Rabu, 11 Januari 2012

BOM KUNTUT... mahfuz omar kata tidak masuk akal....


alah si mapuh oma ni.. apa dia tau.. dia meraban sebab mr anuar tak jadi ke sg buloh.. dan disebabkan itu havok tak jadilah kat kl.. tapi tetiba je ada bom buatan sendiri meletup.. ek eleh... apa niat sebenar bom itu di pasang.. kalau diikut logik.. katalah ada orang mati kerana bom tu.. agak-agak pakatan jibraun akan kata apa agaknya... erm macam-macamlah mereka taji beb untuk modal pilihanraya mereka... nasiblah hanya orang tercedera... demn... jahat tul siapa yang berniat jahat ni... pihak polis sedang menyiasat lagi.. kita harap siasatan tu dapat merungkai siapa yang pasang bom tersebut..

jadi dia berstament begini......

Naib Presiden PAS, Mahfuz Omar berkata adalah "tidak masuk akal" bahawa ketiga-tiga letupan yang berlaku di perkarangan kompleks mahkamah Kuala Lumpur pada hari Isnin lalu dilakukan oleh penyokong-penyokong Pakatan Rakyat.


Ini kerana, katanya bom-bom berkenaan telah menyebabkan kecederaan kepada penyokong Pakatan sendiri dan merosakkan beberapa kenderaan mereka.


“Polis kena perjelaskan dari pihak mana. Takkan orang yang simpati dengan Datuk Seri Anwar Ibrahim yang letak hingga kereta exco pun kena," katanya kepada Malaysiakini.


Mahfuz merujuk laporan muka depan akhbar Utusan Malaysia hari ini, yang memetik sumber polis mendakwa letupan dibawa oleh mereka yang menyertai perhimpunan Kempen Bebas Anwar 901.
klik sini
ps: panik pakatan jibraun... keh keh keh..

APA YANG TUN MAHATHIR KATA... WAJIB BACA....



tun dr mahathir:
1. Sepatutnya orang Melayu tidak bermasaalah berkenaan agama mereka. Semua orang Melayu beragama Islam. Sejak sebelum merdeka lagi, dimasa penjajahan oleh British pun mereka semua beragama Islam. Jika mereka tidak beragama Islam maka mereka tidak diiktiraf sebagai orang Melayu. Apabila Malaysia merdeka, Perlembagaan negara menentukan bahawa walaupun mereka berbahasa Melayu dan beradat-istiadat Melayu, tetapi jika tidak beragama Islam, mereka bukan Melayu.

2. Perjanjian dengan British oleh Raja-Raja Melayu mengandungi larangan terhadap pendakwah Kristian mengkristiankan orang Melayu. Justeru itu tidak ada orang Melayu yang beragama Kristian dan hilang identiti sebagai Melayu.

3. Mungkin dari segi pengetahuan dan amalan, ramai orang Melayu tidak mencerminkan peribadi Islam sepenuhnya tetapi mereka tetap mempertahankan keislaman mereka. Bahkan mereka akan marah jika mana-mana pihak berkata mereka tidak Islam.

4. Orang Melayu juga tidak menghadapi masaalah kelainan mazhab. Mereka semua adalah dari kumpulan Sunni atau Ahli Sunnah Wal Jamaah, berimam dengan Imam Shafie. Dengan itu tidak ada perbezaan fahaman agama yang boleh memecahbelahkan mereka. Perpecahan dan permusuhan seperti yang terdapat di antara Sunni dan Syiah tidak terdapat dikalangan orang Melayu. Sudah tentu tidak berlaku bunuh-membunuh kerana kelainan mazhab antara mereka seperti yang berlaku di Iraq, Pakistan dan beberapa negara Arab.

5. Sesungguhnya orang Melayu amatlah bahagia kerana menikmati Islam yang tidak berbeza-beza. Apabila seruan dibuat supaya orang Melayu bersatu untuk menentang Malayan Union, dengan mudahnya mereka menyahut seruan, mereka bersatu tanpa mengambilkira dari negeri mana mereka datang.

6. Tetapi sekarang orang Melayu Islam di Malaysia sudah berpecah dan bermusuh-musuhan dengan teruknya sesama mereka. Agama yang satu, mazhab yang sama tidak terdaya menangkis serangan oleh ahli politik yang menciptakan syarat-syarat baru bagi agama Islam demi politik duniawi yang dikejar oleh mereka ini.

7. Oleh kerana syarat dan tafsiran-tafsiran ini tidak terdapat dalam Al-Quran atau hadith-hadith yang sahih atau dalam mana-mana kitab tulisan ulama-ulama silam yang muktabar, maka majoriti daripada orang Melayu Islam menolak syarat-syarat ciptaan mereka yang berkepentingan ini. Dengan itu berpecahlah orang Melayu Islam kepada dua kumpulan yang saling bermusuh antara satu sama lain.

8. Hasil dari perpecahan ini maka berlakulah sembahyang dua imam, larangan perkahwinan antara ahli dan penyokong parti yang tidak terima syarat-syarat ciptaan pemimpin parti dan perkuburan berasingan antara yang tidak terima dengan yang terima.

