Ahad, 15 Januari 2012

HASSAN ALI BUATKAN NIK AJIZ MAKIN FENIN..



erm sesudah di pecat.. ingatan juak-juak dalam pas, mungkin hassan ali akan membuat rayuan.. rayuan tu ada masa selama 30 hari... tapi sebaliknya yang berlaku, hassan ali tidak sama sekali akan merayu.. maka inilah masanya menelanjangkan pas... pas walau diberitakan hebat bila menarik croud ketika ceramah.... tetapi realitinya lagi ramai yang bakal meninggalkan parti sesat tu... sayonara paih...

ps: pas semakin pening.. jaguh dalam pas yang akan menempeleng sekor-sekor didalam jemaah pas... tulah pas  bila kawan dengan kafir.. jadi macam benggong tahap gaban..

ui ramainya orang Islam kene cong beb!!!


ramai kan wahh... boleh pening lalat ni sebab penganut paih susah nak insaf... tapi itulah dia dunia akhir zaman...di puja seseorang tu kalau dia pakaiannya warak, terer berceramah.. tetapi realitinya dia mentadbir negeri sendiri ayor pun keruh beb... dah dah salahkan orang sajer ye... tapi kita nak buat apa kalau orang lebih suka cerita cong dari cerita benar... betul? jadi kalau kita nak cakap apa pun mereka berhak mendengar kecongan pemimpin mereka... punya senyum sampai ke telingga beb pentabsub sebab ramai giler orang yang datang... hehe...

selanjutnya apa cer flying kick

WOI SUKA HATI KAU JE HINA TUN M YE PONDS.... shiyal lu

aku rasa mamat ponds ni dah lama tak dapat lubang kunyeet rasanya... atau lubang kunyitnya dah lama tak dirasai oleh ikan-ikan konyeet wakakaka... mulut dah jamban mangkuk... busuk bau taik cili pedas... puih... bodoh.. kurang ajaq.. biadap.. ko siapa nak menghina tun m ponds... nok nok makin teruk aku tengok meroyan ko ni... nak publisiti murahan ke... almaklumlah dah tak popular... eh nokk ko popular ke.. keke.. dah macam loji taik je gua tengok... demn...


awwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww fuct up lu

SYOK WEI JADI NIK AJIZ NI....

kiki.. ai dah dashyat sungguh nik ajiz ni.. pentabsub mereka dah gelar macam-macam dekat dia... power doo.. ustaz budak kata dia nabi.. heh... lani dah digelar keramat hidup pulok!!!!... best kan jadi nik ajiz.. orang anggap dia teragung beb.. baik kononnya tapi kuat caci orang, ceh.. umur semakin lanjut.. mungkin dia nak orang sanjung dia kaw-kaw sebelum kubur memanggil... baguslah... setelah banyak perpecahan umat Islam yang parti dia buat... dan paling pelik apa kafir buat parti dia ikut saja demi membalas dendam dengan umno... poyo kan.. hehe.. so nik ajiz rumah kata pergi kubur kata mari.. mari...

gambar ni orang pas siap frame der... hehe.. adui

Ahli parlimen Kota Bharu, Datuk Wan Abdul Rahim Wan Abdullah ketika menjemput "keramat hidup" itu untuk berucap, turut menceritakan semula saat genting ketika Nik Abdul Aziz dibawa untuk menerima rawatan di hospital sebelum ini.


Nik Abdul Aziz, 81, telah menceritakan semula pengalaman ketika jantung beliau berhenti berdegup untuk beberapa ketika, kata Wan Abdul Rahim.


"Mungkin itulah apa yang digambarkan oleh Yuri Gagarin, manusia pertama ke angkasa lepas... Beliau kemudian ditarik turun dan jantung beliau berdenyut semula.


"Saya kata Allah turunkan dan amanahkan kepada Nik Aziz untuk lakukan sesuatu yang besar kepada rakyat.


"Beliau perlu bersama untuk bawa kita ke Putrajaya," kata Wan Abdul Rahim lagi yang mengetuai laungan takbir beberapa kali.

ps: ahli parlimen kb tu keluarkan stament tu kira nak collect point mengampu ke atau ada nada sinis memperli secara halus kat nik ajiz ek..ye lah lamo bonar dok pegang kuasa.. keke...

Pecah-belahkan perpaduan Melayu, Islam kerja syaitan

 KETUA Armada Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal menyelar pihak yang cuba memecah-belahkan perpadua...