Sabtu, 28 Januari 2012

mari kita tengok pak lobai paih bedal aper.. keh keh..


ps: ini kalau orang umno yang makan ni... mereka menaji sampai khayal tau keh keh keh... yang penting semua boleh... janji hati dap kena jaga... aiya mali makan mali makan lai lai lai... hehe.. demn

erm pas dan Islam sama? dey.. bior betui..!!!!!



Gelaran Parti Adat Sosial Adalah Penghinaan Kepada Islam?


Keratan artikel daripada portal TKO sarang khawarij PAS yang berasa terhina apabila parti mereka dikatakan bukan Islam.


Sekali lagi, strategi perang saraf bahawa PAS itu Islam dan Islam itu PAS cuba dimainkan. Sebenarnya, ia telah lama dimainkan sehingga berjaya memanipulasikan mereka-mereka yang cuba-cuba untuk mengenal Islam, terjerat dengan persepsi ini, sekaligus beranggapan menyertai PAS sebagai jawapan untuk mengenal Islam.


Sendiri yang menghina diri sendiri nak salahkan orang lain pulak. Dengan kedudukan PAS sekarang maka betullah PAS tu Parti Adat. Diperbodohkan dan diANJINGKAN oleh DAP dan PKR sekian lama, ingatkan dah tak tahu rasa hina! Ini baru PENGHINAAN di dunia.....belum lagi PENGHINAAN DI AKHIRAT kelak!!!!


Kronologi di bawah ini membenarkan gelaran P.A.S; Parti Adat Sosial bukanlah penghinaan tetapi realiti..


PAS tidak mempertahankan kalimah Allah. Siapa yang menghina Islam?


PAS tidak mempertahankan perluasan penjualan arak di kawasan majoriti Islam dan Melayu. Siapa yang menghina Islam?


PAS tidak mempertahankan akidah ummah, apabila membisu dalam isu pemurtadan. Siapa yang menghina Islam?


PAS mengharamkan Himpunan Sejuta Ummah. Siapa yang menghina Islam?


PAS membisu dalam isu LGBT. Siapa yang menghina Islam?


PAS, melalui Pesuruhjaya Selangor mengistiharkan “jihad” turun mempertahankan peliwat. Bukankah itu satu penghinaan kepada Islam?


Jadi, apa kena mengena gelaran PAS dengan Islam?


PAS ini dianggap pengikutnya bagaikan satu tarikat,mazhab yang harus umat Islam di Malaysia sertai jika mahu ke syurga.


Peringatan kepada korang...tak kapir pun kalau tak masuk PAS..


sumber : fb anti dap club

ps; tahap merepek pas kadang-kadang buat orang garu kepala dan terpaksa mencarut.. hehe..

ahli pas yang datang ke program himpun!! kene pecat nanti siapa susah..

sambutan di luar jangkaan di program himpun selamatkan akidah di kepala batas pagi tadi.. cukup hebat di katakan lebih 10,000 orang datang.. tahniah... walau di sabotaj oleh parasit-parasit...



ps: ahli-ahli pas tak takut kena dibuang ahli ke... hehe..

KEHEBATAN PAKATAN, SEMUA ORANG TAU

ps: dok pertikai macam-macam semua tak betul.. tapi tak pernah langsung dok cermin diri tu sendiri... itulah pakatan.. otak rosak.. jiwa kacau..

Pelik! Muhyiddin kata kerajaan sudah dah tak banyak duit, tetapi timbalan menteri pelancongan baru tetap akan dilantik hari ini

 Setiausaha Agung Parti Solidariti Tanah Airku (Star) Dee Koh Hoi dilapor akan mengangkat sumpah sebagai timbalan menteri pelancongan, ke...