9. Yang lebih buruk lagi ialah ketaksuban pengikut kepada pemimpin ini sudah sampai kepada tahap menghalalkan apa sahaja yang dilakukan atau diperkatakan oleh pimpimpin. Apabila pemimpin berkata orang Islam boleh mencarut, kerana Tuhan juga kononnya mencarut, tidak ada sesiapa daripada anak buah pemimpin yang membantah, atau menegur pemimpin berkenaan. Demikianlah apabila pengikut yang taksub dengan pemimpin mendakwa bahawa pemimpin mereka adalah sama dengan nabi, tidak ada pembetulan atau bantahan daripada pemimpin berkenaan dan penyokong-penyokongnya.

10. Agama Islam di Malaysia sudah banyak tercemar dan pegangan kepada ajarannya sudah menjadi luntur kerana Islam diperalatkan untuk kepentingan politik duniawi. Orang Melayu yang bahagia kerana bangsa mereka dikait secara langsung dengan agama Islam, sudah hilang nikmat yang datang dari ikatan ini. Hasilnya ialah perpecahan, kelemahan dan kehinaan. Hasilnya ialah mereka menjadi pengemis di negara sendiri, pengemis yang meminta-minta sokongan dari orang lain. Mereka yang mengemis tetap akan menjadi orang suruhan kepada yang membantu mereka.

CARA BERJEMBA-JEMBA YANG BETUL.. TERBAIK...



malas nak kata apa dah.. baik pi buang tudung tu je lah buat malu kaum hawa jo.. cuba ini dari puteri umno... ui tak cukup tanah mereka dok maki hamun... siap ngigau-ngigau lagi beb.. heheh.. tapi apa kan daya ini dari muslimah pas.. maka tersemburlah gigi palsu pak lobai pas bila tertengok video berjemba-jemba ini... hehe.. yelah biar betullllllllllllllllllllllll.... !!! keke.. bodo tul.. semuanya demi mr anuar ibrahim...

ps: ini baru parti berjemba-jemba dekat luar.. kalau kat dalam rumah.. cakar harimau... hehehe... kekeke..

LOGIK JUGA.. tapi dia dah bebas buat onar lagi...


kalau diikutkan apa yang papagomo postingkan memang ada kebenarannya... tapi siapalah kito nak buek io jadi lain... siapalah kito nak bagi mereka percaya... walau si gaylort tu memang kantoi melakukan penetrasi di dalam juburnya saiful... dan meninggalkan air ketumnya didalam rektum saiful... itu langsung tak boleh dijadikan bukti kukuh kerana... karpal singki kata... berkemungkinan ia terjadinya liwat SUKA SAMA SUKA... jadi pelik juga.. dna mungkin tak boleh di percayai ker... ades... ades... sedangkan pakar sahkan ia adalah kepunyaan mr anuar ibrahim... ades ades... poning palo pakcik... huh...

jadi apa kata peguam pendakwa membuat rayuan... ada 25 hari lagi ni... masa tu kalau si anuar brahim takmau bagi dna nya... erm apa mahkamah nak kata... tu pasal dia dok canang lagi keburukan negara ini kat luar negara... dan destinasinya dikatakan ke mumbai india... puih... sebab kalau membuat rayuan... akan check mate yang melantun-lantunlah gamaknya... demn... so mahkamah hak rakyat?

papagomo 

Namabee kata dia suka 1malaysia...


dia buat lagi.. so apa nak buat.. kita hanya mampu kutuk, keji, demo je dekat dia kan... apalah yang mampu kita nak buat dengan mamat cina gila glamour ni... dia mentaliti kiasu... so matlamat dia arghh havok dengan idea video dia.. jadi.. kita la apa lah nak buat... nak cakap lebih... ades ades... hina macamana pun dia ni... dia tetap menjadi pujaan cina-cina kiasu seangkatan dengan dia.. dah banyak kali kalau tengok orang melayu dihina oleh dia dengan cara protest melalui video... lagi sekali beb apalah mampu kita nak ajar dia... kan... siapalah kita... fuct up..!!!!

makin hari makin suwey la gua tengok... kaum sepet kiasu ni dah makin cilaker lah.. aku pun ada kawan cina tapi tak sekiasu bangsat-bangsat ni sejak dap ada pengaruh kuasa... pun**k... so belia melayu... if u got and idea,, bagi keparat ni rasa penangan video buatan melayu pulak ada berani... memang tak baik beb rasist-rasist ni... tapi ini cara mereka nak memprovok orang melayu kerana kita lemah.. lunyai.. hauk... dengan mimpi... ayuh bangkit...

ps: dah kaya filem masyuk.. kepala macam komunis lagi.. bodoh punya namawee... fuct up la lu...

NI YANG GUA SUKA DENGAN BRO GAP NI..

ini yang gua mahukan... FIGHT BACK...!!!

cayok bersemangat rasanya nak tibai jibraun pakatan ini.... kempen aku kali ni memang nakkan mereka kena balik... cilaker punya pakatan syaitan... belagak ye... ko tunggu ko tunggu...

cayoklah bro GAP... bersemangat mau tunggu esok... yearghhhh... pakatan always shit in the ass..

disini GAP
we start to fight back!!!!

PERANG GERILA BERMULA... ITU YANG GUA MAHU... MEMANG JADI TAK SONANG DUDUK LA PAKATAN JIBRAUN.. puih

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...