Sabtu, 14 Januari 2012

MESTI PAIH KATA MEREKA NI DIBAYAR UMNO... MESTILAH...

hehe.. pas semakin di tolak parti sendiri.. dan sememangnya yang diketahui.. isu hassan ali menjadi titik tolak pas semakin hancioq di selangor... jadi yang tegar-tegar tu kembalilah kepangkal jalan... sebab tiada gunanya bermati matian mempertahankan pas, sebab pas sekarang semakin liberal... dan menjadi balaci kafir terhormat yang paling power dalam pakatan... jadi buat aper beb nak manjadi mayat hidup di dalam pas... pas is death... trully death.. !!! sayonara...


"Kecewa kerana PAS telah lari dari perjuangan Islam" itu luahan ahli PAS Kg. Kerdas, Rizal bersama rakan-rakan yang telah bersama PAS lebih dari 8 tahun.
"Tanya orang Kg. Kerdas siapa saya. Saya terlibat dengan jentera PAS dalam banyak program di Gombak Setia" tambah Rizal lagi.

Ketua UMNO bahagian Gombak, Tuan Haji Rahim Kamarudin memberitahu bahawa kumpulan jentera PAS Kg. Kerdas Gombak Setia yang diketuai Mohd Jais Ismail sanggup tunggu sehingga jam 12.00 malam di Restoran Haji Tapah pada 28 Disember 2011. Itulah komitmen tinggi yang ditunjukkan mereka untuk sertai UMNO.

"Gelombang BIRU telah melanda Gombak", kata Haji Rahim Kamarudin dalam ucapannya sebentar tadi.

Turut hadir bekas ahli Parlimen Gombak Datin Seri Paduka Zaleha Ismail dan Setiausaha Pemuda UMNO Selangor, Saudara Zurihan Yusop.

Hahahaha.... Azmin Ali tak tido malam la gamaknya. Kalau Hasan Ali masuk UMNO, lagi parah PKR dan PAS Gombak.

sumber fb, anti dap club

pukulan maut kepada pembangkang...

kan dulu mereka kata mahkamah adalah alat umno.. kenggaroo lah.. tak adil lah.. kalau ikut.. semuanya tak betul.. yang betul hanya anuar ibrahim saja yang betul.. kalau dia tak betul pun pentabsub mereka kata ahh dia power.. yang hebat tiada yang betul melainkan dia seorang saja.. itulah kepala bananya pengikut tabsub aljuburi yang hanya... ahhh... anwar always right... puih!!!!! so sekarang ludah kahak berlendir hijau campur kuning pekat mereka jilat... padan muka... oi jibraun pakatan... ape kebahlol sungguh spisis macam anda ye...


Keputusan mahkamah bebas Anwar, pukulan maut kepada pembangkang 
KUALA TERENGGANU: Keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur membebaskan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim daripada tuduhan meliwat baru-baru ini memberi pukulan maut kepada pembangkang, kata Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu Datuk Zulkifli Noordin. 


Katanya, ini kerana selama ini mereka memalu "kompang dan gendang" menyatakan ia konspirasi yang akan berakhir dengan satu hukuman penjara yang lama."Gambaran yang diberi itu sama ada di dalam mahupun di luar negara ialah ia satu konspirasi yang mempunyai skrip berakhir dengan dia (Anwar) dihukum.Malahan kalau kita tengok ucapan dia semasa di dalam mahkamah di penutup kes pendakwaan, jelas menyatakan ini satu konspirasi dan dia memang akan dihukum. 


"Tiba-tiba semua itu tidak berlaku. Keputusan mahkamah itu jelas membuktikan ia satu pembohongan dan keputusan itu merupakan satu pukulan maut kepada pembangkang. 
"Bila pihak pendakwa raya merayu... kalau mereka nak katakan ini satu konspirasi, Anwar merayu di dalam kes perbicaraan itu sendiri lebih daripada 30 kali," katanya. 
Beliau berpendapat kes itu sebenarnya satu proses perundangan yang memberi hak kepada mana-mana pihak yang tidak berpuas hati untuk merayu. 


Ditanya mengenai Datuk Dr Hassan Ali yang dipecat daripada menjadi anggota PAS, beliau berkata, ia satu bukti jelas perjuangan Islam di dalam PAS sebenarnya sudah berkubur. Katanya, PAS sudah masuk ke era baru perjuangan sekular, mengejar kuasa dengan apa cara sekali pun sehingga 'matlamat menghalalkan cara'. 
Zulkifli berkata, Hassan tidak perlu menyertai mana-mana parti politik buat masa ini kerana bekas anggota PAS itu sendiri sudah menjadi satu institusi yang membawa harapan dan suara umat Islam dan orang Melayu. 


"Jadi pada saya, Hassan lebih baik bergerak mengikut cara dia sekarang sebagai satu institusi yang sudah jelas perjuangannya berlandaskan kepada memartabatkan Melayu, Islam dan insitusi raja," katanya. - BERNAMA 

TAHAP GABAN PUNYA RAMAI KONVENSYEN PAKATAN DO KAT KEDAH!!!!

power pakatan jibraun sekarang ni konvensyen mereka di kedah dahsyat do.. ramai giler hantu keh keh... biar betik... kata power... eleh kalau penuh pun di kumpulnya seluruh malaysia... paksa rela datang kan kekeke... setakat kumpul juta pun ada aku kesah... keke tuih...

PRU15 boleh memudaratkan, kata Hamzah

 PETALING JAYA: Setiausaha Agung PPBM, Hamzah Zainudin berkata, desakan pembangkang supaya kerajaan mengadakan pilihan raya umum ketika situ...