mereka buat satu perkara yang menjatuhkan parti pas itu sendiri... parti parasit... dan dap lah kepalanya disamping anwarisme n the gang... !!!! kelantanganmu membanteras maksiat membuatkan puaka-puaka didalam pakatan tak tentu arah... sekarang buat datuk... fight them datuk fight them... ada segerombolan majoriti umat Islam bersamamu.... FIGHTTTTTTTTTTTTTTTTTTT THEM BACK!!!  FIGHT THEM BACK... !!!!


PAS Pusat dalam mesyuarat yang diadakan pada hari ini, telah membuat keputusan berdasarkan Fasal 82(9) iaitu memecat keahlian YB Dato' Dr Hasan Mohd Ali sebagai ahli PAS berkuatkuasa serta merta. Tanda kehancuran PAS sudah bermula! ALLAH HU AKBAR! 


KENYATAAN MEDIA PRESIDEN PAS 


Setelah mempertimbangkan segala pandangan yang diberikan oleh ahli-ahli jawatankuasa PAS Pusat dalam mesyuarat yang diadakan pada hari ini, PAS Pusat telah membuat keputusan berdasarkan Fasal 82(9) iaitu memecat keahlian YB Dato' Dr Hasan Mohd Ali sebagai ahli PAS berkuatkuasa serta merta. 


Keputusan ini dibuat berdasarkan kepada tindakan-tindakan YB Dato' Hasan Ali yang menyalahi dan merugikan kepentingan Parti sebagaimana yang diperuntukkan dalam Perlembagaan PAS. 


Abdul Hadi Awang, 
Presiden PAS

adakah veteran pas ini di bayar umno...

kalau veteran pas sendiri menaji baik punya kepimpinan pas hari ini... apatah lagi kita... ada yang sanggup jihad demi dap.... kalau bantai sikit dekat dap.. pas lah menjadi benteng pertahanan paling taat kepada dap... apa punya tur da... kemaruk apa thah pas sekarang... kemaruk kuasa yang paling di idamkan yang akan diberikan oleh kadir dap... huh.. rosak-rosak pak jangoat pas sekarang... huh...



Gabungan pertahan kuasa bercanggah amalan politik Islam: Shahnon

GEORGETOWN: Veteran PAS, Prof Emeritus Datuk Dr Shahnon Ahmad menyifatkan kerjasama PAS dengan DAP dalam gabungan pembangkang bercanggah amalan politik Islam yang diajar Rasulullah SAW.
Beliau yang juga Sasterawan Negara, berkata Rasulullah SAW tidak pernah bekerjasama dengan kaum bukan Musyrikin Madinah seperti dilakukan PAS ketika ini sebaliknya hanya mengikat kata sepakat melalui Perjanjian Hudaibiyah.
Justeru, ahli PAS seumur hidup itu menolak kerjasama antara PAS dan DAP kerana ia tidak sama dengan pendekatan diambil Rasulullah SAW.

“Dasar politik PAS sekarang ini langsung tak sama dengan amalan politik Rasulullah SAW bersama sahabatnya ketika membentuk Madinah,” katanya ketika ditemui di sini, kelmarin.

Shahnon adalah bekas Ahli Parlimen Sik dari 1999 hingga 2004 dan bersara daripada politik kerana masalah kesihatan selain ingin menumpukan perhatian terhadap dunia kesusasteraan.

Beliau diiktiraf sebagai Sasterawan Negara kedua pada 1982 dan menghasilkan pelbagai karya satira seperti Ranjau Sepanjang Jalan, Srengenge dan novel kontroversi bertajuk Shit pada 1999.
Dalam perkembangan sama, Shahnon turut membidas Dewan Ulama PAS yang semakin hilang taringnya dalam menyuarakan dakwah politik Islam kerana hendak menjaga hubungan dengan DAP.

Katanya, hampir semua ulama PAS termasuk Mursyidul Amnya, Datuk Nik Aziz Nik Mat gagal memainkan peranan mempertahankan Islam dan pengaruh mereka mula dibayangi golongan profesional PAS.

“Malah, saya sendiri sebenarnya tidak berapa faham dengan perjuangan dan latar belakang golongan profesional PAS ini. Apa disiplin ilmu individu yang mendakwa mereka adalah pemimpin profesional PAS ini?

“Kesimpulannya adalah PAS sekarang tidak sama macam dulu dan saya langsung tidak bersetuju dengan dasar politik semasanya selain konsep kerjasama pemimpin PAS dengan DAP,” katanya.

ps: ingat pas nak dengar ke.. buat pekak badak.. dan nama yang naik anda tau sendiri lah ye... ini semua perangkap... ahhh poyolah pas...

GEMPAR!!! GEMPAR!!! RACUN RACUN SUDAH MARI...


tengok betul apa jangkaan ini... dah dekat 9 hb... maka strategi terakhir yang membolehkan totok jibraun memberontak... dimulakan dengan racun... tapi dia hidup balik... yang nak diracun katanya wan azizah terkena pulak kepada pengawal keselamatan... siapa yang jahat ni sampai main racun-racun dengar kata juga jantung siap tak leh berdenyut...demn....

ai macam-macam penyakit keluar dah... macam-macam sudah mari... racun.. apa lagi lepas ni... brek kereta kena cabut... tayar kereta ditukar tayar beskal.. macam-macamlah... tunggu je nok... tak kuasa i.. tau..

jom baca apa keheanyer berlaku ni.. keh keh
klik sini

apa kena mengena ini cerita da...

Azmin kata dia yakin audio itu rakaman sahih, anggap itu pengkhianat terbesar Anwar

 Mohamed Azmin Ali yakin audio yang dikatakan perbualan antara Presiden PKR Anwar Ibrahim dan presiden Umno, Ahmad Zahid Hamidi merupakan...