Jumaat, 20 Januari 2012

gaduh bosar pr kat perak!!!.. haha..


kami semua samseng tau... awww

erm sama-sama mereka pun gaduh.. alahai.. macamana nak memimpin negara kalau dok 1 kapal pun lain-lain kaptennya.. ada da woi jibraun oii.. dap dengan kepala dia, pkr dengan kepala dia.. pas dengan balaci dia.. sian pas... kena lagikan... keh keh...

petikan dari sungai rapat online


Dalam mesyuarat dalaman parti yang berlangsung pagi tadi di pejabat Pas negeri Perak di Medan Istana memperlihatkan rasa tidakpuashati apabila PKR mendesak DAP mengisytiharkan siapakah yang akan menjadi Menteri Besar jika Nizar Jamaluddin jika UMNO memenangi DUN Pasir Panjang pada PRU13.


Pas pula mendesak dan menuntut supaya DUN Behrang dan DUN Changkat Jering dipulangkan kepada Pas.


Pas menyatakan kesukaran untuk menawan semula semua kerusi yang ditandingi apabila ADUN UMNO bekerja keras untuk membela rakyat sedangkan calon Pas hanya mampu menghasut rakyat sahaja.


DAP pula mahukan jawatan Timbalan Menteri Besar diumumkan lebih awal supaya calon dapat bekerja dengan lebih keras


Mesyuarat pakatan rakyat terus hangat sehingga memasuki waktu sembahyang jumaat barulah mesyuarat dapat hentikan.


ps: rakyat perak korang tengoklah dengan kata hati.. lihat lah dengan realiti sebenar.. apa nak jadi kalau mereka-mereka ni mentadbir semula beb... hancus berdencus negeri perak.. tak payah dok ikut ego kerana marahkan bn.. bn tak salah, dek kerana mulut puaka dari pakatan jibraun memfitnah macam-macam tu pasal semua dok angguk percaya... tapi habis punoh kerana mereka... so tempeleng pakatan jibraun pru13 nanti ye...

ceh patutlah kemain orang jadi baboon 901 hari tu...


ceh patutlah ramai yang nak datang berjemba-jemba demi pembebasan anuar... power tu sorang dapat rm200 tu beb.. wah lau... konyang 1 hari... haha... tapi tulah yang kelakonyer... cadangan nak dapatkan dalam 100,000 orang... tetapi hanya 5000 je.. adui...

KITA TENGOK SIAPA POPULAR... hehe..


kalau nak ikut logik.. popular nya pm kita najib razak kerana pm kita ni dia cool je..rajin sungguh buat kerja demi memajukan negara, menjaga hal ehwal rakyat... tapi yang seko ni.. dia macam tak tentu hala sekarang.. dok spin cerita lah kata kerajaan tak betul, najib tak betul.. dia ajer yang betul... haha... dok canang macam-macam cerita kat orang yang dia dianiayalah... ahh ada aku kesah.... dengar kata peguam negara dah buat rayuan untuk saiful bukhari,.. so makin poning lah kau wahai anuar brahim oii... kali ni 5 hakim kau kono berdepan... dna tak de de nak ngelat nak bagi k... harap faham.. hehe... apalah yang dia nak buat kali ni ek.. nak ajak rakyat berdemo lagi? adui... hahaha... ada aku kesah... puih...

ps: kadang gilakan kuasa buat orang jadi gila... aku ada terbaca kat paper tadi ni... orang gila di dunia rasanya... dianggarkan berjumlah 50juta orang kekeke... lebih dari penduduk malaysia beb... adui... apa yang aku megarut ni, apa kena mengena cite orang gila dengan anuar brahim ni wakaka... puih...

PAKATAN JIBRAUN PUNYA JANJI.. PERCAYA TAU!!!!


erm iyolah tu.. janji pilihanraya pru12 pun berapa yang dah tunaikan... hai manusia.. kalau kuasa di idamkan.. peduli apa semua berkaitan.. janji kuasa kuasa... nak tanya boleh percaya ker janji-janji pakatan lagi?

ps: rakyat majoritinya dah menyampah dah dengan mereka ni.... cuma dengar kata undi dari cina je takkan memihak kepada bn... erms.. sekarang mulakan "malay power" kembali... tuntut hak kita... nyahkan mereka pertualang agama dan bangsa ni campak jauh-jauh ke benua lain... perosak... puih

waraknya mb khalid gagapin... huiyooo!!!!!!

apalah khalid gagap buat tu ye

bagusnya mb khalid ini sebab dia memegang exco hal agama Islam tau... jangan main-main... liberalisme semakin menjadi makanan bagi puak-puak PR...jadi..tu pasal pas yang memperjuangkan Islam pun pkr 
dah tak percaya.. dan pas on jer.. apa punya tur da wei... hehe.. maksudnya mb khalid ni lebih alim dan terilmu dari ostad ostad pas dalam menjaga hal orang Islam... adui adui... adui..

puncanya jadi begitu sebab... pemimpin dan pentabsub pas itu sendiri beb... ni la puncanya....

tido tido tido ceramah. ceramah makan, seks, kumpul harta itu saja yang mampu pak jangoat buat... memalukan la beb... puih... malu malu.... huh!!!!!!

ps: rosak yang rosak... dan busuk yang membusuk... huh itulah pas... kesian dong!!!!!

Malu! Sekali video Timbalan Menteri tertidur masuk berita Turki tu...

 Rakaman video yang menunjukkan Timbalan Menteri Kerja Raya, Datuk Eddin Syazlee Shith tertidur ketika di satu majlis konvokesyen baru-ba...